Keertje magnesium proberen een optie? Of was dat al gezegd?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Nu je het zegt, ik heb ook eens zoiets gehad met een smith. Wou toen een keer gaan shruggen en had de grootste moeite met 80 kg. Kreeg er toen 3 reps uit. Meer ging niet want ik kon de bar gewoon niet houden.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Gisteren een benen-training gedaan.
Gewoon rustig, geen gekke dingen.
Squats met lage gewichten om weer helemaal rustig op te bouwen en te zorgen dat de pijn weer niet in mijn linkerbeen schiet.
Smith Machine Squats 5x10:
40, 40, 60, 80, 80 kg
Leg Press 4x10:
100, 120, 140, 160 kg
Leg Extension 4x10: (langzaam, 2 sec.stil wanneer gestrekt)
60, 70, 80, 90 kg
Sitting Leg Curl 4x10:
50, 60, 70, 80 kg
Rotary Calf Machine 4x10: (slow reps)
30, 40, 50, 50 kg
Standing Calf Raise Single Legs 4x10: (own weight, slow)
Dat was de training van gisteren. Ik ga niet voluit met mijn benen, ik wil eerst voor de volle 100% hersteld zijn van mijn blessure in mijn linkerbeen, het gaat wel steeds beter.
Oke, nu mijn wekelijkse stats.
Eigenlijk te bedroevend om te vermelden daar ik totaal niet blij ben en me dan ook ga zitten afvragen waar ik het allemaal in hemelsnaam voor doe. Op dit moment heb ik een houding van dat het niet opschiet en dat ik weer terug bij af ben. Zal het zo nader uitleggen.
Hier mijn stats:
Gewicht: 112,6 kg
Taille: 102,0 cm
Nek: 45,5 cm
BF: 19,2%
In 1 week ben ik dus 3,4kg kwijtgeraakt. Dit betekent dat ik nu op het randje hang wat betreft een gainbehoud van 10kg. Heb nog een marge over van 100 gram, ga ik nog meer verliezen dan zal ik dus geen 10kg overhouden.
Gelukkig is mijn taille 1cm minder maar mijn nek is ook 1 1/2cm dunner.
Desondanks een kleine verlaging in mijn BF van 0,1%.
Wat is dus bedoelde met het niet opschieten is dat ik nu nog 10,1kg overheb maar mijn taille is wel van 96,5cm naar 102cm gestegen, en mijn BF van 16,6% naar 19,2%. Je zou haast gaan zeggen dat die 10,1kg gewoon vet rond mijn taille is. Maar dat kan niet want ik ben veel sterker nu als voorheen, voor de kuur, dus moet er wel wat meer spier onder dat laagje vet zitten.
Mijn motvatie is ver te zoeken nu, zit geestelijk in een dip. Maar ik zal door blijven gaan, moet hier gewoon doorheen. In een uurtje ga ik weer naar de nieuwe sportschool voor mijn borst en triceps en zal gaan knallen, gewoon om die dip te lijf te gaan.
Ben nu een week bij m'n vriendin en zal de gehele week op de nieuwe sportschool gaan trainen, hopelijk geeft me dit een beetje hoop.
Nou ja, op naar de volgende kuur om die BF naar beneden te halen om te zien wat er onder dat vet verborgen zit.
Laterzzzz.
Comment
-
waarom pin je je zo vast aan die 10 kilo? het is algemeen bekend dat maar weinig in vervolg kuren zoveel vasthouden en de meeste al tevreden zijn met een 5 kilo gain.. omdat je vrijwel altijd 2/3de weer verliest... pshycho dip erna is strong. niet treuren zoalng je paar kilo overhoud van een kuur heb je het goed gedaan. die 3.4kg kan ook partij vocht wezen. je kcal inname is ook drastisch verminderd had ik begrepen?
echter hoe is je avontuur met decline bp verlopen? .
betreft grip. daarvoor heb ik mijn handschoentjes. helpen vaak toch wel goed
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postwaarom pin je je zo vast aan die 10 kilo? het is algemeen bekend dat maar weinig in vervolg kuren zoveel vasthouden en de meeste al tevreden zijn met een 5 kilo gain.. omdat je vrijwel altijd 2/3de weer verliest... pshycho dip erna is strong. niet treuren zoalng je paar kilo overhoud van een kuur heb je het goed gedaan. die 3.4kg kan ook partij vocht wezen. je kcal inname is ook drastisch verminderd had ik begrepen?
echter hoe is je avontuur met decline bp verlopen? .
betreft grip. daarvoor heb ik mijn handschoentjes. helpen vaak toch wel goed
Calorie-intake is verlaagt van 7800 naar 6250, maar niet met grote sprongen.
Heb de decline nog niet gedaan kerel, dat komt nog. Ik heb ook handschoentjes van Lonsdale maar draag ze niet vaak, zal dat wat meer gaan doen.
Originally posted by Revius View PostIk denk dat je je sowieso niet zo moet blind staren op zo´n bf meter calculator. Gewoon door gaan anders ga je jezelf nog meer de vernieling in denken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment