logje wesley-4 daagse split.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik moet eens met een nieuw schema komen
    Deze kom ik nu overal tegen,..

Als ik jou was zou ik nog eens kijken naar je indeling van je oefeningen en waarom je welke oefening doet en waarom je deze in die volgorde plaatst.
    Daar valt nu imo nog veel te winnen.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Is voor mij de eerste keer een schema zelf te maken dus is wel effe lastig.

Deadlift is zeker een optie.
      Hoe zou jij die rug dag dan indelen rain?
      Onderarmen nog nooit appart getraint dus is voor mij ook even kijken wat ik fijn vind.

Maarten nog tips voor me? ik ga het zeker nog eens nakijken en aanpassen.
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
        Is voor mij de eerste keer een schema zelf te maken dus is wel effe lastig.

Deadlift is zeker een optie.
        Hoe zou jij die rug dag dan indelen rain?
        Onderarmen nog nooit appart getraint dus is voor mij ook even kijken wat ik fijn vind.

Maarten nog tips voor me? ik ga het zeker nog eens nakijken en aanpassen.
        Ik heb nog genoeg ideen hoe je dit kan indelen,maar alles voorkauwen heeft nog nooit iemand iets van geleerd.

Denk gewoon eens goed na over welke delen van een groep je specifiek traint met die oefening(en) en of je het dus van alle hoeken goed aanpakt.

Kijk daarna eens of je de volgorde van die oefeningen die je kiest zo kan indelen dat het nog meer geoptimaliseerd word voor jouw doelen.

Daarna moet je het een x aantal weken de kans geven en aanpassen indien nodig.

Natuurlijk wil ik je graag helpen,maar ga er zelf nog eens goed naar kijken.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Ik heb nog genoeg ideen hoe je dit kan indelen,maar alles voorkauwen heeft nog nooit iemand iets van geleerd.

Denk gewoon eens goed na over welke delen van een groep je specifiek traint met die oefening(en) en of je het dus van alle hoeken goed aanpakt.

Kijk daarna eens of je de volgorde van die oefeningen die je kiest zo kan indelen dat het nog meer geoptimaliseerd word voor jouw doelen.

Daarna moet je het een x aantal weken de kans geven en aanpassen indien nodig.

Natuurlijk wil ik je graag helpen,maar ga er zelf nog eens goed naar kijken.

Ik wil ook zeker niet dat iemand het me voorkauwt wil hier ook van leren!
          Ik ga het strax op men gemakje nakijken met de invalshoeken die jij nu geeft en zal waar ik denk dat nodig is aanpassen en weer plaatsen voor feedback!

Dankjewel in iedergeval!

Comment

• Wat aanpassingen gemaakt hopelijk ziet dit er beter uit!

Schouders/hams/kuiten(terug gebracht naar 2 ham oefeningen)
            Military press
            wide grip upright rows
            DB side raises
            Face pulls(high pully)(of bent over side raise?)
            bb shrugs

RDL
            barbell glute ham bridge

staand calf raise

Rug/triceps
            Deadlift(beginnen of eindigen wat zeggen jullie?)
            Barbell row
            Lat pulldown
            Pullups

Rope push downs
            Cgbp
            BW dips
            eventueel nog cable overhead extension

Borst/bicep
            Wide pushupp(warm up)(tip mvos)
            Bench press
            incline flys
            l-incline dumbell press

Hammer curl
            Preacher curl
            21e

Quads/kuiten/onderarmen
            Front squat
            Bulgarian split squat
            Lunges?
            Leg extension

staand calf raise
            reversed grip cable/behind-the-back barbell curls
            Ab rollout/planking

Comment

• kreeg het dik gedrukte niet weg sorry voor dat.

Comment

• beginners moeten altijd compounds centraal hebben staan en ermee beginnen.

Eerst lekker bouwen.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                  beginners moeten altijd compounds centraal hebben staan en ermee beginnen.

Eerst lekker bouwen.
                  Dus jij zegt de deadlift lekker als eerste laten staan!

Comment

• ja zeker, dat is 1 van de grote 3

Pakken als je nog fris en fruitig bent

Snap alleen niet zo goed 4 rug oef en 4 triceps?
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Super dacht ik al maar wou het zeker weten.

Staat eventueel voor een van de andere 3 mocht ik eens willen wisselen snapje! pak gewoon 4 rug 3 tricep.

Comment

• Ja snap het.

Als je wilt wisselen ook skull crusher erin gooien keertje.
                        Echt gruwelijke oef.(vind ik zelf dan)

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                          Ja snap het.

Als je wilt wisselen ook skull crusher erin gooien keertje.
                          Echt gruwelijke oef.(vind ik zelf dan)
                          Ty voor de tips!

Comment

• Ziet er goed uit wes, al vind ik een flyes oefening fijner na een incline dumbell press.
                            Ook zou ik cgbp voor rope pushdown doen.
                            Rope pushdown evt afwisselen met cable kickback kan ook.

Ik denk dat je dit split schema erg leuk zal vinden(ook al is 2 x per week spiergroepen belasten in theorie beter).
                            Last edited by rain; 01-08-2014, 14:44.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                              Ziet er goed uit wes, al vind ik een flyes oefening fijner na een incline dumbell press.
                              Ik denk dat je dit split schema erg leuk zal vinden(ook al is 2 x per week spiergroepen belasten in theorie beter).
                              Ty dan is het schema maken me beter afgegaan dan ik had gedacht had! Mmm eens uittesten volgende borst dag wat ik fijner vind. Ik vind variatie ook leuk heb een jaartje ub/lb gedaan en vind het eigenlijk wel eens tijd voor wat anders te proberen en bevalt het me niet kan ik nog altijd terug naar men ub/lb toch.(ub/lb aanhanger dyno nog wel overtuigen haha^^)

Moet er alleen nog sets en reps op plakken. En benieuwd of maarten nog op of aanmerkingen heeft schrijft weslleyy terwijl hij schouders hams aan het doen is schouders helemaal vol!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                                Thnx mannen, ik ga donderdag weer beginnen moet nog eten inslaan en effe bijkomen van de lange reis.

Wanneer ben jij terug gekomen gi? Ook een leuke vakantie gehad? Jij wel begonnen met trainen?

Hopelijk heb ik niet te vel kracht verloren effe rustig weer opbouwen en normaal voedsel eindelijk!
                                Vorige week donderdag terug gekomen, en twee trainingen verder (vanavond nummer 3).
                                Valt vies tegen maar ben wel blij dat ik weer kan trainen. Aardig wat ingeleverd maar dat hoort erbij. Komt wel weer goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X