Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoppa delts en hammies trainen.

Filmpje ter ere van 's werelds beste bodybuilder momenteel. Phil "The Gift" Heath. Arrogant of niet, iets bloated of niet. Een lul of niet. Zijn fysiek blijft te bizar voor woorden.

Phil Heath Tribute - Bodybuilding Motivation - YouTube
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Zijn fysiek blijft te bizar voor woorden.
      Amen!!
      Mind is everything.

Comment

• Iedereen zou zo wisselen met fysiek.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by resike View Post
          Amen!!
          Originally posted by Ruhl View Post
          Iedereen zou zo wisselen met fysiek.
          Ja hoor waar kan ik tekenen voor dit?

van de O '13

Echt god-modus '13 van Phil.
          "Straight outta gym"

Comment

• Gewicht vanochtend 87kg.
            Gister behoorlijk opgefokt in de gym getraind. Lekker de frustratie/agressie van de alledaagse dag eruit persen. Delts gingen mooi opzwellen.

Week 1 Cut
            Delts, hammies
            Rust: 0,5-1,5 minuut

Front press in de smith
            3 x 8-10 60kg.
            1 x F
            Niet locken, dropset, partials, 21en, holds.
            Gelijk 5cm in wijdte erbij

Smith delt upright row
            4 x 8-10 20-30kg
            Vasthouden, focus op delt werk en geen/minimaal traps. Ellebogen hoog
            Nieuwe oefening voor mij, maar erg goed.

Db front raise
            2 x ? 20-24kg gooiwerk, overload
            2 x ? 20kg gooiwerk + 2 x 10 10-12kg ea (vasthouden bovenin, trage negatief)Pump up the volume

Cable side raise
            4 x 8-10 5-10kg ea
            Ellebogen boven pols, bovenarm in lijn met delts.

Face pulls
            3 x 10-12 55kg
            Holds, partials, ellebogen hoog, zo ver mogelijk naar neus trekken

Kai greene rear delt in de smith
            4 x 10-12
            Ellebogen naar voren, trekken naar de nek, holds.

RDL in de smith
            3 x 8-10 70kg
            Verdiend verbetering krijg nog steeds back pump op een of andere manier. Rug is erg dominant in deze oefening op een of andere manier.

Lying leg curl
            4-5 x 10
            Dropsets, Iso-holds sets, partials.

Commentaar:
            Prima getraind, geen tijd meer voor traps isolatie gehad omwille van de tijd, maar toch goed getraind. Focus blijft op front, side delt ontwikkeling. En RDL verdiend verbetering om meer hammies erin te krijgen en om te kijken of ik die back pump kan voorkomen op een of andere manier door te oefening meer te manipuleren voor meer hams en de connectie beter te krijgen.

Voel me verder prima en het is goed vol te houden nu ik cut op meer kcal.
            "Straight outta gym"

Comment

• Gebruik je riem met rdl?
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Gewicht vanochtend 87kg.
                Gister behoorlijk opgefokt in de gym getraind. Lekker de frustratie/agressie van de alledaagse dag eruit persen. Delts gingen mooi opzwellen.

Week 1 Cut
                Delts, hammies
                Rust: 0,5-1,5 minuut

Front press in de smith
                3 x 8-10 60kg.
                1 x F
                Niet locken, dropset, partials, 21en, holds.
                Gelijk 5cm in wijdte erbij

Smith delt upright row
                4 x 8-10 20-30kg
                Vasthouden, focus op delt werk en geen/minimaal traps. Ellebogen hoog
                Nieuwe oefening voor mij, maar erg goed.

Db front raise
                2 x ? 20-24kg gooiwerk, overload
                2 x ? 20kg gooiwerk + 2 x 10 10-12kg ea (vasthouden bovenin, trage negatief)Pump up the volume

Cable side raise
                4 x 8-10 5-10kg ea
                Ellebogen boven pols, bovenarm in lijn met delts.

Face pulls
                3 x 10-12 55kg
                Holds, partials, ellebogen hoog, zo ver mogelijk naar neus trekken

Kai greene rear delt in de smith
                4 x 10-12
                Ellebogen naar voren, trekken naar de nek, holds.

RDL in de smith
                3 x 8-10 70kg
                Verdiend verbetering krijg nog steeds back pump op een of andere manier. Rug is erg dominant in deze oefening op een of andere manier.

Lying leg curl
                4-5 x 10
                Dropsets, Iso-holds sets, partials.

Commentaar:
                Prima getraind, geen tijd meer voor traps isolatie gehad omwille van de tijd, maar toch goed getraind. Focus blijft op front, side delt ontwikkeling. En RDL verdiend verbetering om meer hammies erin te krijgen en om te kijken of ik die back pump kan voorkomen op een of andere manier door te oefening meer te manipuleren voor meer hams en de connectie beter te krijgen.

Voel me verder prima en het is goed vol te houden nu ik cut op meer kcal.
                heerlijke training weer maat, gaat lekker!
                Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                  Gebruik je riem met rdl?
                  Bij RDL's niet in principe. Enkel bij deadlift, rack pulls, (front) squat.

Originally posted by Flabbert View Post
                  heerlijke training weer maat, gaat lekker!
                  Thanks, bro.

Hehe. Krijg steeds meer de vragen van gasten random in de gym of ik elke dag train en of ik al wedstrijden doe of wanneer ik ermee ga beginnen. Wel leuk om te horen, op zich . Hard werk, enthousiasme en plezier valt toch op bij anderen mensen denk ik dan maar. Maar goed, ik heb nog een aardige/lange weg te gaan, vind ikzelf.

Mooi plaatje die ik laatst tegenkwam.

Last edited by Iron Mind; 25-09-2014, 11:44.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Nice, bij mij zelf helpt een belt heel goed tegen een back pump. Probeer het eens zou ik zeggen

BTW, je gaat weer lekker.
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Bij RDL's niet in principe. Enkel bij deadlift, rack pulls, (front) squat.

Thanks, bro.

Hehe. Krijg steeds meer de vragen van gasten random in de gym of ik elke dag train en of ik al wedstrijden doe of wanneer ik ermee ga beginnen. Wel leuk om te horen, op zich . Hard werk, enthousiasme en plezier valt toch op bij anderen mensen denk ik dan maar. Maar goed, ik heb nog een aardige/lange weg te gaan, vind ikzelf.

tuurlijk valt dat op alleen maar weer een bevestiging dat je knetterhard werkt en dat andere mensen dat opvalt.
                      allemaal jaloerse blikken, werkt alleen maar motiverend
                      Mangs wa, aait nich

Comment

• Misschien een idee om bij RDL op een verhoging te gaan staan zodat je een grotere rom hebt. Ik heb bij RDL ook soms last van back pump maar het lijkt minder te zijn wanneer ik een soort van deficit rdl doe
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mag ik hier vragen wat jullie met een "back pump" bedoelen?
                          Heb soms ook dat bij de RDL voelt alsof m'n onderrug eruit knalt, is dat het?
                          In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                            Nice, bij mij zelf helpt een belt heel goed tegen een back pump. Probeer het eens zou ik zeggen

BTW, je gaat weer lekker.
                            Thanks, bro. Gaan we zeker weer proberen! Soms vergeet ik de riem nog wel eens of is het luiigheid om hem om te doen.

Originally posted by Flabbert View Post
                            tuurlijk valt dat op alleen maar weer een bevestiging dat je knetterhard werkt en dat andere mensen dat opvalt.
                            allemaal jaloerse blikken, werkt alleen maar motiverend
                            Haha, dat klopt. Jammer, dat ik een van de meer gedreven lui ben in mijn gym. Zie graag een gym die bol staat van harde werkers. Toch een ander sfeertje, zeg maar.

Het zijn niet enkel jaloerse blikken hoor, zijn ook wel paar mensen die echt oprecht blij voor me zijn en het me gunnen. Zeker diegene die gewoon erkennen dat ik er hard voor werk en niet (enkel) aan AAS oid denken.

Maar goed ik ben ook een van de weinigen in mijn gym die echt alles bijhoudt op het gebied van training, voeding. En ik maak in sommige hun ogen dus echt "zieke vooruitgang" en bij hen ontstaat soms dan argwaan..

Originally posted by Gus View Post
                            Misschien een idee om bij RDL op een verhoging te gaan staan zodat je een grotere rom hebt. Ik heb bij RDL ook soms last van back pump maar het lijkt minder te zijn wanneer ik een soort van deficit rdl doe
                            Hmm, gaan we ook proberen. Thanks.

Originally posted by mdejonge View Post
                            Mag ik hier vragen wat jullie met een "back pump" bedoelen?
                            Heb soms ook dat bij de RDL voelt alsof m'n onderrug eruit knalt, is dat het?
                            Wat ik met back pump bedoel, is het verzuren van de onderrug spieren door teveel reps voor de onderrug. Zeker als je een oefening doet met 8-12 reps of meer en dan teveel onderrug in de oefening betrekt (on)bedoeld dan verzuurt deze, waardoor het werken met zware gewichten onmogelijk wordt. Dat is geen probleem in principe, maar een pomp in je onderrug tijdens je RDL is niet relaxt, aangezien de aandacht dan verschuift van je hammies en concentreren op de hammies niet te doen wordt.

Yes?
                            Last edited by Iron Mind; 25-09-2014, 14:31.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                              Misschien een idee om bij RDL op een verhoging te gaan staan zodat je een grotere rom hebt.
                              Maar dan wordt het een stiff leg deadlift,toch?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• blijf tussen je scheenbeen en bovenbeen de rep erg langzaam uitvoeren - als je ook maar je rug voelt trekken ga je te hoog.

Tip die ik van Maarten heb gekregen mischien heb ej er wat aan!
                                Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X