Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View PostGym komt in West dicht bij de Heemraadsingel.
Dan heb je aan mij waarschijnlijk een klant. Ik ben al een tijdje op zoek naar een gym daar in de buurt en heb geen zin in F4F.
Wil daar beginnen per jan 2015. Wanneer ben je van plan open te gaan?
ps: neem aan dat het een gym wordt met alles van dien voor krachttraining
Comment
-
Originally posted by aaaido View Postps: neem aan dat het een gym wordt met alles van dien voor krachttraining
Originally posted by Dinky Toy View Postnee joh... MVos doet alleen aan cardioVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostOp welk intensiteitsniveau die je cardio? Waar zit je ongeveer qua hartslag?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
-
Originally posted by aaaido View PostSerieus
Dan heb je aan mij waarschijnlijk een klant. Ik ben al een tijdje op zoek naar een gym daar in de buurt en heb geen zin in F4F.
Wil daar beginnen per jan 2015. Wanneer ben je van plan open te gaan?
ps: neem aan dat het een gym wordt met alles van dien voor krachttraining
Gym word "hardcore" in een nette / schone omgeving.
db's tot 75 kilo
hammer strenght plate loaded machines
2 power racks
2 deadlift platforms
2 flat competitie banken
westside bb reverse hyper
2 texas bb squat stangen
2 texas bb deadlift stangen
450 kilo bumper plates
Bergen ijzeren plates
enz enz
Grote focus zal liggen op wedstrijdvoorbereiding en transformatie programma's
http://forum.bodynet.nl/algemeen/658...eb-2015-a.html
Originally posted by Dinky Toy View Postnee joh... MVos doet alleen aan cardio
Originally posted by erik1982 View PostOp welk intensiteitsniveau die je cardio? Waar zit je ongeveer qua hartslag?
Originally posted by niet_hier View PostOm in het begin meteen veel klanten te winnen begint hij met zumba klasjes. En aanverwante vage trends.....
Jij hebt zakelijk inzicht....
Originally posted by niet_hier View PostDat vroeg ik onlangs ook, toen hij in aanloop naar de wedstrijd was. Kreeg toen als antwoord dat het tussen de 120 en 140 slagen per minuut was.
Originally posted by mdejonge View PostKlopt, dat is LIT, zoek maar eens opLast edited by Mvos; 24-10-2014, 16:21.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
-
Originally posted by piponld View PostDoen we, altijd gezellig!
Wel 1 voorwaarde...degene die t meest kapot zit mag achterin slapenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Zo he een gym met zon inhoud is echt geweldig! Wou dat hier in de buurt zoiets zat. Echt heel gaaf en kom zeker een keertje op bezoek Heb er ook alle vertrouwen in dat het een succes wordt, gezien hoe jullie altijd bezig zijn en alles in de puntjes regelen komt het helemaal goed. Succes maatjeDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
-
Originally posted by Mvos View PostPlan is om in Feb. 2015 open te gaan.
Gym word "hardcore" in een nette / schone omgeving.
db's tot 75 kilo
hammer strenght plate loaded machines
2 power racks
2 deadlift platforms
2 flat competitie banken
westside bb reverse hyper
2 texas bb squat stangen
2 texas bb deadlift stangen
450 kilo bumper plates
Bergen ijzeren plates
enz enz
Grote focus zal liggen op wedstrijdvoorbereiding en transformatie programma's
http://forum.bodynet.nl/algemeen/658...eb-2015-a.html
haha in de gym komen er max 5 apparaten te staan
alles op een rustig tempo waarbij ik zweet ,maar niet uitgeput ben. (hrt 120/140bpm)
ik heb een lading van die kleine trampolines gekocht (not srs)
Dus dat
Dus dat x2
Nou ik weet waar ik naar toe ga
Ga het andere topic ook volgen.
Comment
-
Originally posted by piponld View PostEn waarom voelde ik die aankomen toen ik mijn reactie typte....
Originally posted by Rickbeen View PostZo he een gym met zon inhoud is echt geweldig! Wou dat hier in de buurt zoiets zat. Echt heel gaaf en kom zeker een keertje op bezoek Heb er ook alle vertrouwen in dat het een succes wordt, gezien hoe jullie altijd bezig zijn en alles in de puntjes regelen komt het helemaal goed. Succes maatje
En uiteraard ben jij van harte welkom
Originally posted by aaaido View PostHeeeeel tof. Ik zat toevallig van de week te zoeken naar een gym in Rotterdam West. Ik ga daar waarschijnlijk wonen vanaf januari 2015.
Nou ik weet waar ik naar toe ga
Ga het andere topic ook volgen.
Ik zal binnenkort eens wat pics posten over de vooruitgang.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment