Ga ervoor bro!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sterkte maatje, dik respect maar dat wist je al Je kunt het!!!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Smorgens allemaal,
Bedankt voor de positieve reacties!
We geloven er uiteraard nog steeds volledig in en gaan er vol voor.
Alleen werkt het lichaam nou eenmaal niet altijd hetzelfde ,dus de standaard forumules e.d. zijn niet altijd van toepassing.
Dit zijn van de momenten dat praktijk ervaring vele malen belangrijker is dan theoretische kennis.
Er kunnen zoveel oorzaken zijn,maar ik denk dat de comment van Rain alles wel goed samenvat.
Eerst zat ik qua kcals op 2300 en nu dus een volle week naar 1700 met weining tot geen carbs.
vet was wel met 1.4% gedropped deze week,maar het gaat gewoon te langzaam,dus met nog 4 weken te gaan is het tijd voor operatie drastisch cutten
Vandaag eerst lekker de meet en nadat die is afgelopen is er alweer een stress puntje minder aanwezig!
Nogmaals bedankt voor alle support en 14 dec staan we daar gewoon vol ,hard en ripped!!!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
haha, ja 1700 is laag en hopelijk maar voor een week ,want als het loopt gaan we weer omhoog.
Neem daarbij dat ik ook nog 20 kilo meer weeg als jou en dan is het echt geen pretje.
Zie je zo maat!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Nu 3 dagen op 1700 kcals en het begint een flinke mindfuck te worden.
Overdag is het nog wel te doen,maar s-avonds ga ik met een flinke honger naar bed en dat houd met goed wakker.
Pis me een kwartier in de rondte de hele dag ,maar ik zie ook al aan mijn fysiek dat er veranderingen plaatsvinden.
of het goed genoeg is zullen we zaterdag merken.
Nu 2 dagen rust gehad behalve uiteraard mijn ochtend en avond cardio sessie van 30/45 tot 60min per keer.
Morgen weer de eerste training van deze week en daar kijk ik erg naar uit!
Fijne avond,
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Smorgens,
Nu dat de gym veranderd is naar een F4F zijn ook de openingstijden aangepast en kan ik niet meer om 06:00 mijn cardio doen ,maar pas om 07:00.
Dit komt uiteraard nooit zo lekker uit met mijn werkschema ,dus word het in de ochtend 30/40 min cardio ipv 60 min.
Haal lekker vroeg die kleine uit bed en maak zijn ontbijt en kijk Gumball met hem (wat ik zelf vetter vind dan hem )
Daarna snel naar de gym om daarna de kleine lekker naar school te brengen en mijn dag te beginnen.
Vanmorgen in de spiegel zag ik voor het eerst een flinke verandering en Lisanne keek me ook al aan dat het nu hard doorloopt.
Hopelijk loopt het hard genoeg door en kunnen we 1 refeed houden in de week en dit doorzetten.
Het is wat (te) extreem voor wat we van plan waren,maar nogmaals het lichaam reageerd niet altijd zoals wij dat willen ongeacht wat de "regels" zouden moeten zijn.
Fijne dag,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Bikkel hoor op je rustdagen gewoon je cardio doen. Ik houd op me rust dagen ook echt rust daarom heb ik lekker 3 kwartier langer kunnen slapen vanochtend. haha maar keep up the good work mateBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Vandaag een lekkere kutdag mbt honger ,maar de dag is alweer bijna om.
Vanmorgen cardio gedaan en net wat biceps en triceps wat behoorlijk zuigde
Seated db curls
Rope pushdown
Ez bar cable curls
underhand push downs
1 arm machine preacher curl
BW dips
Terwijl ik dit zit te typen denk ik bij mezelf dat ik niet zo sneu moet doen,dus ga ik mijn tas pakken en 45min cardio doen.
Nog maar een paar weken te gaan!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment