Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Heb zoveel redenen waarom ik aan bb doe.

- Voel me er ontzettend goed bij, er zijn zeer weinig dingen die ik liever doe. Als ik een paar weken er uit lig ben ik ontzettend humeurig en depri. Ik moet gewoon trainen, anders voel ik me kut.

- Als ik gestressd ben of gefrustreerd kan ik daar m'n ei in kwijt. Voel me gelijk een stuk lekkerder na een training.

- Ik ben verliefd op het ijzer. Deadliften en squatten is gewoon een passie geworden.

- Een beter lichaam
    - Meer kracht
    - Meer zelfvertrouwen en dus zelfverzekerheid
    - Meer test aanmaak
    - Meer aandacht van het andere geslacht
    - Ik heb een liefde voor eten en dat komt goed van pas bij deze sport

En ik ben waarschijnlijk vast nog wel iets vergeten. In elk geval zijn dit allemaal redenen waarom ik aan bb doe.
    Kan me hier helemaal in vinden! Voel me gewoon een stuk lekkerder als ik train, dan wanneer ik een tijdje niet heb kunnen trainen. Heb er eigenlijk vrij weinig aan toe te voegen, je verwoordt precies wat ik wilde zeggen
    Can squats cure cancer?
    - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Meso's zijn ook kut. ik ben een endo :P
      ok tja dan heb je geluk, ik net iets minder maar ga d'r wel komen

Ik heb rugklachten, dit was gewoon een aanvulling. Doe hem eigenlijk nooit.

Is eigenlijk een wijven oefening.....
      klopt maar het helpt mij wel verder met schaatsen zit nu in mijn strakke kleding ga zo weer de baan op
      Calisthenics / Street workout

Comment

ik train omdat ik er niet van houd om dik te zijn, ik train omdat ik het gezellig vind waar ik sport, ik train omdat ik chagerijnig ben, ik train omdat ik energie teveel heb, ik train voor mn gezondheid, al doe ik te weinig cardio om echt gezond bezig te zijn.... en ik rook, dus nogal hypocriet wat dat betreft

Als je het doet voor de vrouwen gaat het je nooit lukken. Betekent dat je traint om bevestiging te krijgen van andere, wat je automatisch in een zwakke positie zet waardoor je niet aantrekkelijk bent voor vrouwen.

Vrouwen kijken op een hele andere manier naar uiterlijk dan wij simpele mannen
        ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
          Vrouwen kijken op een hele andere manier naar uiterlijk dan wij simpele mannen
          Hoe dan?
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Hoe je je gedraagt in bepaalde situaties, hoe je uitstraling is, of je nagels schoon zijn.. de meer subtielere dingen

en hiermee zeg ik trouwens niet dat een vrouw geen mooi mannenlichaam wilt zien.. Het is alleen niet het belangrijkste, terwijl voor veel mannen het lichaam van een vrouw erg belangrijk is
            ~love what you do, do what you love~

Comment

Het gevoel dat je power in je lijft hebt, spierpijn <3, spier opbouw, fit worden/blijven.
              En 't alle belangrijkste : Een cola (zero lol) blikje kunnen fijn knijpen om indruk te maken op vrouwen ; )
              There are no shortcuts to any place worth going
              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Cola blikjes knijpen is zo jaren '90
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Cola blikjes knijpen is zo jaren '90
                  Idd, cola glas flesje is nu in.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    Idd, cola glas flesje is nu in.
                    Hahaha.. Kratten toch?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Eerst omdat ik al een paar jaar niet meer aan sport had gedaan en ik weer fit wilde worden. Na 3 maanden heb ik echt de smaak te pakken en begin ik het steeds meer als een real life RPG te zien, elke keer trainen om je skills te upgraden

Dus ik begin nu wel echt naar de bodybuilding kant op te neigen omdat ik nu ook mijn voeding volledig heb aangepast, drink geen bier meer, gestopt met roken en blowen, maar het is het wel waard.

Het leukste vind ik nog om erover te lezen omdat er altijd nieuwe trucjes of dingetjes te vinden zijn waarvan je het niet had verwacht.

En natuurlijk voor de spiegel staan en de resultaten bekijken

Comment

Ik train om gezond te blijven en strak lichaam te houden natuurlijk
                        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Ik train om indruk te maken,

op mijn poes
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

moest gaan trainen paar jaar geleden van de fysio nu is het de uit de hand gelopen hobby.
                            En wil alleen maar meer meer meer en groter groter groter

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                              Had vandaag een gesprek met een collega WAAROM mensen fitnessen/bodybuilden.
                              Oorspronkelijk ben ik begonnen met krachttraining om m'n metabolisme te activeren om hierdoor gewicht te verliezen. Dit heeft gewerkt: ik ben de kilo's vet verloren die ik teveel had. Voorheen deed ik alleen cardio maar dat had niet het gewenste effect.
                              Al doende merkte ik dat ik minder last had van m'n schouders en rug op m'n werk (kantoorbaan). Dit is voor mij extra motivatie om hiermee door te gaan. Ook lijkt m'n houding beter te worden: minder last van kromme rug.
                              En tja, nu lijkt het erop dat het ook nog verslavend begint te werken: als ik meerdere dagen niet kan trainen door zakenreizen en dergelijke dan begin ik me al slapjes te voelen.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

om niet zo te eindigen:

http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI
                                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X