Gefeliciteerd!
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by Hansi View PostGefeliciteerd!
4-11-2016
OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
3x5 25 kg
Burn in upper traps en schouders...
Pushups op kettlebells ss ab rollouts
2x8 bw -- 2x5 bw
1x6 bw -- 1x5 bw
KB van 20 kg tegen m'n schenen aangeslingerd
Leg curl
3x8 30 kg (VPR denk ik)
Incline db row
3x8 12 kg
Heb vanaf aankomende maandag 3 weken rust gehouden voor m'n wond en de pijn is (behalve met liggen soms) sinds woensdag ook weg. Ik ga dan ook vanaf as maandag starten met Sheiko. Ik vind het wel mooi geweest zo.
Ben van plan voor het eerst boven onderhoud te gaan eten, omdat ik denk dat dit met Sheiko (kracht) best mooi uitkomt. Van de zomer ben ik van plan er weer goed uit te zien maar ik heb echt stokjes van benen als er nog vet en water uitgaat. Hoef geen zieke massakweek hiermee in te zetten maar ben ook gewoon benieuwd naar wat het me qua kracht kan brengen en hopelijk een leuk totaal plaatje uiteindelijk.
Onderhoud is 2100, dus denk dat 2400 wel prima is? Bijstellen kan natuurlijk altijd.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Hansi View Post+300 lijkt mij prima om te starten. Boel beetje in de gaten houden en aanpassen als je het nodig vindt :-) (open deur alert)Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
7/11/2016 - week 1, dag 1 (#37)
BP paused
1x5 25 kg
2x4 30 kg
2x3 35 kg
5x3 40 kg
Squat
1x5 40 kg
2x5 50 kg
Had het hier al best zwaar, resultaat van 4 weken nagenoeg geen benen trainen.
5x5 55 kg
15 min rust - vriendin helpen met RDL
BP paused
1x6 25 kg
2x6 30 kg
4x6 35 kg
Beetje trillende hamstrings, was wat afleidend.
Dumbell fly ss Hyperextensions
5x10 5 kg per kant -- 5x5 bw
Flys nog nooit gedaan, was raar maar ik heb wel zieke armpomp (bi- en triceps) na de training en de zijkant van m'n borst voelt helemaal gemurderd.
Doe hyperextensions ipv goodmorning want ik hou van hyperextensions <3
Trainingstijd: 95 min (incl 15 min "pauze")
Conclusie eerste dag: zwaar, ga morgen denk ik erg veel last hebben met m'n haar borstelen en shampoo in m'n haar doen, rip armen. Ligt er vooral aan dat ik al een tijd niet meer normaal getraind heb. Training vind ik leuk en vooral weer lekker bankdrukken beviel me goed!
Oh en ik kreeg erg veel jeuk in m'n aderen leek het wel, rondom m'n pols, tijdens tweede reeks BP'en. Kan dit komen door de bulk (extra carbs)? Enige "supplement" dat ik gebruik is whey.Last edited by ProudPizza; 07-11-2016, 16:12.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
OokOok al aan de Sheiko dus. Dat is leuk Welke template heb je trouwens, 37 of 37v2? En geen 29 gekozen om mee te beginnen?
Wel mooi, ik heb 29 afgerond en start vandaag ook met 37.
En ik haat flyes trouwens.
@Hansi:
Smooooooth.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Originally posted by Hansi View PostKomt je vriendin ook loggenOriginally posted by Theodore Rex View PostOh die heerlijke schaamteloosheid!
Maar helaas, dat zie ik haar niet zo snel doen. Zou wel leuk zijn als het wel zo zou zijn.
Originally posted by Mushrambo View PostOokOok al aan de Sheiko dus. Dat is leuk Welke template heb je trouwens, 37 of 37v2? En geen 29 gekozen om mee te beginnen?
Wel mooi, ik heb 29 afgerond en start vandaag ook met 37.
En ik haat flyes trouwens.
@Hansi:
Smooooooth.
Had van Iguana een template gekregen met de naam "sheiko under <80kg" oid welke ik ga volgen, dat is dan: 37 - 30 - 32
Ik vond de flyes ook niet zo fijn... Coördinatie was bij sommige reps ook nog ver te zoeken.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View Postlekker Hansi
Maar helaas, dat zie ik haar niet zo snel doen. Zou wel leuk zijn als het wel zo zou zijn.
Zekers, ben erg benieuwd naar Sheiko. Ik heb ook de 37, grappig dat we die nu gelijk starten
Had van Iguana een template gekregen met de naam "sheiko under <80kg" oid welke ik ga volgen, dat is dan: 37 - 30 - 32
Ik vond de flyes ook niet zo fijn... Coördinatie was bij sommige reps ook nog ver te zoeken.
Ah oke! Doen we hem net iets anders. Zal wel zijn omdat jij de < 80kg doet.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostWordt tegelijkertijd weer een PR zetten dus
Ah oke! Doen we hem net iets anders. Zal wel zijn omdat jij de < 80kg doet.
Spierpijn is (gelukkig) minder dan ik had gedacht vandaag. Wel wat zware benen & pectoralis minor voel ik behoorlijk.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
9/11/2016- week 1, dag 2 (#37)
Loopband - 4 min (5.5 km/h, 5.5%)
Deadlift
1x5 55 kg
1x5 65 kg
1x5 65 kg
2x4 75 kg
1x3 85 kg
2x2 85 kg
Had 4x3 85 kg moeten zijn...
Incline BP
6x4 30 kg
CGBP
5x5 30 kg
Deadlift from boxes
1x5 55 kg
2x5 65 kg
Hierna even straps gepakt, had een dikkere stang dan normaal en had geen zin om door gripverlies niet door te kunnen gaan.
2x4 75 kg
3x3 90 kg
Setje minder. Onderrug trok bol en voelde niet verstandig om door te gaan. Benen moeten echt nog wennen merk ik...
Misschien kan ik later nog een filmpje posten, maar kan dat nu even niet doen.
Walking lunges
5x5 10 kg per been
Dit ging dan weer veel minder moeizaam dan normaal, had die ook in m'n vorige schema.
Ab rollouts
2x5
1x7
Trainingstijd: 110 min
Leuke training! Erg jammer van de deads, baalde wel dat kracht daarbij erg tegenviel. Maar mezelf kennende zit dat volgende week alweer goed.
Incline bp en cgbp na elkaar vond ik nice om te doen en voelde goed.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment