Trainingslog Skillful058 4 daagse split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je hebt helemaal gelijk, ik had de fimpjes nog niet gezien zoals gezegd.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Gebeurt niet vaak dat jouw hier wat ontgaat he grapje he rain, Denk dat het probleem van skillful058 dus is opgelost ben wel benieuwd oftie er nog niet aan gedacht had of dat het toch een andere reden heeft^^.
      Last edited by weslleyy; 22-05-2014, 08:49.
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
        Waarom niet gewoon de Bar uit het squatrek pakken?
        Eerlijk gezegd had ik hier niet aan gedacht (:P) maar feit blijft wel dat het squatrek eigenlijk het enige apparaat is die continu bezet blijft. Soms mag ik een kwartier wachten voordat ik eindelijk aan de gang kan. Bij squats heb ik 'em zelf, maar bij deadlift en leg press verlaat ik het rek weer.. Ik denk dat 'ie in de tussentijd wel weer bezet raakt en dus zou ik weer moeten wachten .. Ik kan natuurlijk van de mogelijkheid gebruik kunnen maken indien 'ie niet bezet is! Thanks

Originally posted by rainman View Post
        Het probleem met dumbells ipv barbell bij lunges kan de grip zijn.
        Het is lastiger lungen met 2 dumbells van 30 kg als met een barbell met 60 kg.
        Filmpjes kijk ik ook later.
        Originally posted by generation_iron View Post
        Ja daar zat ik ook aan te denken, maar dan kan hij nog straps gebruiken als het moet.
        Dumbell lunges heb ik een tijdje gedaan, maar op een of andere manier "haat" ik die echt en heb ze ook een tijdje uit mijn schema gelaten. Ik deed laatst barbell lunges met een trainingsmaat en dat vond ik weer superchill.. Als er geen mogelijkheid tot barbell lunges zijn zou ik idd nog dumbells kunnen pakken met evt straps. Handige toevoeging Of er echt verschil zit tussen DB en BB lunges geen idee... misschien meer een dingetje waar je een bepaald gevoel bij hebt of zo
        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

• Ik denk dat er wel verschil in zit kwa belasting.
          De een drukt je naar beneden en de ander trekt je als het ware naar beneden.

Ben benieuwd wat de kijk van anderen hierop is.

Comment

• Ff snel over je filmpjes:
            Bij je squat ga je imo nog niet eens tot parallel. Heb het idee dat je wel zwaarder kan btw maar eerst je diepte eens onder de loep nemen. Je vriendin zelfde verhaal, maar gaat ietsjes dieper. Ze kan sws meer, maar ze staat niet stevig, ze moet meer spanning op het lichaam en haar rug harder aanspannen.

Je vriendin haar deadlift vind ik er wel redelijk keurig uitzien, maar ben zelf ook niet zo goed in de techniek op de deadlift dus hoop dat er wat meer mensen feedback geven. Woont ze in lwd trouwens? heb haar nog nooit gezien hahaha.

Oke weer even serieus,

Jou deadlift vind ik beetje verontrustend, omdat je veel vanuit je onderrug trekt. Je strekt je benen heel snel waardoor je op het einde je hele lichaam met je onderrug tilt. Het ziet er ook niet vloeiend uit.

Probeer gelijktijdig omhoog te gaan met je lichaam, zodat je benen pas op het laatste moment gestrekt zijn. Dit lijkt bijna meer op een Romanian. Tevens doe je touch and go, je kan beter (zoals de naam al zegt, dead) de stang dead op de grond laten liggen alvorens je hem weer op tilt.

Comment

• Thanks!
              Let er bij squat op dat ik op schijfjes sta met mijn hak he Dit om mijn buttwink te verminderen. Veel dieper kan ik eigenlijk niet

Bij deadlift dacht ik dat je je kont zo ver mogelijk in de lucht moest duwen maar niet dus. Als ik verder doorzak in me knieën verhelpt dat het probleem van het teveel uit me rug?

Comment

• Ik begrijp nu wat je bedoeld! Ik voel ook minder rek in mijn hamstrings nu ik het door heb. Nu ff met gewicht proberen volgende week dinsdag. Goeie tip man ik realiseer het zelf nu ook, net dat laatste stukje komt het alleen op me (onder)rug aan.

Comment

• BP
                  10x55
                  8x60
                  6x60
                  5x60
                  Kwam een dude naar me toe.. "Hoeveel setjes moet je nog?". Ik moest er nog twee... Na mijn laatste setje zegt 'ie "je moet wel even leren bankdrukken".. Deed hij het voor (bleek dat ik de stang iets onder me tepels had dus iets te laag ging). Gevolgd door een naar mij gerichte "zie 't al het wordt niks met jou". Toen vriendelijk gevraagd waarom het eigenlijk zo moest zoals hij zei en ik kreeg het antwoord "Gewoon.. Tsja het is gewoon zo". Dus had 'ie echt geen enkele onderbouwing? Daarna liep hij weg... Wat een vaag figuur. En dan met deadlift een rughoek van 90 graden hebben Teveel verbaal contact met zulke figuren de laatste tijd

Incline DB Press
                  10x22
                  8x22
                  6x22
                  5x24

Cable Fly's
                  12x10
                  10x10
                  8x10
                  6x10
                  Gevolgd door 2 setjes rep-out op 7,5kg

Reversed Tricep Pushdown
                  10x20 *
                  8x20
                  6x20

Vbar Pushdown
                  10x20
                  8x22,5

Close Grip Elbows Out
                  10x20
                  8x20
                  8x20
                  Gevolgd door nog twee rep-out setjes op 15kg

Comment

• Beste rugtraining so far !

Lat machine wu
                    20x35
                    20x35
                    20x30

Pull ups
                    7xbw
                    5xbw
                    4xbw

Vbar pulldown
                    14x55
                    12x55
                    8x55
                    6x60*

Seated Cable Row
                    10x40
                    8x45
                    6x45
                    5x50*

Tbar row
                    15x55
                    10x60
                    7x62,5
                    6x65*
                    Gevolgd door een rep-out met 60kg

Hyperextensions 2x10x10kg

Hammer curls
                    12x10
                    10x12

Concentrated curls
                    12x10
                    9x10
                    10x8

Close grip cable curls
                    12x17,5
                    10x17,5
                    10x15
                    Gevolgd door een rep-out setje met 12,5kg

Kcals vandaag zijn 3490. Op onderhoud dus. Macro's ekv 211/389/105 zoiets

Comment

• Vandaag 45 minuten/400kcal aan cardio. Kcals 3490 ekv 231/389/116

Comment

• niets van aantrekken, oordopjes in dan hoef je niet naar dat gezeik te luisteren

Comment

• SQ
                          12x35 wu
                          12x40 wu
                          6x40 wu
                          10x60
                          8x70
                          6x80
                          4x80

DL
                          10x70
                          8x80
                          6x100
                          2x110
                          Ik was vooral gefocust op mijn houding deze training en dat kostte ook meer kracht jammer genoeg..

Barbell Lunges
                          20x35
                          20x40
                          20x40
                          20x40

Leg press
                          10x200
                          8x240
                          6x280
                          4x310

Leg curls
                          10x55
                          15x60

Kuiten 4x20x130

Discussie gehad in de sportschool met twee mensen en zij zijn er heilig van overtuigd dat mijn beentraining nergens op slaat. Te veel. Word er kapotchagrijnig van dat die broscience mensen me elke keer storen maar toch vraag ik het hier

Wat is jullie mening over mijn benenschema? Ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat een training niet langer dan 45 min moet duren maar i call that bullshit want X doet 15 setjes in 45 min en Y doet er 8. Je kan zulke dingen gewoon niet zeggen omdat volume en intensiteit per persoon verschilt. Te lang trainen bestaat maar neem dan in acht de verhouding tussen intensiteit en volume en desnoods reps.

Over mijn benentraining doe ik ongeveer gemiddeld een uur en drie kwartier maar het werkt voor mij. Ik ben ook niet het type dat met een stopwatch gaat lopen klokken hoeveel pauze ik neem. Ik begin weer zodra ik herstelt ben met natuurlijk wel het aanpoten in me achterhoofd. Wat zeggen jullie hierover ?

Comment

• Maak je niet zo druk om die gasten.. Je training ziet er goed uit. Nogmaals, oordopjes in!!! Word je niet gestoord

Comment

• Ja moet toch even overwegen een mp3 speler te kopen nu het wordt een beetje te erg
                              Alsof ik honing aan me reet heb hangen of zo

Comment

• Ongelofelijk wat is mijn herstel beroerd in het cutten.. Ik wist niet dat het zó erg kon zijn

Morgen hemelvaart dus zou eigenlijk vandaag gaan fitnessen maar dit zou dan mijn 7e keer op rij zijn.. Lijkt me slimmer om even rust te nemen. Vandaag dus 3190 kcals (-300 onderhoud)met e/k/v 211/338/112
                                Zal dus wel sterven van de honger vandaag ..

Volgende week eerste weegmomentje! Aangezien ik redelijk langzaam cut (trainingsdagen op onderhoud, rustdagen -300) hoop ik op iéts minder dan 0,5kg gewichtsverlies per week of een stabiel gewicht en toch droger worden maar dat zou natuurlijk té optimaal zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X