Beterschap!
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostMaak je niet druk, paar daagjes ziek is geen probleem.
Je bent afgelopen tijd goed bezig geweest en dit ga je zeker herpakken wanneer je je weer beter voelt, beterschap!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
24/10/2015 - Dag 8 (schema B)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 30 kg
3 x 5 37.5 kg
Press
3 x 5 10 kg
1 x 3 10 kg
1 x 2 10 kg
3 x 5 17.5 kg
Power clean
oefenen...
Lying leg raises
3 x 12
Fietsen
30 min, 212 kcal, 11.17 km
---
Wat was ik blij dat ik weer kon sporten geen idee of het er aan lag dat ik ziek was geweest of even niet had gesport, maar ik heb behoorlijk gezweet tijdens dat fietsen zeg...
Press uitvoering was ook al een stuk beter dus daar was ik blij mee, gecontroleerder zegmaar. Moet denk ik ook wel nu het gewicht best snel een stuk zwaarder al wordt.
Geen idee hoe het mogelijk is maar in 10 dagen ben ik ineens 1.5 kg gedropt in lichaamsgewicht + 2 cm taille. Denk dat dit nog een resultaat was van m'n cut, waar ik nu sinds 12 dagen vanaf ben gegaan. In ieder geval, het oogt nu (eindelijk) ook echt allemaal wat droger. Afgelopen maanden ging er wel telkens vet vanaf, maar had ik écht zo'n flubby look overa, nu is dat al een stukkie minder finally!
En vanavond: ny pizza maar nu eerst even netjes broodjes pindakaas en filet naar binnen werkenLast edited by ProudPizza; 24-10-2015, 12:24.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
26/10/2015 - Dag 9 (schema A)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 25 kg
3 x 5 40 kg
Bench press
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 25 kg
3 x 5 30 kg zwaar...
Deadlift
2 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 30 kg
1 x 5 40 kg
HIIT fietsen 15 sec max, 1 min rustig (10x)
Merkte dat ik veel meer Watt spinde tijdens het maxen. As we speak, 10 minuten na training, heb ik nog steeds een verhitte kop
Vind de gewichten nu wel echt lekker op dit moment
---
Whey van stacker 2 is binnen en wauw wat isie lekker! Een zak vanille en een zak chocoFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
28/10/2015 - Dag 10 (schema B)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 25 kg
1 x 2 30 kg
3 x 5 42.5 kg laatste set was echt perfect
Press
3 x 5 10 kg
1 x 3 10 kg
1 x 2 15 kg
3 x 5 20 kg damn heavy, maar helemaal gelukt
Power clean
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 20 kg
1 x 5 20 kg
Geoefend met de stang vanaf kniehoogte, beetje pijnlijke handen en polsen. Maar werd al minder naarmate ik meer reps deed. Laatste set niet volgens het schema, maar moest anders lang op de bus wachten / moet ik straks enorm haasten.
Was nog wel lekker een olympic bar lekker tegen m'n grote teen aan komen rollen, denk datie er een beetje boos van werd want hij is behoorlijk rood...Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Serieus bezig hier zie ik wel
En die barbell ongelukjes kunnen gebeuren, gelukkig is hij tegen je teen aan gerold. Ik loop nu een paar maanden met een blauwe teen omdat iemand het nodig vond met dumbells te gooien.
En dan nog niet te spreken over barbell-scheen ontmoetingen bij het deadliften hoort erbij
Comment
-
Originally posted by dennenappel View PostSerieus bezig hier zie ik wel
En die barbell ongelukjes kunnen gebeuren, gelukkig is hij tegen je teen aan gerold. Ik loop nu een paar maanden met een blauwe teen omdat iemand het nodig vond met dumbells te gooien.
En dan nog niet te spreken over barbell-scheen ontmoetingen bij het deadliften hoort erbij
Originally posted by FitnessEcto View PostPijnlijke polsen is niet goed, enig idee hoe dit komt? Wat gebrek aan flexibiliteit?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
30/10/2015 - Dag 11 (schema A)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 25 kg
1 x 2 35 kg
3 x 5 45 kg > 2e set zaten 2 niet strakke reps bij, voelde toen ook dat ik teveel met m'n rug ging helpen, voor de rest prima
Bench press
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 25 kg
3 x 5 32.5 kg > pff zwaar, vanaf 2e set meer op ademhaling gelet en ging beter
Deadlift
2 x 5 30 kg > (moest 20 zijn, hoofdrekenen...)
1 x 3 35 kg > (moest 25 zijn, hoofdrekenen...)
1 x 2 35 kg
1 x 5 45 kg
Fietsen 6 min, 41 kcal, 2.17 km
Quads waren helemaal leeg, kwamen amper vooruit benen waren ook al vermoeid van de hele week stage. Sta nu op de CT ipv röntgenkamers en ben behoorlijk veel aan het lopen, patienten schuiven, noem maar op.
---
Voor m'n gevoel groeien m'n quads nu best wel, vooral de vastus lateralis zie ik. Niet dat dit een doel is, maar valt me gewoon op
Morgen dagje naar centro Oberhausen met vrienden, en ook even foodcourt en de kerstkraampjes bezoeken!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Best sterke bench! Bij de squat proberen je heupen geforceerd naar voren te duwen bij het naar voren komen. Glutes zo hard mogelijk proberen aan te knijpen. Dat hielp bij mij toen ik wat naar voren ging hangen bij de squat. Ellebogen wat meer naar voren duwen (zonder te forceren) kan ook helpen voor een rechtere houding.
Veel plezier morgen!
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostBest sterke bench! Bij de squat proberen je heupen geforceerd naar voren te duwen bij het naar voren komen. Glutes zo hard mogelijk proberen aan te knijpen. Dat hielp bij mij toen ik wat naar voren ging hangen bij de squat. Ellebogen wat meer naar voren duwen (zonder te forceren) kan ook helpen voor een rechtere houding.
Veel plezier morgen!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
02/11/2015 - Dag 12 (schema B)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 25 kg
1 x 2 35 kg
3 x 5 47.5 kg
Ging lekker!
Press
3 x 5 10 kg
1 x 3 15 kg
1 x 2 15 kg
3 x 5 22.5 kg
Zwaar maar helemaal gelukt!
Power clean
3 x 5 20 kg
1 x 3 20 kg
1 x 2 20 kg
Ik was kapot en kuiten ook... Voelde wat steek op m'n borst en was gewoon tot niet veel meer in staat merkte ik. Geen idee waardoor. Daarom niet af kunnen makenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment