Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanochtend wel lekker getraind. Dus maar een logje.
UB:
Military Press:
5*27 kg
5*47 kg
5*57 kg
3*67 kg
3*75 kg (PR!!)
Aightt. Het kan dus ook met deze onserieusheid nog om PR's te zetten. De Bodyweight MP (82,5 kg) komt goed dichtbij nu. Had er voor gekozen om geen bank te doen. Anders zou dit de 3de x bankdruk zijn in 5 dagen.
Pull Ups:
5*BW
5*BW+10 kg
7*BW+20 kg
Floor Press:
5*50 kg
5*70 kg
5*90 kg
5*105 kg
Valt niks tegen. Betwijfel of ik de 5*105 ooit wel heb gekunnen.
Ez bar Curl:
8*37 kg
7*50 kg
10*42 kg
Zit eigenlijk overal wel een stijgende lijn in nu. Teken dat het ook gewoon kan zonder al dat autistische gedrag van voorheen. Let niet te veel op de oefeningskeuze van vandaag. Dit was al de 3de UB train in 5 dagen. Merk dat mijn spieren even rust nodig hebben.
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Er zit weer wat progressie in deze jongen. Heb me voorgenomen om me aan het volgende lijstje te gaan houden:
- Falen voorkomen tijdens de oefeningen
- Wat netter mijn shakes en kwark nemen
- 2 a 3x pw mijn buik meepakken
- Veel minder suikertroep gaan eten
- Meer groente en fruit eten
Tot nu toe hou ik me er redelijk aan
Bench Press:
5*70 kg
5*90 kg
5*100 kg
3*105 kg
Volgens mij was ik op het sterkst 4*105 kg. 1 repje dus nog nu. Dat is nog te overzien.
Pull Up:
5*BW
5*BW+10 kg
4*BW+25 kg
10*BW
Die 25 kg was echt helemaal niks. Had een grote schijf gepakt. Super onhandig en kreeg er last van mijn rug van.
Military Press:
8*37 kg
5*57 kg
3*75 kg
Vorige week deed ik nog 3*75 kg als eerste oefening. Nu na een zware banksessie. Progressie denk
Dumbell Row:
8*42,5 kg
8*47,5 kg
5*52,5 kg
Ez bar Curl:
8*37 kg
6*45 kg
7*45 kg
Had echt geen zin meer in biceps. En de eerste 2 sets moest ik met een rechte stang doen. Das ook helemaal niks.
Al met al een goeie train weer! Lijk nu een goed ritme te pakken te hebben!
181 cm 85 kg 14%
Ellebogen verder naar buiten laten wijzen en minder 'geforceerd'naar voren laten wijzen bij overhead triceps extensions.
Dat heeft ook te maken met schoudermobiliteit uiteraard.
Ellebogen verder naar buiten laten wijzen en minder 'geforceerd'naar voren laten wijzen bij overhead triceps extensions.
Dat heeft ook te maken met schoudermobiliteit uiteraard.
Zal het is op die manier proberen. Thanx voor de tip!
181 cm 85 kg 14%
Lekker die bench! Heb die one arm overhead triceps extension (in mijn donkere verleden) wel eens bij body pump gedaan en had toen hetzelfde. Ben er nu zelf nog mee aan het expirimenteren, vooral met correcte uitvoering, maar voor wat het doet vind ik de rolling triceps extension erg fijn. Geeft bij mij op het moment niet zo'n keiharde burn als bij skullcrushers, maar merk daarna wel dat m'n triceps goed "gewerkt" hebben.
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Lekker die bench! Heb die one arm overhead triceps extension (in mijn donkere verleden) wel eens bij body pump gedaan en had toen hetzelfde. Ben er nu zelf nog mee aan het expirimenteren, vooral met correcte uitvoering, maar voor wat het doet vind ik de rolling triceps extension erg fijn. Geeft bij mij op het moment niet zo'n keiharde burn als bij skullcrushers, maar merk daarna wel dat m'n triceps goed "gewerkt" hebben.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment