Quibus wedstrijdlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog last van de injectie spots ? zal nu wel helemaal weg zijn!. nog zwaarder geworden Q?
    Verder lekker training Kerel borst zal je wel voelen vandaag!

Comment

• Spierpijn duur paar uur en dan weer weg, terwijl ik ramvol zat komt denk Door snel herstel.
      Woog vanmorgen 96 kilo, toch in 5 dagen 2 kilo erbij en ik denk geen vet.
      Spots doen geen pijn meer ook niet bij nieuwe injecties best vaag.
      Deze hele week train ik met me vrouw en woensdag naar maarten.
      Ze heeft gisteren gespot en geholpen met negatieven, dat deed ik al bij haar maar andersom was wat onwennig voor haar, ze dacht ook dat ze het hele gewicht moest tillen
      Maar zo samen trainen is zo fijn zeg, met haar gaat het ook prima ze begint al flinke lijnen te krijgen.
      Op nog wat vet op de bekende plekken na gaat het prima.
      Ze begint alweer te twijfelen de enercup te doen.
      Ik wil wel zo'n duo routine..Was vorig jaar ook maar 1 stel dus in ieder geval de eerste plek haha
      Straks rug Triceps.

Comment

• Ik vind het altijd wel leuk met m'n vrouw trainen zolang ze maar wel gewoon goed mee traint en niet al te veel kakelt.
        Scheelt dat eigenlijk wel als je kuurt de duur van spierpijn, of ligt dat meer aan je eigen herstelvermogen?
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Vooral Door het kuren.
          Mijn vrouw zet haar koptelefoon op en traint als een kerel.
          Elke set gaat ze tot het gaatjes, negatieven alles.
          Laatste bij maarten moest ze na benen training zowat kotsen zo diep gaat ze.
          Maarten en ik lullen meer dan haar haha.
          Nee is echt superrelaxed met haar trainen.

Comment

• Altijd mooi als je een passie met je partner kunt delen. Qua gewicht ben je sinds de start van je log toch wel een 5 kilo zwaarder. wat heeft je vet% sindsdien gedaan? op hoeveel % zit je nu ongeveer?
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• In me eerste post stond 12% das eerder 16 of hoger geweest.
              Nu sta ik op 10.9% dus verschil is behoorlijk minimaal5%gedropt maar kan ook 8/9%zijn en 5 kilo zwaarder.

Comment

• Ik kom wel eens bekijken hoe die lijnen bij haar erbij staan Q haha! 10.9% lekker hoor en met dat gewicht!
                Een dag niet getraind...

Comment

• Het gebeurt wel vaker dat mensen hun vet% als ze starten zeer onderschatten. Tot ze op een gegeven moment gaan cutten en duidelijk wordt hoeveel en waar er allemaal vet zit/zat. Het klinkt in ieder geval of je in de tussentijd flink vooruit bent gegaan qua fysiek.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ja sinds ik met maarten aan de slag ben gaat het prima zeker als je bedenkt dat ik weken ziek ben geweest.
                    Maar dat onderschatten was wel een eye opener toen ik me de eerste keer liet meten haha

Comment

• Dat duo stel, was dat toevallig een blonde kerel en een brunette?

Comment

• Pff dat weet ik niet heel zeker meer eerlijk gezegd.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                          Dat duo stel, was dat toevallig een blonde kerel en een brunette?
                          Deze 2?
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                            Deze 2?
                            LOL! Je kunt je afvragen wie van die twee de vrouw is :')
                            Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                              LOL! Je kunt je afvragen wie van die twee de vrouw is :')

Haha, dat ging er ook door mij heen..

Comment

• Volgens mijn die rechtse op de foto, die heeft een topje aan ( dat hebben vrouwen toch meestal ?? )
                                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X