Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jaap View Post
    Cheers buddy met je 40K!!!!

Benieuwd hoe het verder gaat...je wilt niet teveel kg's verliezen natuurlijk, maar met een Bf van 19% kan er wel wat af denk ik zo. Dat vind ik persoonlijk er bruter uit zien, dan een 120kg wegende powerlifter uiuterlijk.
    Daar gaan wij voor zorgen Japie in Tripple Snuff.

Comment

• Je uiteindelijke eindoel na je cutkuur?
      Rond de 100 kg met een bf van 10%?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Je uiteindelijke eindoel na je cutkuur?
        Rond de 100 kg met een bf van 10%?
        Hm, gewicht is moeilijk te bepalen maar ik ga wel voor die 10%.

Comment

• Hey Snuff,

Je hebt nu die terugval, maar heb je er nooit aan gedacht om gewoon door te kuren, ?

bv. knulletje kuurde toch ook soms 6 maanden aan een stuk.
          Dan heb je toch niet steeds die terugval en nakuren.

En jij injecteerd iedere dag hcg, wat me toch het beste lijkt, blijft je libido op pijl ............

Verander gewoon van bijstof / eetschema als je in de cut wilt gaan en daar gaan we weer .........

Comment

• als jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
            maar ook als je hgh op kortere kuren gebruikt is de terug val veel minder. Iemand zonder hgh verliest bijna 2/3e van zijn gains. iemand met hgh verliest iets van 1/4e ongeveer afhankelijk per individu kan het ietsjes afwijken.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              als jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
              maar ook als je hgh op kortere kuren gebruikt is de terug val veel minder. Iemand zonder hgh verliest bijna 2/3e van zijn gains. iemand met hgh verliest iets van 1/4e ongeveer afhankelijk per individu kan het ietsjes afwijken.
              Stof tot nadenken.

Comment

• ik zou ook gaan nadenken over preventieve bezoekjes aan sportmasseurs/fysio's. ik heb me lesje wel geleerd nu hehe. wachten tot je voelt dat er iets fout is dan ben je eigenlijk al te laat

Comment

ik zou ook gaan nadenken over preventieve bezoekjes aan sportmasseurs/fysio's. ik heb me lesje wel geleerd nu hehe. wachten tot je voelt dat er iets fout is dan ben je eigenlijk al te laat
                  Goed dat je daar over begint want ik ga dus vanaf volgende maand, juni dus, 2x per maand naar de masseu/r/sse. Heb met de eigenaar van m'n nieuwe sportschool gesproken en zij doen dus ook massages. 12 pond voor een half uur of 20 pond voor een uur. Denk dat ik 2x per maand voor een half uurtje ga.

Comment

als jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
                    Dat is de reden dat ik voor minstens een jaartje aan de hgh ga.

Prijzig, ja maar ieder zijn hobby. Een maat van mij koopt een koersfiets van 5000 euro en kan alleen maar bij goed weer gaan fietsen.
                    Oke , bij slecht weer gaat ook maar dan moet ie ook nog ne regenjas van 20 euro

Voor die 5000 euro ben ik +- 3 jaar aan de hgh ,winter en zomer.

Comment

• He scan, jij woont ook in Engeland. Dat is me nog nooit opgevallen. Stoke-on-Trent Newcastle-under-Lyme is niet echt heel ver weg van waar ik woon. ik denk 55 min met de auto. Heb je het naar je zin in the UK?

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
                        He scan, jij woont ook in Engeland. Dat is me nog nooit opgevallen. Stoke-on-Trent Newcastle-under-Lyme is niet echt heel ver weg van waar ik woon. ik denk 55 min met de auto. Heb je het naar je zin in the UK?
                        Inderdaad, Birmingham ligt hier ongeveer een uurtje vandaan. Ik was daar vorige week nog in de NEC-hallen.
                        Tis wel oke hier maar mis Nederland natuurlijk wel.
                        Jammer genoeg heb ik een schat van een vriendin die mij ervan weerhoud om terug naar Holland te gaan.

Comment

Ja meerdere maanden HGH achter elkaar is beter, maar dat gaat mij niet lukken. Daarom pak ik het wel 3 maanden met de kuur tegelijker tijd. Ik heb het idee dat ik er echt meer kwaliteitstissue mee gain!
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Ik kan het heel goed begrijpen dat je nederland mist, maar dat zal je altijd houden. ik mis het ook nog steeds. Maar je hebt hier ook veel voordelen. waar ik wel een hekel aan heb in the uk is het gedrag van veel mensen. Ik vind ze een beetje grof soms. Ik denk dat het met de classe te maken heeft.

hebben jullie daar een goeie sportschool. hier hebben we er wel een paar. fitness en bodybuilding is hier heel normaal. je kan hier gewoon suplementen bij de asda halen hahaha.

Comment

• Originally posted by Jaap View Post
                              Ja meerdere maanden HGH achter elkaar is beter, maar dat gaat mij niet lukken. Daarom pak ik het wel 3 maanden met de kuur tegelijker tijd. Ik heb het idee dat ik er echt meer kwaliteitstissue mee gain!
                              Ik moet hierover nadenken omdat we natuurlijk niet over een paar pond praten.
                              Originally posted by mohamed View Post
                              Ik kan het heel goed begrijpen dat je nederland mist, maar dat zal je altijd houden. ik mis het ook nog steeds. Maar je hebt hier ook veel voordelen. waar ik wel een hekel aan heb in the uk is het gedrag van veel mensen. Ik vind ze een beetje grof soms. Ik denk dat het met de classe te maken heeft.

hebben jullie daar een goeie sportschool. hier hebben we er wel een paar. fitness en bodybuilding is hier heel normaal. je kan hier gewoon suplementen bij de asda halen hahaha.
                              Ik vind Engelsen heel erg lui, ze doen wat ze moeten doen en that's it, ze tonen geen zelfinitiatief. Heb een hekel aan de heuvels daar ik fiets, is wel goede cardio overigens. Tja de mensen zijn oke, en die niet oke zijn heb je in Nederland ook.
                              Ik denk dat Nederland een iets hogere klasse bezit dan Engeland, hier lopen ze zeg maar nog een beter achter.
                              Ik heb nu een hele goede sportschool, ben er echt blij mee.
                              Yep, elke supermarkt heeft supplementen, asda, morrisons, sainsbury's, tesco, volop te verkrijgen. Ik denk zelf dat je het goedkoopst uit bent bij Holland & Barrett.

Comment

• Originally posted by sharki View Post
                                Dat is de reden dat ik voor minstens een jaartje aan de hgh ga.

Prijzig, ja maar ieder zijn hobby. Een maat van mij koopt een koersfiets van 5000 euro en kan alleen maar bij goed weer gaan fietsen.
                                Oke , bij slecht weer gaat ook maar dan moet ie ook nog ne regenjas van 20 euro

Voor die 5000 euro ben ik +- 3 jaar aan de hgh ,winter en zomer.
                                IK 4 JAAR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X