Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gebruikelijk is om de whey shake direkt na de training te nemen en de koolhydraten een half uurtje later. Dit is als de training een krachttraining is. Als je training een cardio training is dan is het een ander verhaal.
Gebruikelijk is om de whey shake direkt na de training te nemen en de koolhydraten een half uurtje later. Dit is als de training een krachttraining is. Als je training een cardio training is dan is het een ander verhaal.
Tegenwoordig ziet het voedingsschema er zo uit, boterhammen (is eigenlijk een volkoren wrap, maar staat niet in het voedingsschema) die bij het avondeten staan, zijn soms aardappelen of soms niet, is tezien wat ik juist in de fitness gedaan heb, of of die dag voetbaltraining heb.
Graag advies, of ik op deze manier goed bezig ben.
Ik heb het idee dat je spreadsheet niet klopt. Kijk eens naar regels 9 tot 12. Je gewenste totaal is 1861 kcal. De genoemde percentages in cellen B10 en B11 kloppen niet met de vermelde hoeveelheid kcal in de cellen C10 en C11. Volgens mij zijn cellen C10 en C11 in orde, maar cellen B10 en B11 niet.
De resultaten in regels 96 tot en met 100 tonen dat je huidige voedingsschema nog niet het gewenste niveau haalt. Teveel eiwitten (196 gr. versus 112 gr.) en te weinig koolhydraten (175 gr. versus 261 gr.), zo op het eerste gezicht.
Ik heb het idee dat je spreadsheet niet klopt. Kijk eens naar regels 9 tot 12. Je gewenste totaal is 1861 kcal. De genoemde percentages in cellen B10 en B11 kloppen niet met de vermelde hoeveelheid kcal in de cellen C10 en C11. Volgens mij zijn cellen C10 en C11 in orde, maar cellen B10 en B11 niet.
De resultaten in regels 96 tot en met 100 tonen dat je huidige voedingsschema nog niet het gewenste niveau haalt. Teveel eiwitten (196 gr. versus 112 gr.) en te weinig koolhydraten (175 gr. versus 261 gr.), zo op het eerste gezicht.
Ok, wat je zegt kan kloppen, maar als je wilt cutten, is het dan niet de bedoeling dat men meer eiwitten inneemt dan koolhydraten?
Ok, wat je zegt kan kloppen, maar als je wilt cutten, is het dan niet de bedoeling dat men meer eiwitten inneemt dan koolhydraten?
dat licht er hellemaal aan wat je energieverbruik is.
je eiwitiname en vetiname licht in principe vast, je koolydraatiname pas je aan aan je totale energiebehoefte.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
dat licht er hellemaal aan wat je energieverbruik is.
je eiwitiname en vetiname licht in principe vast, je koolydraatiname pas je aan aan je totale energiebehoefte.
Energieverbruik ligt niet zo hoog, 1uur krachttrainen, 35 a 40 min cardio.
Dus ... kan ik men eiwitiname beter minderen, maar als ik dat doe, zit ik te weinig in kcal.
Hoe los ik dat dan op?
Energieverbruik ligt niet zo hoog, 1uur krachttrainen, 35 a 40 min cardio.
Dus ... kan ik men eiwitiname beter minderen, maar als ik dat doe, zit ik te weinig in kcal.
Hoe los ik dat dan op?
als je je energiebehoefte berekent hebt;
stel je eiwitiname vast. 2,5x of max 3x je lichaamsgewicht.
stel je vetbehoefte vast minimaal 1gram per kilogram lichaamsgewicht.
de overige benodigde energie haal je dan uit koolydraten.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
als je je energiebehoefte berekent hebt;
stel je eiwitiname vast. 2,5x of max 3x je lichaamsgewicht.
stel je vetbehoefte vast minimaal 1gram per kilogram lichaamsgewicht.
de overige benodigde energie haal je dan uit koolydraten.
Ok, ik mag per dag 1860kcal, met men voedingsschema aan te passen zit ik aan 1803, dit is wel ok.
Als ik men eiwitten bereken, 57x3= 171 ik zit aan 176 kan er door.
Vetten is 57x1= 57 ik zit aan 51 kan er ook door.
Koolhydraten is nu berekend op 169.
Ok, ik mag per dag 1860kcal, met men voedingsschema aan te passen zit ik aan 1803, dit is wel ok.
Als ik men eiwitten bereken, 57x3= 171 ik zit aan 176 kan er door.
Vetten is 57x1= 57 ik zit aan 51 kan er ook door.
Koolhydraten is nu berekend op 169.
Lijkt me wel ok, nu?
ik zou je vetten iets opschroeven je hebt echt op zijn minst 57 gram nodig dit is echt het minimum.
vetten heb je hard nodig.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment