Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed bezig .
In de sportschool zeker?
Een homegym kan niet zonder huis hè, rooie tokkie.
haha nee in een crossfit box. nadeel is 2 abbo's bij 2 verschillende sportscholen maar t is niet anders.
vind het allebei erg leuk om te doen dus dan kost het maar wat meer zolang het kan.
What!? 50 oliebollen in een dag of 2 naar binnen gewerkt?
Is je vetpercentage nu ook een stuk omhoog gegaan of valt het allemaal wel mee?
En je wilt dus een CF wedstrijd gaan doen? Ik volg nog steeds uiteraard.
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
What!? 50 oliebollen in een dag of 2 naar binnen gewerkt?
Is je vetpercentage nu ook een stuk omhoog gegaan of valt het allemaal wel mee?
En je wilt dus een CF wedstrijd gaan doen? Ik volg nog steeds uiteraard.
haha nee 50 in ongeveer 2 weken dus valt best mee... ben wel wat kilo's aangekomen van al het vreten uiteraard maar dat trainen we er weer af
verschilt waar je aan mee doet en ik weet het zelf ook nog niet precies. ondertussen ingeschreven voor een buddy wedstrijd. Vrijdag horen we wat de WOD gaat worden en die moeten we dan in onze eigen box gaan doen ( in bijzijn van een scheids) als we het goed genoeg doen hebben we 8 maart de finale.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment