zo dat moest ik ff kwijt kook nog steeds
Punani freaky log
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Feb. 02 2006,17:22)]Kan me voorstellen dat je daar van over de zeik gaat inderdaad
Waar ging je eigenlijk voor solliciteren?
Greets...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Feb. 02 2006,20:56)]bummer dude
37,50 fucking euri's is ook flink man
maar goed je hebt wel 20 man een half uur bezig gehouden das ook wel wat waard toch?
hahahaha
nice going dus
deze strippenkaart is bestemd voor en dan krijg je een hele rits met deze er ook tussen
-voor studenten die tijdig de reis een geldige ov tonen
dat deed ik dus!dus ik verwacht dat me bezwaar schrift kans maak op winnnen
Comment
-
vandaag pull gedaan
chinnen
8x
8x
8x alle sets heel rustig in zakken en paar seconden stil hangen. chinnengaat goed!
small latpulley
8x130lbs
8x150lbs
8x180lbs
8x190lbs
allemaal strikt met rechte rug. heb het in het verleden ook met 220lbs gedaan maar dan achterleunen
deadifts
8x60kg
8x100kg
8x130kg
5x150kg
3x165kg
shrugs 60kg 5sets geen hh geteld
rear delts heffen 4sets 18kg 8hh
barbelcurl
12x30kg
8x40kg
8x50kg
8x50kg
incline db curl(vorige x 12 bleek licht te zijn volgens jullie dus nu maar 15
12x15kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg
effe daarna buik
conclusie:chinenn gaat bter en deadliften gaat richtig de 200
Comment
-
chinnen wordt beter en beter, knap bro, denk je echt dat deze beter zijn geworden door je ladderchins. Ik heb het ook eens geprobeerd maar na een 30tal minuten heb ik het opgegeven, ik had al x aantal sets gedaan dat ik gewoon de tel kwijt was
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Feb. 03 2006,20:37)]chinnen wordt beter en beter, knap bro, denk je echt dat deze beter zijn geworden door je ladderchins. Ik heb het ook eens geprobeerd maar na een 30tal minuten heb ik het opgegeven, ik had al x aantal sets gedaan dat ik gewoon de tel kwijt was
Grtz
Comment
-
ben naar de gym gefiets. is heen en terug 25min-->50min cardio.
@gym
staandkuitheffen,zittendkuitheffen,enkelbenig kuitheffen gedaan.
en buikspieren voor goed aangepakt..
besloten om kuiten ook te pakken omdat die krengen big moeten worden
Comment
-
als ik bent over barbell row doe heb ik altijd zo een pijn in mijn onderrug, ik doe die oefening al jaren niet meer omdat ik dat altijd al heb gehad, maar nu met al die trainingslogs te lezen dacht ik vandaag, ga nog is effe proberen, maar het ging echt niet, weet er iemand hoe ik dat kan oplossen.
Grtzstil growing
Comment
-
Denk dat het te maken heeft met techniek snipke. Je onderrug recht houden en de barbell dicht bij je lichaam houden. Ook niet té ver voorovergebogen staan. Probeer eerst de techniek helemaal goed te krijgen met een licht gewicht.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 04 2006,20:33)]Denk dat het te maken heeft met techniek snipke. Je onderrug recht houden en de barbell dicht bij je lichaam houden. Ook niet té ver voorovergebogen staan. Probeer eerst de techniek helemaal goed te krijgen met een licht gewicht.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment