Originally posted by Pren
View Post
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Het zou ook kunnen dat er sprake is van butt wink. Maar daar kom je wel achter wanneer je naar de clip kijkt. Je zou het ook kunnen vragen aan iemand in de sportschool.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHet zou ook kunnen dat er sprake is van butt wink. Maar daar kom je wel achter wanneer je naar de clip kijkt. Je zou het ook kunnen vragen aan iemand in de sportschool.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=XZ-DE1jtaRQ
Zijn veel van de meeste fouten die mensen maken. Heel nuttig filmpje.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Heb ook licht last van het probleem dat omschreven wordt op 7:55 denk ik. Ga meestal met m'n heup meer naar één kant, weet even uit m'n hoofd niet welke (heb het ook alleen met vol gewicht). Maar goed, zal een filmpje maken en hopelijk wordt het dan duidelijk waar de fout(en) zitten.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
-
Training van vanavond:
DL
1 x 10 - 20 kg
3 x 5 - 50 kg
BOR
1 x 10 - 10 kg
3 x 6 - 40 kg
Ez-bar curl
3 x 8 - 17.5 kg
Wide grip lat pulldown
3 x 8 - 30 kg
Voelde het heel goed in m'n lats deze keer.
Planks
47s, 30s, 27s
Abs waren al behoorlijk uitgeput van de deadlift. Dit was dan ook het maximale wat ik kon geven.
Fietsen
15 min, 107 kcal, 5.55 km
M'n rechter quad voelde na 1 minuut al verzuurd aan, echt heel vervelend. Omdat ik echt snel naar huis moest kon ik maar 15 minuutjes. Maar het naar huis fietsen was ook 20 minuten, dus ja.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Om eens niet als een aasgier te wachten tot ik quasi grappige reacties kan plaatsen, kan dit misschien een toevoeging zijn.
Voor mij werkt het in ieder geval goed.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/6...itvoering.htmlDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostOm eens niet als een aasgier te wachten tot ik quasi grappige reacties kan plaatsen, kan dit misschien een toevoeging zijn.
Voor mij werkt het in ieder geval goed.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/6...itvoering.htmlFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment