Originally posted by jordy
View Post
Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?
Collapse
X
-
Can squats cure cancer?
- Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
-
Originally posted by Falstyr View PostMeso's zijn ook kut. ik ben een endo :P
Ik heb rugklachten, dit was gewoon een aanvulling. Doe hem eigenlijk nooit.
Is eigenlijk een wijven oefening.....Calisthenics / Street workout
Comment
-
ik train omdat ik er niet van houd om dik te zijn, ik train omdat ik het gezellig vind waar ik sport, ik train omdat ik chagerijnig ben, ik train omdat ik energie teveel heb, ik train voor mn gezondheid, al doe ik te weinig cardio om echt gezond bezig te zijn.... en ik rook, dus nogal hypocriet wat dat betreft
Als je het doet voor de vrouwen gaat het je nooit lukken. Betekent dat je traint om bevestiging te krijgen van andere, wat je automatisch in een zwakke positie zet waardoor je niet aantrekkelijk bent voor vrouwen.
Vrouwen kijken op een hele andere manier naar uiterlijk dan wij simpele mannen~love what you do, do what you love~
Comment
-
Hoe je je gedraagt in bepaalde situaties, hoe je uitstraling is, of je nagels schoon zijn.. de meer subtielere dingen
en hiermee zeg ik trouwens niet dat een vrouw geen mooi mannenlichaam wilt zien.. Het is alleen niet het belangrijkste, terwijl voor veel mannen het lichaam van een vrouw erg belangrijk is~love what you do, do what you love~
Comment
-
Het gevoel dat je power in je lijft hebt, spierpijn <3, spier opbouw, fit worden/blijven.
En 't alle belangrijkste : Een cola (zero lol) blikje kunnen fijn knijpen om indruk te maken op vrouwen ; )There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostIdd, cola glas flesje is nu in.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Eerst omdat ik al een paar jaar niet meer aan sport had gedaan en ik weer fit wilde worden. Na 3 maanden heb ik echt de smaak te pakken en begin ik het steeds meer als een real life RPG te zien, elke keer trainen om je skills te upgraden
Dus ik begin nu wel echt naar de bodybuilding kant op te neigen omdat ik nu ook mijn voeding volledig heb aangepast, drink geen bier meer, gestopt met roken en blowen, maar het is het wel waard.
Het leukste vind ik nog om erover te lezen omdat er altijd nieuwe trucjes of dingetjes te vinden zijn waarvan je het niet had verwacht.
En natuurlijk voor de spiegel staan en de resultaten bekijken
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostHad vandaag een gesprek met een collega WAAROM mensen fitnessen/bodybuilden.
Al doende merkte ik dat ik minder last had van m'n schouders en rug op m'n werk (kantoorbaan). Dit is voor mij extra motivatie om hiermee door te gaan. Ook lijkt m'n houding beter te worden: minder last van kromme rug.
En tja, nu lijkt het erop dat het ook nog verslavend begint te werken: als ik meerdere dagen niet kan trainen door zakenreizen en dergelijke dan begin ik me al slapjes te voelen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment