Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gebeurt niet vaak dat jouw hier wat ontgaat he grapje he rain, Denk dat het probleem van skillful058 dus is opgelost ben wel benieuwd oftie er nog niet aan gedacht had of dat het toch een andere reden heeft^^.
Waarom niet gewoon de Bar uit het squatrek pakken?
Eerlijk gezegd had ik hier niet aan gedacht (:P) maar feit blijft wel dat het squatrek eigenlijk het enige apparaat is die continu bezet blijft. Soms mag ik een kwartier wachten voordat ik eindelijk aan de gang kan. Bij squats heb ik 'em zelf, maar bij deadlift en leg press verlaat ik het rek weer.. Ik denk dat 'ie in de tussentijd wel weer bezet raakt en dus zou ik weer moeten wachten .. Ik kan natuurlijk van de mogelijkheid gebruik kunnen maken indien 'ie niet bezet is! Thanks
Het probleem met dumbells ipv barbell bij lunges kan de grip zijn.
Het is lastiger lungen met 2 dumbells van 30 kg als met een barbell met 60 kg.
Filmpjes kijk ik ook later.
Ja daar zat ik ook aan te denken, maar dan kan hij nog straps gebruiken als het moet.
Dumbell lunges heb ik een tijdje gedaan, maar op een of andere manier "haat" ik die echt en heb ze ook een tijdje uit mijn schema gelaten. Ik deed laatst barbell lunges met een trainingsmaat en dat vond ik weer superchill.. Als er geen mogelijkheid tot barbell lunges zijn zou ik idd nog dumbells kunnen pakken met evt straps. Handige toevoeging Of er echt verschil zit tussen DB en BB lunges geen idee... misschien meer een dingetje waar je een bepaald gevoel bij hebt of zo
the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Ff snel over je filmpjes:
Bij je squat ga je imo nog niet eens tot parallel. Heb het idee dat je wel zwaarder kan btw maar eerst je diepte eens onder de loep nemen. Je vriendin zelfde verhaal, maar gaat ietsjes dieper. Ze kan sws meer, maar ze staat niet stevig, ze moet meer spanning op het lichaam en haar rug harder aanspannen.
Je vriendin haar deadlift vind ik er wel redelijk keurig uitzien, maar ben zelf ook niet zo goed in de techniek op de deadlift dus hoop dat er wat meer mensen feedback geven. Woont ze in lwd trouwens? heb haar nog nooit gezien hahaha.
Oke weer even serieus,
Jou deadlift vind ik beetje verontrustend, omdat je veel vanuit je onderrug trekt. Je strekt je benen heel snel waardoor je op het einde je hele lichaam met je onderrug tilt. Het ziet er ook niet vloeiend uit.
Probeer gelijktijdig omhoog te gaan met je lichaam, zodat je benen pas op het laatste moment gestrekt zijn. Dit lijkt bijna meer op een Romanian. Tevens doe je touch and go, je kan beter (zoals de naam al zegt, dead) de stang dead op de grond laten liggen alvorens je hem weer op tilt.
Thanks!
Let er bij squat op dat ik op schijfjes sta met mijn hak he Dit om mijn buttwink te verminderen. Veel dieper kan ik eigenlijk niet
Bij deadlift dacht ik dat je je kont zo ver mogelijk in de lucht moest duwen maar niet dus. Als ik verder doorzak in me knieën verhelpt dat het probleem van het teveel uit me rug?
Ik begrijp nu wat je bedoeld! Ik voel ook minder rek in mijn hamstrings nu ik het door heb. Nu ff met gewicht proberen volgende week dinsdag. Goeie tip man ik realiseer het zelf nu ook, net dat laatste stukje komt het alleen op me (onder)rug aan.
BP
10x55
8x60
6x60
5x60
Kwam een dude naar me toe.. "Hoeveel setjes moet je nog?". Ik moest er nog twee... Na mijn laatste setje zegt 'ie "je moet wel even leren bankdrukken".. Deed hij het voor (bleek dat ik de stang iets onder me tepels had dus iets te laag ging). Gevolgd door een naar mij gerichte "zie 't al het wordt niks met jou". Toen vriendelijk gevraagd waarom het eigenlijk zo moest zoals hij zei en ik kreeg het antwoord "Gewoon.. Tsja het is gewoon zo". Dus had 'ie echt geen enkele onderbouwing? Daarna liep hij weg... Wat een vaag figuur. En dan met deadlift een rughoek van 90 graden hebben Teveel verbaal contact met zulke figuren de laatste tijd
Incline DB Press
10x22
8x22
6x22
5x24
Cable Fly's
12x10
10x10
8x10
6x10
Gevolgd door 2 setjes rep-out op 7,5kg
Reversed Tricep Pushdown
10x20 *
8x20
6x20
Vbar Pushdown
10x20
8x22,5
Close Grip Elbows Out
10x20
8x20
8x20
Gevolgd door nog twee rep-out setjes op 15kg
DL
10x70
8x80
6x100
2x110
Ik was vooral gefocust op mijn houding deze training en dat kostte ook meer kracht jammer genoeg..
Barbell Lunges
20x35
20x40
20x40
20x40
Leg press
10x200
8x240
6x280
4x310
Leg curls
10x55
15x60
Kuiten 4x20x130
Discussie gehad in de sportschool met twee mensen en zij zijn er heilig van overtuigd dat mijn beentraining nergens op slaat. Te veel. Word er kapotchagrijnig van dat die broscience mensen me elke keer storen maar toch vraag ik het hier
Wat is jullie mening over mijn benenschema? Ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat een training niet langer dan 45 min moet duren maar i call that bullshit want X doet 15 setjes in 45 min en Y doet er 8. Je kan zulke dingen gewoon niet zeggen omdat volume en intensiteit per persoon verschilt. Te lang trainen bestaat maar neem dan in acht de verhouding tussen intensiteit en volume en desnoods reps.
Over mijn benentraining doe ik ongeveer gemiddeld een uur en drie kwartier maar het werkt voor mij. Ik ben ook niet het type dat met een stopwatch gaat lopen klokken hoeveel pauze ik neem. Ik begin weer zodra ik herstelt ben met natuurlijk wel het aanpoten in me achterhoofd. Wat zeggen jullie hierover ?
Ongelofelijk wat is mijn herstel beroerd in het cutten.. Ik wist niet dat het zó erg kon zijn
Morgen hemelvaart dus zou eigenlijk vandaag gaan fitnessen maar dit zou dan mijn 7e keer op rij zijn.. Lijkt me slimmer om even rust te nemen. Vandaag dus 3190kcals (-300 onderhoud)met e/k/v 211/338/112 Zal dus wel sterven van de honger vandaag ..
Volgende week eerste weegmomentje! Aangezien ik redelijk langzaam cut (trainingsdagen op onderhoud, rustdagen -300) hoop ik op iéts minder dan 0,5kg gewichtsverlies per week of een stabiel gewicht en toch droger worden maar dat zou natuurlijk té optimaal zijn
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment