Vetpercentage verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om je stofwisseling even een boost te geven is een junkdag niet noodzakelijk.
    Een junkdag is eerder iets als een beloning voor je behaalde resultaten.

Je kan ook kiezen voor een refeed dag. Om je stofwisseling een boost te geven kan je dan een dag boven je behoefte gaan eten. Je intake verhogen met schone voeding.

Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt of je nou een junkdag inlast of een refeed dag.
    Verschil hierbij is dat een junkdag voor veel bloat gaat zorgen door het zout wat er in junkmaaltijden zit. Je gaat veel vocht vasthouden wat demotiverend werkt.

Junken is niet echt aan te raden als je van een hoog gewicht afkomt, verleiding om dan weer meer te gaan junken is heel erg groot.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Om je stofwisseling even een boost te geven is een junkdag niet noodzakelijk.
      Een junkdag is eerder iets als een beloning voor je behaalde resultaten.

Je kan ook kiezen voor een refeed dag. Om je stofwisseling een boost te geven kan je dan een dag boven je behoefte gaan eten. Je intake verhogen met schone voeding.

Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt of je nou een junkdag inlast of een refeed dag.
      Verschil hierbij is dat een junkdag voor veel bloat gaat zorgen door het zout wat er in junkmaaltijden zit. Je gaat veel vocht vasthouden wat demotiverend werkt.

Junken is niet echt aan te raden als je van een hoog gewicht afkomt, verleiding om dan weer meer te gaan junken is heel erg groot.
      Ik heb gehoord van een junkmeal dat je eet om je lichaam te shocken. Dit zorgt ervoor dat je lichaam niet op de autopilot gaat maar zo weer in actie komt en de spijsvertering actief houdt. Je neemt zon junkmeal dan aan het begin van de dag zodat je het nog kan verbranden gedurende de dag.
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Wat Ashley zegt: mee eens.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
          Ik heb gehoord van een junkmeal dat je eet om je lichaam te shocken. Dit zorgt ervoor dat je lichaam niet op de autopilot gaat maar zo weer in actie komt en de spijsvertering actief houdt. Je neemt zon junkmeal dan aan het begin van de dag zodat je het nog kan verbranden gedurende de dag.
          Daar zorgt een junkmaaltijd niet voor, daar zorgen de extra carbs vetten en eiwitten voor.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik ben hier terug met een paar vraagjes:

- mogen aardbeien in de cut?
            - is gerookte zalm goed of niet?

Comment

Originally posted by gwendolyn View Post
              ik ben hier terug met een paar vraagjes:

- mogen aardbeien in de cut?
              - is gerookte zalm goed of niet?
              ja...

Ja...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                ja...

Ja...

Aardbeien eender welk tijdstip?

Comment

Originally posted by Gwendolyn View Post
                  Aardbeien eender welk tijdstip?
                  beste is bij het ontbijt of voor/na je training.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    beste is bij het ontbijt of voor/na je training.
                    's avonds niet aangeraden dan?

Comment

niet na de training, smorgens kan het prima
                      In de avond fruit mijden!

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                        niet na de training, smorgens kan het prima
                        In de avond fruit mijden!
                        Ok, had al zo een idee, maar nu weet ik het zeker, thanks.

Comment

Ik eet mijn fruit altijd bij het ontbijt. Heel soms nog een appel in de middag, maar niet elke dag.
                          's avonds in elk geval niet.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Eigenlijk als ik zo naar men voedingsschema kijk, zie ik dat 5ml olijfolie om vlees/vis in te bakken, toch wel heel weinig is, wrs zit ik daar dan elke dag ook wel boven.
                            Zijn er alternatieven om dat zo laag mogelijk te houden?

Comment

Je hebt ook vet nodig, hoor. Olijfolie kun je best goed gebruiken, pindakaas, noten..........
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Je hebt ook vet nodig, hoor. Olijfolie kun je best goed gebruiken, pindakaas, noten..........

Ok, dus gwn gebruiken, niet in overdrijven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X