Ik DL elke keer met niet herstelde traps.. Kdoe back/front db shrugs op schouderdag en de dag erna sq en dl
Trainingslog Skillful058 4 daagse split
Collapse
X
-
Lekkere training.. Ben bij de nieuwe sportschool geweest in Groningen (Westerhaven voor de Grunningers).. Wel een keer nooit weer
SQ
10x60
8x70
6x75
4x85
Lekker diep en gecontroleerd naar beneden. Heb het idee dat ik een steeds betere vorm krijg bij de squat. Wel chill was dat je bij deze sportschool een spiegel bij het squat rek had staan, kon je jezelf een beetje in de gaten houden.. Ik denk dat ik volgende training de 4x90 wel haal.
DL
10x70
8x80
6x90 (bij de drie even grip herstellen)
2x100 + 1x100
Mijn grip viel na twee reps weg.. Daarna nog een rep eruit weten te persen na een "bij elkaar raap-pauze" van 5 seconden maar die ging niet echt met een goede vorm gepaard en dat merkte ik.. Daarna niet verder gegaan met 100 kg.
Ik heb ook last van de butt-wink bij mijn deadlifts.. Ik had een tijdje het gevoel dat mijn rug superrecht was en scheef is 'ie sowieso niet, maar ik kon af en toe snel naar links kijken om me houding wat in de gaten te houden en in mijn ogen is het nogal twijfelachtig. Mijn rug is daarentegen sowieso niet bol, dat kon ik wel zien.
Leg Press
13x200
9x240
7x280
4x280
Jammer genoeg niet de 295kg kunnen proberen.. Volgende keer beter.
Single leg curls
4 sets met reps rond de 9-14 op 25kg.
Kuiten
Op leg press gedaan.. Is voor mijn gevoel wat enkelgewrichtsvriendelijker. 4 Sets, 12 reps met 130kg en daarna 3 sets, 20/25 reps met snelle uitvoering op 110kg
Volgende week dinsdag ga ik met mijn vriendin even filmpjes maken van de squat en deadlift, ook van die van haar. Hopelijk kunnen jullie ons dan verder helpen Elke training met foute techniek is een training teveel in mijn ogenthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Heb trouwens een vraag
4 Dagen geleden stond ik na rugdag op en het voelde net alsof ik verkeerd had gelegen in combinatie met tocht op me nek. Ken je dat? Een stijve nek en als je wil kijken naar een bepaalde kant dat dat dan ook niet kan Dat dus.
Nu 4 dagen later heb ik dat nog steeds. Het voelt net als een verrekking of een "verkorte spier" die erg trekt. Als ik gaap voel ik em en als ik diep vanuit mijn buik adem ook.. Zeer irritant
Ik post als ik thuis ben wel een plaatje met waar de pijn zich bevindt maar wat denken jullie? Het voelt niet zo ernstig als een blessure maar ik denk eerder een verrekking oid.. Pijn geeft het ook niet het is een zeurend gevoel dat hinderlijk is.. Lastig uit te leggen dit altijd
Ik zeg btw wel de hele tijd nek maar ik bedoel me trapezius spierthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostThanks voor die tip! Zijn 4 reps sowieso wel veilig/goed ook met DL en SQ of kan ik beter bij 5/6 blijven? Ik voer ze wel goed op techniek uit..
Vind 4 reps altid wel het leukst
Ik voel het vaak aan alle kanten kraken op de legpress en heb er al eentje zijn spier zien afscheuren op dat ding. Je kan altijd flink zwaar gaan op de legpress, ziet er leuk uit en dit zoek je dan ook vaak op. Totdat je een blessure oploopt.
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostHeb trouwens een vraag
4 Dagen geleden stond ik na rugdag op en het voelde net alsof ik verkeerd had gelegen in combinatie met tocht op me nek. Ken je dat? Een stijve nek en als je wil kijken naar een bepaalde kant dat dat dan ook niet kan Dat dus.
Nu 4 dagen later heb ik dat nog steeds. Het voelt net als een verrekking of een "verkorte spier" die erg trekt. Als ik gaap voel ik em en als ik diep vanuit mijn buik adem ook.. Zeer irritant
Ik post als ik thuis ben wel een plaatje met waar de pijn zich bevindt maar wat denken jullie? Het voelt niet zo ernstig als een blessure maar ik denk eerder een verrekking oid.. Pijn geeft het ook niet het is een zeurend gevoel dat hinderlijk is.. Lastig uit te leggen dit altijd
Ik zeg btw wel de hele tijd nek maar ik bedoel me trapezius spier
Maar is nu alweer weggetrokken..
Kijk het gewoon ff aan zal vast wel goed komen.
Comment
-
11mei1.jpg
Tussenstandje.. Betere belichting maar slechtere posering van de armen t.o.v. foto's van twee maanden terug maar was gewoon even benieuwd hoe ik hier bij stond . Ben nu 10 maanden bezig.
Binnenkort van dezelfde pose een foto maken bij Basic Fit waar ik mijn profielpic ook heb gemaakt, dan is het beter te vergelijken vanwege dezelfde locatie en belichting. Die houden jullie van me te goed!the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Sinds ik zo weinig mogelijk suiker probeer te eten en veeeuuuuul minder suiker eet dan voor BB krijg ik van twee snoepjes al zo'n harde crash. wtf.. Dacht even chill te kunnen cheaten maar 't lijkt net alsof ik allergisch voor suiker ben geworden
Mijn onderrug zie je trouwens niet super goed op foto's, zowel die hierboven als in het algemeen maar toch train ik 'em toch zeker wel voldoende. Nou is het niet zo dat er niks zit alleen het is op foto's nogal lastig om te zien. Dag 2 hyperextensions twee sets en dag 4 deadlifts vier sets. Komt 'ie net als abs pas tevoorschijn bij een lager vetpercentage? Ik gok die van mij nu rond de 15/16?the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Geen idee waarom ik alleen backposes doe, nooit echt bij stil gestaan.. Weet ook niet echt hoe ik de voorkant goed gespannen op de foto krijg behalve Most Muscular. Side chest kan ook nog wel zal wel ff oefenen van tevoren :$:$
Been, rug, borst en arm vergelijkingsfoto's komen een van deze weken, moet even iemand hebben die kan fotograferen
@tik_tok Thanks !the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Vanaf vandaag besloten toch te stoppen met mijn ALO HBO opleiding.. Volgend jaar veel werken en richten op de PT cursussen en muziek, daarna kijken welke HBO studie mij het leukste lijkt.. Zit te denken aan het SGM, lijkt veel op de ALO alleen minder sportdocent gericht en meer anatomie en trainingsleer
Hopelijk is dit een goede keuze geweest wat betreft stufi, toekomst en hetgeen wat ik wil maar ik weet wel dat deze opleiding mijn interesse niet wekte. Jammer van de tijd en het geldthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment