Mocht ik ooit in Rotterdam komen te wonen dan weet ik wel waar ik ga trainen. Zijn er überhaupt andere gyms in nederland met zo'n mooi aanbod aan apparatuur?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu ben ik wat bevooroordeeld maar de apparatuur is nog geeneens het beste.
De vibe is het beste, laatst was er een jongen die 100 reps Sq moest doen.
kreeg het bij nr 70 zwaar, waarop al meer mensen hem kwamen aanmoedigen, ze lieten hun dumbells liggen en stonden hem aan te moedigen.
Was een jong kereltje met amper gewicht maar het leek wel een record poging van Eddy hall en dat is imo nog het allerleukste aan de gym.
Originally posted by Gus View PostMocht ik ooit in Rotterdam komen te wonen dan weet ik wel waar ik ga trainen. Zijn er überhaupt andere gyms in nederland met zo'n mooi aanbod aan apparatuur?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNu ben ik wat bevooroordeeld maar de apparatuur is nog geeneens het beste.
De vibe is het beste, laatst was er een jongen die 100 reps Sq moest doen.
kreeg het bij nr 70 zwaar, waarop al meer mensen hem kwamen aanmoedigen, ze lieten hun dumbells liggen en stonden hem aan te moedigen.
Was een jong kereltje met amper gewicht maar het leek wel een record poging van Eddy hall en dat is imo nog het allerleukste aan de gym.
Comment
-
-
Bedankt mannen,
Lis , Sas en ik doen waar we vol in geloven en waar we voor staan.
met z'n 3en gaan we ook een volwaardige kledinglijn beginnen ,dus daar zullen we na haar wedstrijden mee gaan beginnen.
Gisteren en vandaag al begonnen met laden dmv zoete aardappels en alles begint al lekker vol en strak te trekken.
Nu elke avond een shape check en T walks doen en over een paar nachtjes is het wedstrijd tijd.
Gisteren ook begonnen met een nieuwe bikini atleet in de A klasse waarmee ik ga samen werken voor de Grandprix in Nov.
Bijna alle meiden hebben hun doel gezet op de Loaded cup in DK volgend jaar ,dus hard werken zullen ze allemaal.
lis heeft nog 9 weken en ligt prima op schema!
Last edited by Mvos; 16-04-2015, 11:47.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Last edited by Mvos; 17-04-2015, 15:23.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Holy shit, die dumbell press. Enorme beer ben je ook, gaat hard man!!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...11 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment