Originally posted by tik_tok
View Post
Dennis Recomp Logje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by mdejonge View PostUhh? Dikke kop?
Nee gekheid, mooi resultaat Dennis!
Inderdaad een raar gevoel he, als je straks de bulk gewent bent is het raar om te cutten
Ja misschien wel idd, maar ik ben heel erg structureel.... Daarom vind ik trainen ook zo leuk. Elke dag het zelfde eten, elke dag trainen etc.. En de volgende dag weer hetzelfde. En als dan iets veranderd (hoe klein ook) is het weer eventjes wennen en raak ik even van slag. Maar het gaat nu goed. Ben blij dat ik zoveel mag eten want ik wordt er erg vrolijk van en zit erdoor beter in me vel dan bij cutten.
Comment
-
Originally posted by tik_tok View PostHahaha ja maar ik heb altijd al een groot hoofd helaas :P
Ja misschien wel idd, maar ik ben heel erg structureel.... Daarom vind ik trainen ook zo leuk. Elke dag het zelfde eten, elke dag trainen etc.. En de volgende dag weer hetzelfde. En als dan iets veranderd (hoe klein ook) is het weer eventjes wennen en raak ik even van slag. Maar het gaat nu goed. Ben blij dat ik zoveel mag eten want ik wordt er erg vrolijk van en zit erdoor beter in me vel dan bij cutten.
Inderdaad als je veel eet voel ik me ook beter, maar op een gegeven moment ga je je vettig voelen, en dan begint het gedonderIn between obsessed periods
Comment
-
Full body gedaan omdat ik morgen niet kan trainen.
Squat 75kg
Dumbell incline 26 (gaat gewoon weer omlaag)
Military press 35kg
Verder was het allemaal wat blegh.. ging voor geen meter. En sinds ik last heb gehad van me schouder zijn alle borstoefeningen kut. Ik heb geen pijn ofzo maar de kracht is gewoon minder.
Comment
-
Originally posted by tik_tok View PostFull body gedaan omdat ik morgen niet kan trainen.
Squat 75kg
Dumbell incline 26 (gaat gewoon weer omlaag)
Military press 35kg
Verder was het allemaal wat blegh.. ging voor geen meter. En sinds ik last heb gehad van me schouder zijn alle borstoefeningen kut. Ik heb geen pijn ofzo maar de kracht is gewoon minder.Mangs wa, aait nich
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
15 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment