Thx hier meer op Zijn plaats
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Update : BUIKGRIEP komt uit alle gaten heerlijk.... Vandaag nog wel als een zombie bij de dokter geweest om bloedtesten te willen krijgen. Uuuh pas je wel een beetje op hele uitleg over vrouwelijk worden ik zeg ow gyno ja had ik last van maar dan neem je dit en dat tegen en goed nakuren he is belangrijk. Einde gesprek nou volgens mij weet je wel het een en andere en je gaat er volgens mij verstandig mee om, maar doe voorzichtig he... Als laatste vroeg ik komen er laatste jaren niet meer mensen naar u toe om bloedtesten? Hij nee hier niet, hiervoor werkte ik als arts bij de marine daar dus leuke projecten gezien helaas .... Dus hij weet wel het een en ander hahah.
Gelijk door naar het ziekenhuis en 3 buisjes bloed getrokken einde van de week de uitslag.Een dag niet getraind...
Comment
-
Donder 10 kg schone massa is heel wat. Succes met je kuur, volg!
En sterkte met je buikgriep, echt heel klote en volgensmij een nachtmerrie voor een bb.. Die dokter weet dan denk ik gelukkig meer dan een gemiddelde dokter.. Sterkte!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Thx rick, buikgriep weer weg gelukkig heerlijk weer eten hahah
NOGMAALS IEDEREEN DIE DIT LEEST EN KUUUUURT ga naar je huisarts en leg alles uit wat je doet en blijf je bloedwaardes meten... Volgens mij kost het mij ook niet eens mijn eigen risico...Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostDonder 10 kg schone massa is heel wat. Succes met je kuur, volg!
En sterkte met je buikgriep, echt heel klote en volgensmij een nachtmerrie voor een bb.. Die dokter weet dan denk ik gelukkig meer dan een gemiddelde dokter.. Sterkte!!
En nee, dat weet hij zelf ook nog niet maar dat zal hij zelf gaan ervaren. Dus hij moet gemiddeld meer dan 7kg gaan pakken per kuur. En dat gaat hij gewoon doen!
Comment
-
Hahah ja beter lager inzetten dan te hoog he ben benieuwd aan motivatie geen gebrek zijn nu off al heerlijk aan het knallen, zolang ik kuurder die samen trainen met mij meer spierpijn thuis krijg gaat het goed haha.Een dag niet getraind...
Comment
-
Tering een dag nadat ik zei dat buikgriep een nachtmerrie is lig ik zelf nu al twee dagen op bed met buikgriep:-(Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment