Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thx, ja die paar gram prrrt... Ga mijn best doen !
    Een dag niet getraind...

Comment

• Oja, Moet zeggen dat de peps ook wel hun werk goed doen... ik blijft kut op een fotot staan vind ik zelf, want in de sportschool tijdens het trainen knalluh de aders eruit en in de spiegel heel anders uit dan op de foto helaas
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
        Oja, Moet zeggen dat de peps ook wel hun werk goed doen... ik blijft kut op een fotot staan vind ik zelf, want in de sportschool tijdens het trainen knalluh de aders eruit en in de spiegel heel anders uit dan op de foto helaas
        Jep, dat is te ver weg om fatsoenlijk dat soort details er op te kunnen krijgen. Een van de nadelen als jezelf foto's moet maken via de spiegel .

Verder ziet het er al flink buff uit man.
        "Straight outta gym"

Comment

• In gym ben ik ook 100x buffer dan als ik fotos maak
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Goed bezig man! Flinke massa! FF doorzetten met cutten. Succes!
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
              In gym ben ik ook 100x buffer dan als ik fotos maak
              Nou vind je spieren best aardig uitkomen zelfs met die schijtfoto's die je maakt in amper licht

Thx mannuuhh !
              Een dag niet getraind...

Comment

• Mijn nieuwe voedings schema voor de komende weken!!

1) 100gr Brinta / havermout 50gr iso eiwit plus banaan met water mengen!!

2) 3 tijstewaffells met 100gr kip of kalkoen. Of rosbief.

3) 80gr rijst met 150gr vis of kip,kalkoen. 150gr groenten.

4) 50gram gemengde noten plus 50gr iso whey met water mengen!!!

5) zelfde als maaltijd 3

6) training

Na de training 10gr bcaa en 40gr dextrose of virago

7) 500gr kwark. 50gr gemengd noten (Voor het slapen gaan)
                Een dag niet getraind...

Comment

• Zo weer een update:

Voeding nu 1,5 week mee bezig... eerste week easy, nu wordt het al stuk lastiger!! Trek naar lekkere dingen is niet normaal wordt er ongesteld van... net ook 1 biertje in 1 keer op gezopen en broodje kipsate !!!

Moet wel zeggen dat het werkt, want wordt droger kan altijd sneller maar goed... al doe ik 80% in de week dit scheelt het al 50% met vorige voeding

Vandaag was benen dag... 3x180 SQ laatste met iets hulp!
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Nice, en idd ik heb het ook wel bv als ik ff na stad ga zijn soms de subways ofzo best aantrekkelijk :P.
                    Keep up the good work!

Comment

• Hou de basis gewoon strak, eens een uitschieter hier en daar is menselijk en zal het project niet om zeep helpen. Hou het eind resultaat goed voor ogen frankey! Dat massieve brok aan spieren van jou zal er ziek uitzien als je echt goed droog zult staan.
                      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Als je niet rond 4/5 % wilt gaan is een cheatdag oid niet heel erg volgens mij
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Nee ben al lang blij als ik rond de 10 en 8% kom te staan....Dus we gaan weer vrolijk verder :P
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            Zo weer een update:

Voeding nu 1,5 week mee bezig... eerste week easy, nu wordt het al stuk lastiger!! Trek naar lekkere dingen is niet normaal wordt er ongesteld van... net ook 1 biertje in 1 keer op gezopen en broodje kipsate !!!

Moet wel zeggen dat het werkt, want wordt droger kan altijd sneller maar goed... al doe ik 80% in de week dit scheelt het al 50% met vorige voeding

Vandaag was benen dag... 3x180 SQ laatste met iets hulp!
                            Heel herkenbaar haha

Staat er wel al echt goed bij man! Succes met cutten
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Thx Mcvk!

Hier een update weer! Net even koud foto genomen, droogheid is coming!! Dus moet dit echt vol gaan houden hehe... Wou vandaag aan de ghrp/cjc beginnen maar als gewooooonlijk is postnl aan het kutten, wat is dat toch een SCHIJT bedrijf! MAar goed ben benieuwd wat ik daarmee nog ga droppen op dit vet %.. waar schatten jullie mij op ?

Grappige is op de sportschool hebben we zo'n meet ding die je vast moet houden... half jaartje terug geen buikspier te zien over vet.. 18%... 1,5 maand later was gedropt 16,5%... vorige week ergens 19%... sure

Een dag niet getraind...

Comment

• 12% denk ik..

Gaat lekker man. Het gave is dat nu je droger wordt je ook echt groter lijkt op de foto's die definitie in je armen brengt echt de mass naarvoren.

Goed bezig man! echt enorme improvement over laatste foto's!
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X