Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Net een extra training gedaan voor deze week.
Het was een tricep / bicep workout 5 oefeningen in super set vorm.
Alle oefeningen werden meteen na elkaar gedaan zonder extra rust.
5 min rust na een volledige ronde en ik heb 3 rondes gedaan - 10 reps per oefening.
CGBP x seated DB curls
BW dips x ez bar curls
v bar push downs x high pulley hammer curls
lying db skull crusher x cross body curls
DB kickbacks x machine preacher curls
45min lit cardio
Armen zaten en zitten bom en bom vol - lang geleden dat ik zo'n pijnlijke pomp heb gehad.
Dit is absoluut geen training om elke keer te doen,maar voor de afwisseling en als extra focus is het goed.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
@ vosje , even een ander vraagje .
tijdje geleden zag ik dat lisanne op de website een lekker groentendrankje had gemaakt van selder en wortel etc ..
Nu wil ik ook aan de groenten sapjes gaan welk toestel gebruik je hiervoor en is het wat makkelijk schoon te maken enzoYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Het enige wat we continu gebruiken is een nutribullet of een magic bullet.
ff afspoelen en klaar!
ik maak er altijd mijn shakes in klaar met bijna geen water en 30gr proteine - 5 sec en het is zo luchtig en binnen 2 slokken op.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Thx kerel , ga ik even opzoeken .ding dat ik nu heb moet je demonteren en krijg je heel moeilijk schoonYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Gisterenavond samen met wat collega's benen wezen trainen in All sports Amstelveen.
Daarna zijn we gaan eten en ze wilde mij trakteren en ik had in alles trek ,maar het werd een coke zero en een shake - fuck you schema
smith split squats
4 sets - 10 reps
smith feet forward partial squats (onderin)
3 sets - 10 reps
trap bar deadlifts - focus op de glutes
3 sets - 10 reps
paused squats
2 sets - tot (bijna) failure
leg extensions
2 sets - 10 reps
1 set - partials /holds / negatief - past failure.
Vanmorgen vroeg weer 30min fasted cardio gedaan en langzaam aan begint de energie er een beetje uit te lopen,maar motivatie neemt het altijd over!
Net schouders en hamstrings gedaan en dat ging echt weer lekker.
overhead press.
10 x 50
05 x 60
05 x 70
03 x 80
ultra wide grip press - partials
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30
cable side raises
10 x 20
10 x 25
10 x 30
wide grip upright rows
10 x 40
10 x 50
10 x 50
seated machine press - slow partials
10 x 40
10 x 40
10 x 40
face pulls
4 sets - 10 reps
machine shrugs
10 x fs
10 x fs
10 x fs
10 x fs
standing leg curl
4 x 10 reps
seated leg curls
4 sets - 10 reps
SLDL
10 x 70
10 x 80
10 x 90
10 x 100
30min cardio.
Gewicht blijft nog steeds vrij stabiel en er komen steeds meer aders en lijnen tevoorschijn.
Energie zoals gezegd is wat aan het zakken en ik ben wat sneller moe.
Tijdens het trainen moet ik bij de hoofd oefeningen wat meer rust nemen ,maar het gewicht pas ik gewoon aan zoals ik me voel - geen streef getallen ect.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Een ding wat ik me afvraag is, waarom deel je je kuur niet? Dit is juist interessant, icm de veranderingen die je doorgaat.
Kan geen andere reden bedenken dan dat je achterlijke hoeveelheden naar binnentrapt terwijl ik je daar juist niet een persoon voor vind (zover ik je kan beoordelen via je log). Kijk pre-contest details wat je coach vlak voor de wedstrijd allemaal doet, kan me voorstellen dat je dat misschien geheim wilt/moet houden. Maar goed, eigen keuze..
Comment
-
Originally posted by db96 View PostEen ding wat ik me afvraag is, waarom deel je je kuur niet? Dit is juist interessant, icm de veranderingen die je doorgaat.
Kan geen andere reden bedenken dan dat je achterlijke hoeveelheden naar binnentrapt terwijl ik je daar juist niet een persoon voor vind (zover ik je kan beoordelen via je log). Kijk pre-contest details wat je coach vlak voor de wedstrijd allemaal doet, kan me voorstellen dat je dat misschien geheim wilt/moet houden. Maar goed, eigen keuze..
Wat ik doe en met mijn coach bespreek is iets wat ik hier op het forum niet deel en wat mijn goed recht is om voor mezelf te houden.
Het enige wat ik meld is wanneer we andere compounds en/of hoeveelheden wisselen en/of gebruiken.
Dat sommige dat jammer vinden en dat dat nu juist interessant zou zijn kan ik me helemaal in vinden,maar ik heb er nogmaals voor gekozen dat hier niet neer te zetten.Last edited by Mvos; 05-08-2014, 17:23.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik vind het juist heel verstandig dat je je kuur hier niet deelt.
Niet alleen mbt het plan wat jij en Jerry uitgestippeld hebben, maar ook om jonge zomerbinkies niet op ideen te brengen .
Niet dat die het anders toch niet doen, maar de meesten hebben niet de basis zoals jij en hebben er zeker niet zo goed over nagedacht.
Daarbij; dan krijg je ook allemaal zinloze discussies op het moment dat jij niet'volgens het boekje'zou kuren.
Dat lijdt alleen maar af en met de massawinst die jij hebt behaald, is wel bewezen dat de beslissingen goed waren.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostJammer dat jij zegt dat je geen andere reden kan bedenken dan dat ik achterlijke hoeveelheden naar binnentrap,want daar zit je inderdaad 110% naast vergeleken met wat andere om mij heen doen en wat ik van andere verneem ik hun voorbereidingen.
Wat ik doe en met mijn coach bespreek is iets wat ik hier op het forum niet deel en wat mijn goed recht is om voor mezelf te houden.
Het enige wat ik meld is wanneer we andere compounds en/of hoeveelheden wisselen en/of gebruiken.
Dat sommige dat jammer vinden en dat dat nu juist interessant zou zijn kan ik me helemaal in vinden,maar ik heb er nogmaals voor gekozen dat hier niet neer te zetten.
Maar inderdaad het is je eigen keuze, en als jij je daar beter bij voelt is dat toch prima, vroeg het me alleen oprecht af. Bedankt voor je antwoord, duidelijk.
Comment
-
Originally posted by rainman View Postmaar ook om jonge zomerbinkies niet op ideen te brengen .
Niet dat die het anders toch niet doen, maar de meesten hebben niet de basis zoals jij en hebben er zeker niet zo goed over nagedacht.
Het laatste ben ik het wel mee eens. Maargoed, OT wil je log niet verpesten, juist zo interessant haha
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDaarbij; dan krijg je ook allemaal zinloze discussies op het moment dat jij niet'volgens het boekje'zou kuren.
Dat lijdt alleen maar af en met de massawinst die jij hebt behaald, is wel bewezen dat de beslissingen goed waren.
Originally posted by db96 View PostOke, daarom zeg ik al dat had ik ook niet van je verwacht. Kan trouwens wel wat anders bedenken hoor (zoals ivm je naam/google etc). Maar verders weinig vandaar.
Maar inderdaad het is je eigen keuze, en als jij je daar beter bij voelt is dat toch prima, vroeg het me alleen oprecht af. Bedankt voor je antwoord, duidelijk.
en inderdaad google / werk zijn ook wel dingen die zeker meespelen.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment