Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mocht ik ooit in Rotterdam komen te wonen dan weet ik wel waar ik ga trainen. Zijn er überhaupt andere gyms in nederland met zo'n mooi aanbod aan apparatuur?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Living the dream

Comment

• in de zomer zou dat mega relaxt zijn! Lekker compounds trainen in de zon

Comment

• Nu ben ik wat bevooroordeeld maar de apparatuur is nog geeneens het beste.
          De vibe is het beste, laatst was er een jongen die 100 reps Sq moest doen.
          kreeg het bij nr 70 zwaar, waarop al meer mensen hem kwamen aanmoedigen, ze lieten hun dumbells liggen en stonden hem aan te moedigen.
          Was een jong kereltje met amper gewicht maar het leek wel een record poging van Eddy hall en dat is imo nog het allerleukste aan de gym.

Originally posted by Gus View Post
          Mocht ik ooit in Rotterdam komen te wonen dan weet ik wel waar ik ga trainen. Zijn er überhaupt andere gyms in nederland met zo'n mooi aanbod aan apparatuur?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Nu ben ik wat bevooroordeeld maar de apparatuur is nog geeneens het beste.
            De vibe is het beste, laatst was er een jongen die 100 reps Sq moest doen.
            kreeg het bij nr 70 zwaar, waarop al meer mensen hem kwamen aanmoedigen, ze lieten hun dumbells liggen en stonden hem aan te moedigen.
            Was een jong kereltje met amper gewicht maar het leek wel een record poging van Eddy hall en dat is imo nog het allerleukste aan de gym.
            Dat is inderdaad leuk!

Comment

• 100 reps squatten? Is het een cross fit gym
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Je bent echt eindbaas Maarten. Wat een gym heb je neergezet in korte tijd zeg, niks meer dan respect!
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                  100 reps squatten? Is het een cross fit gym
                  Maak ff een grafiek dan, op de y lijn aantal reps squat en x lijn met de overgang van pl naar crossfit

@Maarten, mooie gym man. Kun je trots op zijn, en je vrouw haar billen ook
                  In between obsessed periods

Comment

• Bedankt mannen,

Lis , Sas en ik doen waar we vol in geloven en waar we voor staan.
                    met z'n 3en gaan we ook een volwaardige kledinglijn beginnen ,dus daar zullen we na haar wedstrijden mee gaan beginnen.

Gisteren en vandaag al begonnen met laden dmv zoete aardappels en alles begint al lekker vol en strak te trekken.

Nu elke avond een shape check en T walks doen en over een paar nachtjes is het wedstrijd tijd.

Gisteren ook begonnen met een nieuwe bikini atleet in de A klasse waarmee ik ga samen werken voor de Grandprix in Nov.
                    Bijna alle meiden hebben hun doel gezet op de Loaded cup in DK volgend jaar ,dus hard werken zullen ze allemaal.

lis heeft nog 9 weken en ligt prima op schema!

Last edited by Mvos; 16-04-2015, 11:47.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Gisteren ook weer eens borst / biceps gedaan en dat was weer lekker.

Incline db press
                      10 x 40 kilo db's
                      10 x 50 kilo db's
                      08 x 60 kilo db's
                      06 x 65 kilo db's

HS incline press
                      15 x 40
                      15 x 50
                      10 x 60
                      10 x 60

Pec deck
                      4 sets - 15 /20 reps

EZ bar curls
                      3 sets

hammer curls
                      3 sets

Done

Last edited by Mvos; 17-04-2015, 15:23.
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Big motherfucker...

Comment

• Die Incline Dumbell Press
                          181 cm 85 kg 14%
                          Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Holy shit, die dumbell press. Enorme beer ben je ook, gaat hard man!!!
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Kon me niet eens concentreren door jou, mooiboy chest workout

Comment

• Haha die reacties hierboven
                                En terecht hoor, die 60kg db presses zijn ook zeker impressive!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X