Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vroeg me af of er een max tijd is dat je kunt cutten. Aangezien je lager in kcal gaat en alles is het mogelijk dat je metabolisme verstoord raakt als je het 6 maanden doet of zo?
In principe doe ik dat met training/niet trainingsdagen kcal. Als dat de oplossing is geweldig
Denk dat het uitstel van executie is. Denk dat het verstandiger is om een week of 4 flink te cutten i.c.m. wat tabata's en dan weer een week of 2 opbouwen naar onderhoud en dit door cyclen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Zijn daar ook geadviseerde frequenties voor zoals iedere week 1x of 1x per maand zodat je ook weer niet te vaak gaat "zondigen" en je werk te niet doet.
ligt eraan hoe je refeed. Er zijn 2 opties:
1- 2x per week op onderhoud eten. Je dropt je vet inname en vul alles aan met schone koolhydraten.
2- 1x per week een junk maaltijd. Hier eet ej gewoon je dieet maar ga je gewoon 1 maaltijd los met wat je lekker vindt.
mijn bulk zit er over 1 week op en daarna wil ik gaan droogtrainen (van 16% bf naar ongeveer 10%). Met welke stapjes moet ik mijn kcal inname verlagen? ik heb nou wat schema's gemaakt waarin ik stapjes van 200 kcal maak (4400 kcal, 4200, 4000, 3800 enz tot 3200) en elk schema 2-3 dagen aanhouden.
Is dit goed of te langzaam/snel?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
oke, maar als ik dan 10% daal, zak ik meteen 460 kcal en dat lijkt me wel een beetje een groot verschil. ik ben van plan dus van 4600 kcal naar +- 3200 te gaan. maakt het erg veel verschil tussen percentueel en stapjes van 200 kcal? ik heb nou namelijk al 5 tussenstap schema's gemaakt voor de overstap periode.
ik ben ook van plan om 2 dagen op onderhoud te gaan eten! alleen weet ik mijn onderhoud niet dus dat wordt maar een beetje gokken
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
behoefte zat op 2500 volgens die calculator maar daar wordt ik een magere pannelat van. In de maanden opgeschroeft en zit nou op 4600 kcal en ik zet niet eens zoveel vet aan maar wel gruwelijk veel massa! als ik ga cutten met 2000 kcal (500 onder behoefte) ben ik in 2 weken uitgehongerd, mager and all
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment