Originally posted by Arend-jan
View Post
Aj's Sheiko power log
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostWaarom staat deze log niet bij de PL sectie?
Sheiko Week 5, training 2:
Sumo Deadlift to Knees:
4*70 kg
3*90 kg
3*107,5 kg
3*125 kg
2*145 kg
2*145 kg
2*145 kg
2*145 kg (conventional)
Ging allemaal snel. Na de Sumo's wilde ik weer Conventional proberen. Kreeg er ineens zin in. Niet wetende dat dit hele andere spieren zijn en mijn spieren dus koud waren. Ook deze ging hard en bovenal met een rechte rug. Kreeg daarna alleen last van mijn rug en heb dus voor de veiligheid de Rack Pulls maar gelaten voor wat het was.
Paused Bench Press:
5*55 kg
4*67,5 kg
3*80 kg
2*90 kg
2*90 kg
1*95 kg
1*95 kg
2*90 kg
2*90 kg
Rackpulls:
3*107,5 kg
Wilde het toch proberen ging opzich ook goed. Alleen toch voor veiligheid gekozen. Komt zaterdag allemaal wel weer. Voelt nu gelukkig ook gewoon prima allemaal.
Conventional voelde wel goed. Kan weleens wel over gaan op Conventional181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostLet er wel op dat je geen rack pulls doet maar deadlift from boxes. De stang ligt bij het beginpunt onder je knieën, bij rackpulls er boven181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Het is nooit verkeerd om zowel sumo als conventioneel in je schema te hebben, ik zou dat zelf ook moeten doen.
Sterke trainingen verder............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostHet is nooit verkeerd om zowel sumo als conventioneel in je schema te hebben, ik zou dat zelf ook moeten doen.
Sterke trainingen verder...
Originally posted by FitnessEcto View PostConventional zag er eindelijk goed uit AJ! Is 2x145 conventional met nette vorm al een PR?
Mijn oude belt zat heel los en daardoor moest ik overdreven ver naar voren om de belt te raken. Ik denk echt dat dit steeds het verschil maakte tussen bollen en niet bollen. Met nieuwe belt heb ik nog nooit echt gebolt. Straks met de hoge gewichten weet ik of mijn theorie klopt.
Ik denk dat ik na het maxen weer is overga op Conventional. Die heb ik desnoods 185 kg getrokken ooit. Voor de criticasters ik bolde daar wel iets
Alleen deze foto doet al zeer aan mijn rug. Die tijd was echt spelen met mijn rug, pfoeeeLast edited by Arend-jan; 23-10-2015, 18:02.181 cm 85 kg 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment