Trainingslog Skillful058 4 daagse split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks! Zal oefenen en nieuw filmpje plaatsen als ik het gevoel heb dat verbeterd te hebben Voelt inderdaad wel fijner maar ik heb dan heel erg de neiging ook de barbell meer naar onderen te houden?
    the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

• vergeet niet dat ieder lichaam anders is , en als dit je sweet spot is dan .......
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Nette benen hoowr!
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• BP ziet er gewoon goed uit. Benen ook

Hoe zijn je kuiten?

Comment

• Kuiten groeien ook veel beter sinds ik ze beter aan pak (7-9 setjes). Ik zal alle foto's even plaatsen zodra ik cutfoto's online zet

Comment

• Goeie benen man!

Comment

• Wat 'n legs!

Nice!
                1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Goed bezig man!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Bedankt heren Dit motiveert me heel erg!

Vandaag rug gedaan. Biceps waren snel verzuurd dus maar geen rep-outs

Lat machine
                    20x35 wu
                    20x35 wu

Pull ups
                    8xbw*
                    4xbw
                    4xbw

Vbar pulldowns
                    11x55
                    9x60
                    6x60
                    4x65

Tbar row
                    10x70
                    8x72,5
                    6x75
                    4x77,5

Seated Cable Row
                    10x40
                    8x45
                    6x45

Gevolgd door twee rep-out setjes tbar row met 60kg en 50kg

2x10x10 hyperextensions

2 setjes hammer curls, twee setjes concentrated curls en als laatste 2 setjes close grip cable curls. Trainingsduur 85 minuten. Nu op naar werk

Comment

• Vandaag geen cardio, was laat wakker en de sportschool is maar tot 4 open. Compenseer dat wel weer met 16km fietsen nu per dag dus dat zal ongeveer wel in de buurt komen van die 300-400 kcal lijkt me.

Ik zie nu zeker wel veranderingen aan mijn vp. Abs komen beter door en alles wordt wat gedefinieerder. Toch vind ik mijzelf nog te klein om verder te cutten, maar ik weet dat het voor mijn vp beter is rond de 12/13 procent te staan zodat ik er dan weer vol tegen aan kan bulken.
                      Plus.. Ik ben dan van 58kg 12% naar 80kg 12% gegaan in een jaar tijd dus klagen mag ik zeker niet

Comment

• Sow 22 kilo in een jaar dat doe je netjes
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Dat is een hele mooie vooruitgang

Comment

• wow.. geweldig! Ga zo door zou ik zeggen

Comment

• Thanks Ga ik zeker doen
                              Werk sloopt me atm best wel vanwege de tijden.. Lig soms half 4 s nachts pas op bed.. Vandaag benen maar heb wat dingen moeten schrappen vanwege tijdnood

Rotatorcuff wu

SQ
                              10x35 wu
                              10x40 wu
                              5x65
                              5x70
                              5x75
                              5x75
                              5x75

DL
                              5x90
                              5x100
                              5x105
                              5x110
                              5x115*

Leg press
                              10x200
                              8x240
                              6x260
                              4x260

Dropsetjes kuiten en nu werken

Comment

• Borst triceps.. Kut training want ik kreeg gelijk last van me rechterschouder tijdens benchpress. Heb incline weggelaten en 8 setjes licht(50kg) gebankdrukt met focus op vorm en daarna beide varianten cable fly's gedaan. Daarna triceps.

Uiteraard ontbrak de rotatorcuff wu niet maar heb het deze training ook als cooling down gedaan en heb gelet op de pijn. Bij de oefeningen naar binnen/buiten met elleboog in je zij voel ik niks, maar als je je elleboog op schouderhoogte hebt en naar voren/achteren beweegt voelt het alsof er twee draadjes over elkaar heen schieten wat pijn geeft. Ik neem aan dat dit een vorm van overbelasting is en dat ik het even rustig aan moet gaan doen of weten jullie of het erger is dan dat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X