Originally posted by pescatore
View Post
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Als je toch je de buikspieren wilt aanpakken dan zijn planks en/of varianten daarvan een betere optie dan die leg raises.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Training van vanochtend
Ben echt blij dat de 3x6 32.5 kg BP me is gelukt zonder spotter. Ook reuze blij met squats, was wel even zwaar en hartslag ging bij de eerste set echt als een gek.Squat 1x10
3x620 kg
47.5 kgBP 1x10
3x620 kg
32.5 kgDumbell press 3x6 8 kg Dumbell lateral raise 3x12 4 kg Skullcrushers (slow) 3x8 15 kg Calf raises 3x12 35 kg Fietsen (kcal 205, 11.24 km) 30 min
Had ervoor gekozen om nu het fietsen te doen, moest toch nog wachten op iemand.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van gisteravond
Deadlift
1x10 - 20 kg
3x6 - 47.5 kg
BOR
1x10 - 10 kg
3x6 - 37.5 kg
Ez-bar curl
3x8 - 17.5 kg
Wide grip lat pulldown
2x6 - 35 kg laatste 2 reps, toch nog te zwaar
1x6 - 30 kg
Planks
3 x 30 sec
HIIT fietsen
7x 15 sec max, 1 minuut rustig
Had voor de DL, BOR en pulldown die orange grip gel gebruikt. Misschien had ik teveel gebruikt, maar wat een troep. Overal zat magnesium had wel veel betere grip waardoor de rows me ook lukte, weet zeker dat het anders niet gelukt was
HIIT ging ook lekkerder. Veel minder een rode kop en beter uit te houden, quads beginnen nu steeds beter te werken denk ikFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van net
BP
1x10 - 20 kg
3x6 - 32.5 kg
Squat
1x10 - 20 kg
3x6 - 50 kg 1.25kg waren allemaal in gebruik en wilde wel gaan squaten, was druk, maar onderrug was hier echt niet blij mee... volgende keer gewoon weer 47.5kg
Dumbell lateral raise
3x12 - 4 kg minder moeite mee dan normaal
Dumbell press
3x6 - 8 kg
Skullcrushers
3x8 - 15 kg
Calf raises
3x12 - 37.5 kg
Vond het best een fijne training. Jammer van m'n onderrug tijdens de squats, kon gewoon de druk niet handelen. Gelukkig nu (na bijna een uur na de squatuitvoering) niet veel last meer er van.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Niet al teveel zorgen maken om je onderrug. Is waarschijnlijk gewoon wat vermoeid door 2 dagen na elkaar zware belasting, dl ene dag en squats andere dag.
voor de rest fijne trainingen! En leuk om te zien dat er meer vrouwen zijn op dit forum die serieus trainen.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostNiet al teveel zorgen maken om je onderrug. Is waarschijnlijk gewoon wat vermoeid door 2 dagen na elkaar zware belasting, dl ene dag en squats andere dag.
voor de rest fijne trainingen! En leuk om te zien dat er meer vrouwen zijn op dit forum die serieus trainen.
En vind het zelf ook oprecht leuk om te doen! Hoop ook binnekort logjes van vrouwen te kunnen zien, lijkt me wel interessant. Overigens kijk ik nu ook al genoeg rond in alle logjes die bijgehouden wordenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van net:
Deadlift
1x10 - 20 kg
3x6 - 47.5 kg
BOR
1x10 - 10 kg
3x6 - 37.5 kg
Wide grip lat pulldown
3x8 - 30 kg
Ez-bar curl
1x5 - 22.5 kg kon weer eens niet tellen
3x8 - 17.5 kg
Lying leg raises
3x12 moet nog oefenen op de planks, ga ik thuis doen
Fietsen
30 min, kcal 211, 11.07 km
Vond het best een chille training. Blijf wel het push schema een stuk leuker vinden dan het pull schema, maar dan ook echt. Dus moet mezelf soms een beetje motiveren tijdens deze oefeningen.
Overigens is het ook allemaal erg druk voor me sinds de zomervakantie is afgelopen. Heb nu een full time stage in het ziekenhuis, waarbij ik gemiddeld zeker wel 6.5 uur per dag sta en in beweging ben, maak o.a. röntgenfoto's (om een idee te geven). Ben gewend om naar de hogeschool te gaan met een bijbaantje van ~10 uur per week. Maar goed. Vind het sporten steeds nog zo leuk, de drang naar sporten en bezig zijn met alles daaromheen is sterker dan (soms) de vermoeidheid.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van vanochtend
Squat
3 x 6 - 47.5 kg heavy as hell, vergeten om op te warmen
BP
1 x 10 - 20 kg
3 x 6 - 32.5 kg
Calf raises
3 x 12 - 37.5 hier is nog veel ruimte om omhoog te gaan in gewicht. Voel vaak wel m'n brandende kuiten, maar weet dat ik meer kan
Dumbell lateral raise
3 x 12 - 4 kg lukt steeds vaker om de sets goed af te maken
Dumbell press
3 x 6 - 8 kg
Skullcrushers
3 x 8 - 15 kg
Prima training, beetje jammer dat de squats zo moeizaam gingen, maar zal er denk ik aan gelegen hebben dat ik geen warming-up setje had gedaan. Onderrug heb ik nog steeds last van nu 's avonds, beetje vervelend, is niet echt een spierpijn die ik als "prettig" ervaarFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van vanavond
DL
1 x 10 - 20 kg
3 x 5 - 50 kg
Super blij dat me dit gelukt is. Heb er vandaag goed op gelet dat ik m'n core aanspande tijdens de oefening. Erg fijn dat er nu aan beide kanten 20 kg hangt, hoef ik niet meer een plateau te bouwen voor mezelf, stuk fijner.
BOR
1 x 10 - 10 kg
3 x 6 - 30 kg
Lukte me met heel veel moeite. Vooral de laatste rep van de 2e en 3e set waren niet mooi meer uitgevoerd. Ga gewoon door op dit gewicht.
Wide grip lat pulldown
1 x 7 - 35 kg
1 x 6 - 35 kg
1 x 5 - 35 kg
De 35 moet er langzaam aan inkomen, maakt me ook niet uit als dit wat langer duurt. Voelde de eerste set goed in m'n lats.
Ez-bar curl
3 x 8 - 17.5 kg pomp in m'n onderarmen...
Planks
40 sec
30 sec
32 sec
Buikspieren waren al beetje vermoeid van de DL's.
HIIT fietsen
15 sec max, 1 min rustig (8x)
Gaat steeds beter. Minder zweet, minder heethoofdigheid. Heb alleen last ervan dat m'n oren (of hoofd?) dichtklappen na een minuutje als ik klaar ben, vervelend.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Gaat nog steeds goed hier zo te zien! Qua fysiek al veranderingen te zien aan jezelf of is het daar nog te vroeg voor?
Misschien gemist hoor maar heb je ook een doel voor jezelf zoals een wedstrijd of dat op 1e gezicht nog niet?
Nu hebben we 2 mensen op het forum die half werkzaam zijn in het ziekenhuis, Iron mind leeft ongeveer ook daar op het moment,Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostGaat nog steeds goed hier zo te zien! Qua fysiek al veranderingen te zien aan jezelf of is het daar nog te vroeg voor?
Misschien gemist hoor maar heb je ook een doel voor jezelf zoals een wedstrijd of dat op 1e gezicht nog niet?
Nu hebben we 2 mensen op het forum die half werkzaam zijn in het ziekenhuis, Iron mind leeft ongeveer ook daar op het moment,
Nee, het is puur voor mezelf. Natuurlijk kunnen wedstrijden dat ook zijn, maar het doel is (voor nu) strak en gezond worden en blijven. Voel me door de juiste voeding en deze manier van sporten echt een stuk lekkerder in m'n vel zitten en voel me minder vaak "opgelaten" etc. En vind het natuurlijk hartstikke leuk allemaal.
Lachen! Ziekenhuiswerk is erg leuk, maar ook erg slopend. Ga dan vanuit stage trainen, kom rond 18:30 thuis, eten, achter m'n laptop / wat leuks doen, nog wat aan stage doen, douchen, kapot.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Training van deze avond
Squat
1 x 10 - 20 kg
3 x 6 - 50 kg did it
BP
1 x 10 - 20 kg
3 x 6 - 32.5 kg
Calf raises
3 x 12 - 42.5 kg was prima te doen!
Dumbell lateral raise
3 x 12 - 4 kg
Dumbell press
3 x 6 - 8 kg ging gemakkelijker dan de vorige keren met dit gewicht
Skullcrushers
3 x 8 - 15 kg
Was blij met deze training! Vooral de squat. Nu wel weer behoorlijke pijn in m'n onderrug, maar het lukte!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment