Originally posted by TaraSmit
View Post
Log East
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View PostToen gestopt ik heb al een tijdje last van mijn linkerarm buitenkant elleboog uitstralend richting de biceps en min of meer dezelfde klacht aan mijn rechterarm. Als ik een soort van hammercurl doe, maar dan zonder dumbell doet het al pijn. Helaas wordt het nu steeds erger waardoor een pull up niet eens meer gaat.
Vandaag maar even een afspraak maken bij de fysio.
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de fysio.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Training zaterdag 18-6
BP
10x40
10x60
10x80
7x90
2x6x90
CGBP
4x10x60
BOR
10x60
4x8x70
2x5x80
DL
10x110
5x140
3x160
3x1x180
OHP
10x40
5x45
2x5x50
2x3x52.5
Squat
2x10x50
2x8x70
2x5x90
2x5x100
Powercleans
2x5x30
3x5x40
Thrusters
5x5x40Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
ook maar weer eens een update:
Ik train nog steeds volop en eigenlijk nog wel meer dan voorheen, ik doe nu 3-4 aan kracht training en doe nu op een vaste dagen, 2x per week een hardloop sessie. Ook ben ik begonnen met Crossfit, wat overigens best prijzig is in vergelijk met mijn BF abbo. Maar ik vind het wel leuk om te doen, zeker het conditionele heb ik veel aan.
Helaas 2 kilo aangekomen tijdens mijn vakantie, maar wonderbaarlijk wel 4 cm van mijn taille af ??? Veel mensen zeggen je bent weer wat afgevallen want we zien meer abs, alleen de weegschaal zegt mij wat anders.
Ook het advies gekregen meer aan mijn enkel en schouder mobiliteit te werken. Voor de rest doen we maar wat zoals gewoonlijk.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Netjes East, goed dat je zelfs iets regelmatiger bent gaan trainen. Je had toch ook meerdere baantjes?
Knap dat je dat met goed plannen toch wat regelmatiger kan blijven doen.
Je kan er voorzichtig van uit gaan dat je spier/vet verhouding is verbeterd als je zwaarder bent met minder cm's in omvang.
Comment
-
Ja klopt althans ik heb een ft baan en daarnaast nog een "baantje". Ik train nu op maandag in de avond en 3x vroeg in de ochtend zo rond 5.00 en wil ik op woensdagavond crossfit gaan doen. Dus alle uren die ik s'morgens maak kosten me geen extra tijd alleen slaap. Vaak doe ik s'avonds nog weleens een bw WOD met m'n kinderen want die vinden sporten ook erg leuk, dus dan ben ik toch thuis en werk ik toch nog aan mijn conditie. Mijn dochtertje van 6 wil ook vaak gaan hardlopen met me, dus dat kan ik dan mooi inplannen.
Vanmorgen weer heerlijk getraind alleen het eruit komen is altijd lastig. Heb niet echt gewichten bijgehouden, ik heb het volgende gedaan.
Back squat
3x5x110
Front squat
5x5x50 ik moet nog even wat flexibeler worden in mijn polsen
Overhead Squat
3x5x20 ook hier mis ik enige flexibiliteit in schouders en borst voor een optimale uitvoering. Maar wordt aan gewerkt.
Hangcleans
8x8x30 vooral veel reps om de beweging er goed in te krijgen.
OHP
3x5x45 2x3x50
Pull ups
6x5
Hanging leg raise
4x10
Snatch
5x5x30
Side raise
4x10x10
One arm triceps pull down
4x10x18
Vooral veel lage gewichten dus er aardig het tempo in houden.Goed gejat is het halve werk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiële transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C