Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thx hier meer op Zijn plaats
    Een dag niet getraind...

Comment

• yes, aardige plannen baas, zeker knul even vragen als je kuurplan ene beetje klaar hebt, denk dat hij je daar flink mee kan helpen het optimale eruit te halen

Comment

• Knul doet al alles voor mij, dus gaat helemaal goedkomen!
        Een dag niet getraind...

Comment

• Dat het helemaal goed komt, mag je op rekenen. Ik zal je 100% bijstaan.

Comment

• Dus straks word je echt een monster frankey haha

10 kilo schoon erbij is aardig wat, en dan niet meer off hgh door laten lopen en daarna richting wedstrijd met tren/mast ofzo?

ben benieuwd kerel succes!
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ja zo iets zal het gaan worden bekijken het stap voor stap wat goeie keuze zal zijn. 100% vertrouwen in Ruud
              Een dag niet getraind...

Comment

• succes maat

Comment

• Succes man

Comment

• Update : BUIKGRIEP komt uit alle gaten heerlijk.... Vandaag nog wel als een zombie bij de dokter geweest om bloedtesten te willen krijgen. Uuuh pas je wel een beetje op hele uitleg over vrouwelijk worden ik zeg ow gyno ja had ik last van maar dan neem je dit en dat tegen en goed nakuren he is belangrijk. Einde gesprek nou volgens mij weet je wel het een en andere en je gaat er volgens mij verstandig mee om, maar doe voorzichtig he... Als laatste vroeg ik komen er laatste jaren niet meer mensen naar u toe om bloedtesten? Hij nee hier niet, hiervoor werkte ik als arts bij de marine daar dus leuke projecten gezien helaas .... Dus hij weet wel het een en ander hahah.

Gelijk door naar het ziekenhuis en 3 buisjes bloed getrokken einde van de week de uitslag.
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Donder 10 kg schone massa is heel wat. Succes met je kuur, volg!

En sterkte met je buikgriep, echt heel klote en volgensmij een nachtmerrie voor een bb.. Die dokter weet dan denk ik gelukkig meer dan een gemiddelde dokter.. Sterkte!!
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Thx rick, buikgriep weer weg gelukkig heerlijk weer eten hahah

NOGMAALS IEDEREEN DIE DIT LEEST EN KUUUUURT ga naar je huisarts en leg alles uit wat je doet en blijf je bloedwaardes meten... Volgens mij kost het mij ook niet eens mijn eigen risico...
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Goed dat je je weer beter voelt!

Succes maat!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                            Donder 10 kg schone massa is heel wat. Succes met je kuur, volg!

En sterkte met je buikgriep, echt heel klote en volgensmij een nachtmerrie voor een bb.. Die dokter weet dan denk ik gelukkig meer dan een gemiddelde dokter.. Sterkte!!
                            Die 10kg heb ik waarschijnlijk overheen gelezen, of niet helemaal begrepen. Maar voor 10kg hoeft hij niet te gaan hoor, hij heeft voor zn wedstrijd nog 2 kuren te gaan waarbij ik al belooft heb dat het meer dan 14kg zou zijn.
                            En nee, dat weet hij zelf ook nog niet maar dat zal hij zelf gaan ervaren. Dus hij moet gemiddeld meer dan 7kg gaan pakken per kuur. En dat gaat hij gewoon doen!

Comment

• Hahah ja beter lager inzetten dan te hoog he ben benieuwd aan motivatie geen gebrek zijn nu off al heerlijk aan het knallen, zolang ik kuurder die samen trainen met mij meer spierpijn thuis krijg gaat het goed haha.
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Tering een dag nadat ik zei dat buikgriep een nachtmerrie is lig ik zelf nu al twee dagen op bed met buikgriep:-(
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X