Originally posted by weslleyy
View Post
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Even een korte update. Deadlift had ik zo k*t uitgevoerd laatste keer dat m'n SI-gewricht flink op slot was gaan zitten. Heb ik even het geluk dat mijn buurman een fysio is met een eigen praktijk, ben vanochtend dus even langs gegaan. En heeft veel geholpen, alles is al een stuk mobieler. Denk dat ik m'n rug te laat gebruikte en m'n abs niet goed genoeg aangespannen heb de afgelopen keer... Vanavond maar even kijken of alles goed voelt met trainen.
Gewicht is trouwens ook gewoon weer op 200 gram na hetzelfde als toen ik begon met op onderhoud eten, denk dat dat dus wel goed zit. Er is nog wel sindsdien 2 cm taille vanaf gegaan, maar kan naar mijn idee ook een verlaat resultaat zijn van de cut. Taille houdt zich nu wel stabiel, was namelijk in het begin vooral.
Vanavond maar eens even kijken of de squat en press nog wat om hoog willen gaan, ben benieuwd!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
11/11/2015 - Dag 16 (schema A)
Squat
3 x 5 20 kg
1 x 3 30 kg
1 x 2 45 kg
3 x 5 57.5 kg (PR)
Gehaald! Rug deed een beetje pijn nog maar ging goed, niet beneden parallel kunnen gaan
Press
2 x 5 10 kg
1 x 5 15 kg
1 x 3 15 kg
1 x 2 20 kg
3 x 5 27.5 kg (PR)
Gehaald! Brandgevoel chests, traps voelde ik ook heel goed
Power clean
3 x 5 10 kg
Gekozen om eerst licht gewicht te proberen ivm m'n rug. Had echt een rotvorm omdat ik in deze houding moest staan, dus niet mee doorgegaan. Ging ook nergens over dit.
HIIT 15 sec max, 1 min normaal (9x)
Wordt steeds zoveel zwaarder na deze zware trainigenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostBedankt
Hierbij een filmpje van m'n deadlift:
https://youtu.be/7rwnrjcSDsY
Kan zelf eigenlijk al zien dat ik m'n rug te laat erbij betrek. Heb ook wat last dus van m'n onderrug en zal daar denk ik door komen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat viel wel gelijk op, ja. Het is geen vloeiende beweging maar 2 losse bewegingen.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Ik heb een dilemma over het squaten. Omdat ik er zelf niet uit kom ben ik benieuwd of anderen mij kunnen helpen. Ga ik vanavond 60 kg proberen te squaten of de 57.5 kg proberen net onder parallel te krijgen? Waarom zou ik het een kiezen en waarom het ander?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Pren View PostTechniek is belangrijker dan gewicht. Bij de squat is diepte gewoon essentieel dus ik zou proberen om de 57,5 deze keer wel parallel te doen. Halve squats tellen niet
Succes!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostIk vind parallel goed genoeg. Al moet je die parallel dan wel elke keer halen uiteraardI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment