Vet % verder omlaag en centimeters verliezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iguana View Post
    Progressie zit 'm niet in de verhoging van gewichten maar in wat je ziet gebeuren bij je lichaam

Dit zegt iedereen die geen aanleg of geen know heeft van om en hoe sterker te worden....
    Misschien moet je je meer realiseren dat niet iedereen hetzelfde doel heeft. Als powerlifter heb je andere doelen dan een bb-er. Bij de een gaat het puur om kracht, bij de ander meer om de esthetiek van het lichaam. Kijk eerst even naar de doelen van ts voordat je dergelijke uitspraken doet.
    No pain, no gain!!

Comment

• Wel rustiger aan gedaan. Minder last van rug enzo.
      En weer iemand die vind dat ik flink mijn best deed op benen. En iemand die niet snapte waar zo voor nodig was die zware gewichten. En een vrouw die het knap vind en volgens mij wel inspirerend.
      Squat
      5x57
      5x57
      5x57
      Deadlift
      6x57
      6x57
      7x57
      lunges
      8x37
      8x37
      8x37
      Chin-up concentrisch 3x
      'Chin-up'excentrisch 4x
      latmachine 3x55
      Kettlebell row
      3 setjes 6x15
      Bench press
      7x32
      4x37
      6x37
      Last edited by Mariekepiek; 12-12-2013, 22:25.
      Just do it!!!!

Comment

• Volgende week echo van mijn buik. Buikpijn is koliek geworden.
        Lastig qua voeding want hoe zinnig is lactosevrij nog dan.
        Just do it!!!!

Comment

• Vanochtend 6,35 km hardgelopen in 3 kwartier. Niet zo snel maar ach
          Just do it!!!!

Comment

• Nieuwe foto's gemaakt.
            ik heb de oude foto's waar ik 30 kg zwaarder wad weg gegooid. Klaar mee
            Just do it!!!!

Comment

• die moet je juist erbij laten dan zie je goed de progressie

Comment

• Kon het niet meer aanzien

Ben ook echt nog heel ontevreden over mijn benen. Verschrikkelijk
                Just do it!!!!

Comment

• Komt vanzelf goed he..rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Comment

• Jij kunt in mijn album toch? Hoe schat jij mijn vet% in?
                    Just do it!!!!

Comment

• Dat moet je juist niet doen, want als je dan een dip hebt dan kijk je gewoon hoe ver je al bent t.o.v. toen en dan heb je gelijk weer die bevestiging dat je er wel komt met de tijd. Als je maar je best blijft doen en in jezelf blijft geloven.

Het geeft mij persoonlijk namelijk altijd een motivatie boost als ik naar mijn skeletor mega ecto fysiek keek van bijv. april 2010.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mariekepiek View Post
                        Jij kunt in mijn album toch? Hoe schat jij mijn vet% in?
                        ja ik zie het maar ik kan daar echt niks van zeggen, ik kan dat bij mannen geeneens inschatten laat staan bij een vrouw.
                        ik vind wel dat je er beter uit gaat zien en vind het allemaal niet verkeerd.
                        ik zie wat je met je benen bedoelt en dat is denk ik ook je grootste aandachtspunt, zou me ook niet focussen op gewicht en/of vp maar gewoon op je progressie en hoe je er uiotziet, imo veel belangrijker.

Comment

• Dankje ik ben benieuwd hoever ik nog kom met mijn benen. Ben bang dat het niet meet helemaal goed komt. Het gaat me te langzaam ookal is er progressie. Ach ja... Vind iedereen natuurlijk.
                          Just do it!!!!

Comment

• Tuurlijk komt het goed, gewoon geduld, mijn vrouw was na de bevalling 35 kilo zwaarder, nu is ze 2 kilo lichter op wat striae na zie je niet dat ze ooit dik geweest is.
                            Wat ikzelf doe is elke avond mijn vrouw haar benen masseren en insmeren, is een beetje een ritueel bij ons maar daaardoor zie ik gewoon heel goed dat het beetje bij beetje nog strakker wordt.
                            ze traint nu 1 jaar

Comment

• Weer lekker getraind!
                              squats, deadlift, squat met 1 been op blok, kettlebell swings, lat machine.
                              Gewichten zet ik niet neer. Weet ik niet meer zo. We hebben vooral op techniek gelet.
                              ik was helaas na een half uur leeg getraind.
                              Weet niet waarom. Misschien tijdens Pt toch wat toevoegen in mijn water. Geen idee wat. Iemand?
                              Had wel stress vandaag en nog lichte spierpijn vsn hardlopen van zaterdag
                              Last edited by Mariekepiek; 16-12-2013, 23:19.
                              Just do it!!!!

Comment

• misschien was het gewoon intensiever als normaal? minder rust tussen de sets? of gewoon een slecht dagje..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X