Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ey heb jij geen last van acne?...
Bij mij niet normaal op me onderrug.... of neem je preventief roa? 10mg..
ik denk dat ik dat wel bij me volgende kuur ga nemen..
#mooi lichaam fucked up rug.....
Ik denk dat je eerder je voeding nog eens moet napluizen.. hoogstwaarschijnlijk zit daar iets tussen waar je niet lekker op reageert wat door de roids zo versterkt wordt.. Ik had dat met varkensvlees en melk.. niet dat ik uberhaupt veel varkensvlees at.. maar als ik keer varkensfilet lapje voorgeschoteld kreeg ergens ofzo dan was het raak..
"The only thing worse than failing is not trying."
njah dan toch misschien eens wat verdachte dingen ertussen uit proberen te halen. Ik heb altijd al slechte huid van dus varkenvlees en teveel melk gekregen.. maar on cycle.. BOEMMMM dikke cyste shit.. maar nu er eenmaal achter.. afentoe een puistje.. zelfs met proviron en tren en de hele mikmak welke berucht zijn om lijpe vette acne huid shizzle.. geen last at all..
Ik neem ook eiwit isolaat naturel van B&Fshop.. de concentraat en bijv de choco geven mij ook slechtere huid.. dat soort ongein.. loop het nog eens langs.. kan maar zo zijn dat er iets tussen zit.. Ik was er ook enorm gevoelig voor..
Oh en ik neem op dagelijkse basis biergist.. paar keer per dag. dat helpt ook wel iets.
"The only thing worse than failing is not trying."
Mwa krijg het van mastron wel, maar nu mid weekje cp alles gegeten en gedronken dan wat meer puisjes dan normaal! Vaak zit hem in de combi voeding enz... zoals cidje al zegt!
Neem zelf helemaal niks erbij, volgend keer idd maar eens biergist en zink nemen!
10mg schijnt mee te vallen...
voor preventie... mensen merken er nauwelijks wat van las ik. Bij 30mg werd het anders.
srry maar dat is niet waar en vergeet niet dat je die 10 mg neemt bovenop alle andere middelen en aangezien je ook al clen.t3/tren neemt heeft je lichaam het zwaar zat man.
Niet alles moet je willen oplossen met middeltjes, beter neem je een kuur waar je minder puisten van krijgt.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment