Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 11 2004,14:58)]Squatten heb ik ooit met 230kg gedaan maar dat red ik niet meer..
Zonder cardio zal het met een paar weken wel weer lukken maar massa en kracht is het doel niet.
210kg lukt wel maar dan moet ik de cardio terug schroeven wat ik ook ga doen.
Heb een poosje meer herhalingen getraind en dat gaat helaas tenkoste van mijn kracht.
Is ook zeker niet mijn sterkste kant hoor..
Greets...
dat dacht ik ook al Mr C dat je meer kan met squaten, ik squat al met 170kilo, dus jij zal zeker 200- 220 kunnen, ik moet wel zeggen dat mijn benen de sterkste spiergroep zijn, komt door mijn verleden van dde muay thai denk ik, net zoals mijn abs duidelijk zichtbaar zijn bij 14% en mijn maat die op 7% staat niet zichtbaar zijn
ik ben momenteel bezig met een krachtschema en voor benen doe ik 12 sets , 6 opwarmsets en dan 6 echte sets met max gewicht maar 3-4 herhalingen, en dan afronden met leg extension , ik kan je verzekeren dat het brandt en je op het randje van overgeven zit .
Correct squaten is idd een moeilijkheid voor de meeste, ik zie altijd dat mijn knieen niet voorbij mijn tenen komen, erg belangrijk
Citaat[/b] (snipke @ Dec. 12 2004,15:02)]ik ben momenteel bezig met een krachtschema en voor benen doe ik 12 sets , 6 opwarmsets en dan 6 echte sets met max gewicht maar 3-4 herhalingen, en dan afronden met leg extension , ik kan je verzekeren dat het brandt en je op het randje van overgeven zit .
Correct squaten is idd een moeilijkheid voor de meeste, ik zie altijd dat mijn knieen niet voorbij mijn tenen komen, erg belangrijk
Grtz
heb je wel eens geprobeerd een warming up te doen snip??
ff een 15 a 20 min op de fiets of steps op een gimiddeld laag nivo waardoor je alle energy systemen activeerd en je spieren op temperatuur brengt hierdoor hoef je waarschijnlijk die 6x opwarm sets niet te doen
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment