Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rickbeen View Post
    Tering een dag nadat ik zei dat buikgriep een nachtmerrie is lig ik zelf nu al twee dagen op bed met buikgriep:-(
    Geeft niets, blijven drinken kerel.

Comment

• haha jep na 2 dagen wel aardig over, soms nog wat raar gevoel in je pens maarja vanavond weer knallen in de Gym
      Een dag niet getraind...

Comment

• Zo update:

Bloedtesten waren goed, alleen me test zat nog maar op 4,1 dus laag nog normale waarde tussen 8/28 maarja ook half jaar gekuurd, daarom ook besloten om direct te gaan beginnen want heeft totaal geen nut om nog een maand te wachten aangezien met test toch te laag is.

Hgh gisteren al mee begonnen en vandaag test e en deca en test p als kickstart erin geprakt
        Een dag niet getraind...

Comment

• hoppaa gaat die weer, succes kerel!
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• ben benieuwd maat.

Comment

• Thx en anders ik wel haha... Q wanneer begon jij wat van die hgh te voelen ?
              Een dag niet getraind...

Comment

• ik denk dat ik na een maand ineens dacht wtf waar gaat dat vet zo snel heen, maar de bijwerkingen rond een week dacht ik.

Comment

• Oke spannend ben erg benieuwd man
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Hey Frank, succes en pak wat je pakken kan. Ik begin in Jan ook weer en zullen zien wat dat gaat brengen....
                    Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Ik vind het raar dat ze je een waarde hebben gegeven van 4.1 op een schaal van 8 tot 28.
                      Ik krijg mijn waarden altijd in nmol/liter, die ik dan weer terug reken naar ngr/dl door het te delen door 0.35, en dan moet de waarde liggen tusen 300 en 1200 ngr/dl. Waarbij 300 de waarde is van een +- 80 jarige man hehehe.

Comment

• Rond 16:00 uur ga ik naar de huisarts toe om het papier op te halen gooi hem hier dan neer... gelijk ijzer pilletjes voor de vrouw, bloedarmoede vandaar dat ze niet voorruit te branden is laatste weken!!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Gamma-glutamyltransferase waarde 19 (-55)
                          Thyroid stimulere nd hormoon (THS) 1.5 (0.-4.6)
                          Testosteron 4.1 ( 9-28)
                          Sex hormoon bindedn Globuline 16 ( 10-60)
                          Testosteron vrij 0.110 (0.2-0.62)

ander zet ik straks via foto.. iemand verstand van ??? hahah
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Haha ik stuur ze naar dexie die upload ze...ouwe lullen worden we haha

Comment

• Oftewel alles prima maar nog niet volledig opgestart. Hoelang ben je nu klaar met je nakuur en hoelang off in totaal?
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ben nu 3 maanden off... naja half jaar kuur dus meestal wel 4 a 5 maanden voor herstel

Oja konden zien dat ik die gaf buikgriep had in mijn bloed hahah

Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X