Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
One arm Dumbell seated overhead triceps extension: 3x8x10
Bankdrukken er even uitgelaten en merk gelijk dat ik helemaal geen last heb van me schouder. Incline Dumbells heb ik ook geen pijn in me schouder. Ik ga even nadenken wat ik ga doen, of ik helemaal even niet ga bankdrukken en een chest press machine pak ofzo of dat ik het bijvoorbeeld 1 keer in de week doe ipv 2.
Heb je wel eens gekeken naar je techniek met bankdrukken. Had er ook vaak last van totdat ik eens goed naar de techniek met rain en inferno had gekeken. Ik liet de stang ver boven men tepels komen toen ik dit net onder de tepels deed ging het prima!
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Heb je wel eens gekeken naar je techniek met bankdrukken. Had er ook vaak last van totdat ik eens goed naar de techniek met rain en inferno had gekeken. Ik liet de stang ver boven men tepels komen toen ik dit net onder de tepels deed ging het prima!
Ja meerdere mensen naar me techniek laten kijken, filmpjes gekeken.. Alles.. Me techniek is niet geweldig ofzo maar niet zo dat het steeds iets met me schouder moet doen.. Maar ik heb ook al op DBB gekeken bijvoorbeeld en zijn meerdere mensen die het hebben. Ook is onze bench scheef.. dat betekend dat als je de barbell eraf haalt er al meer kracht op rechts komt te staan dan links.
Heb je geen foto van je rug van toen je begon dat verschil zal enorm zijn.
Nee helaas niet. Toen ik begon was ik nog zo dik dat ik me nog heel erg schaamde voor me lijf dus nooit foto's maakte van mezelf :P. Maar verschil is wel groot ja. Zelfs die paar weekjes bulken merk ik gewoon dat alles een stuk voller is.
Je rug ziet er zeker goed uit!
Trapezius beginnen al dikker te worden.
Kom je ook naar de meet toch?
Dankje rainman! Nu nog zulke schouders als jou!
Nou dat was wel de bedoeling tot helaas de datum veranderd werd.
Hopelijk wordt er in de zomer nog 1 gehouden dan zal ik er wel zijn .
Denk dat je met die schatting wel redelijk goed zit. maar verschil wel een beetje waar het vet zit. Heb bij mezelf het gevoel dat ik droger sta op me rug dan op de rest van mijn lichaam.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment