Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahaha heerlijk dit. klopt absoluut en ben ik het zeer zeker mee eens. in het begin kon ik geen kipping dus deed ik ze strict maar dat kost nogal veel tijd en kracht. ik doe ze dus ook alleen als ze in een WOD zitten en zou ze zelf persoonlijk nooit in een gewoon trainingschema pakken
Haha, gelukkig kan ik bij jou altijd wel een geintje maken. Maar dan zijn we het daar over eens. Succes met je WODS verder. In ieder geval leuk om een keer wat anders te lezen.
Haha, gelukkig kan ik bij jou altijd wel een geintje maken. Maar dan zijn we het daar over eens. Succes met je WODS verder. In ieder geval leuk om een keer wat anders te lezen.
ik zal binnenkort eens wat anderen maken ( benen rug etc.)
Hij werkt.
Je fysiek is nog steeds aardig massive, ondanks de crossfit.
Je hoeft je gezicht niet onherkenbaar te maken als je dat niet bij je profielpic hebt gedaan.
nette foto's flab.....Maar wanneer ga je nu eens je armen trainen?
NEVERRRRRRR. ik had wel verwacht dat door de crossfit ik het een en ander zou verliezen maar tot nu toe merk ik alleen dat mijn borst iets minder geworden is.
Hij werkt.
Je fysiek is nog steeds aardig massive, ondanks de crossfit.
Je hoeft je gezicht niet onherkenbaar te maken als je dat niet bij je profielpic hebt gedaan.
hahahaha... das wel dom idd. maar ik vond dat je via die link mn harses wel erg goed zag. desalnietteplus is t wel een beetje rhaaahr
ik had verwacht dat het allemaal ook wat minder zou worden maar t valt vooralsnog mee
Pfff dit alles inclusief een 2 x 400m run!
Ziet er ongelofelijk zwaar uit om 25 minuten non stop tegen die anaërobe drempel aan moeten te beuken.
Was dit een gewone training of was dit een wod voor de kwalificatie?
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment