Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oke Thx wist ik niet...
    Een dag niet getraind...

Comment

• Zo trainen gaat echt weer top, zeik griep tijdens mij insuline was echt zonde hoor. Begin weer goed te vormen en worden steeds droger. Gisteren weer top benen getraind met maatje, slopen elkaar echt haha... Nu ook van die knie dingen gebruikt, was gaat SQ easy dan... van 40 elke 20 erbij gegaan en 120x 12x 140 13x en toen over gegaan naar smal staan. Denk dat ik ga toppen met knie dingen erom zo 180 a 200 pak, alleen oppassen niet in me broek schijt van de druk haha!

Cjc en ghrp gaat ook lekker, is top spul hoor eigenlijk hgh maar bagger omdat het zo traag is Nog paar weken en dan verplicht off (vrouw ook blij snurk altijd tijdens het kuren). En dan kijken wat ik nu vast kan houden als ik alles echt 100% hou, meestal motivatie stuk minder van het eten en dat gaat nu niet gebeuren!!
      Een dag niet getraind...

Comment

• Zet hem op Frank, al iets concreter over je nieuwe gym, ik kom graag eens langs....
        Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Hey Harrie! Ja zeker we hebben groen licht gekregen, dus druk bezig met het maken van een bedrijfsplan en overige dingen die erbij moeten. Gisteren nog een prachtige life fitness smith machine gekocht voor 500 euro! Als hij open is hopelijk einde van het jaar ergens zeker meeting bij mij thuis hahah

Zo om half 6 benen getraind weer en vorige keer sinds tijden weer met knie banden dingentjes om heen je weet toch gedaan. Toen ging alles vrij makkelijk en dacht nu maar eens wat sneller omhoog 170 kilo 6x easy toen naar 190 x gegaan en pakte daar ook 6x mee.. Dikke pr losse stang nooit hoger gegaan dan 170 kilo, denk dat er wel 1 rep van 200 a 220 in zit Benen gaan nu ook eindelijk goed vooruit en de rest is ook aardig groot, moet nu alleen weer eens wat schoner voer naar binnen werken.
          Een dag niet getraind...

Comment

• Zo nog 2 weekjes test e en dan is het feest weer voorbij haha! Gister avond even voor de spiegel gestaan en de vrouw schrok zich te tering (leuk 2 weken ghrp en cjc) dat spul werkt echt als een trein bij mij. Ze zegt wtf is er met jou gebeurd laatste tijd je moet echt niet groter worden hoor!! Zal ook weer even foto's maken

Zijn nu 2 weken weer strak bezig en zie gelijk resultaat en gewicht blijft mooi stabiel! VVM is wel goed veranderd begon op 95/96 kilo met echt wel 18 a 19% vet denk en nu sta ik op 103/104 met 13/14%.

Feit is wel maand insuline ook echt 3 weken facking ziek was en amper iets naar binnen kreeg en gelijk ook in de top van mijn kuur! Zeker wat laten liggen daar, maar goed al met al mogen wel niet klagen!

Als ik off ben ga ik ook weer cardio erbij gooien wat conditie tijdens de kuur is echt drama dat wil ik echt niet meer! Moet gewoon een goede basis conditie hebben.
            Een dag niet getraind...

Comment

• Schijt update: alles gaat zo lekker en dan krijg je weer gezeik met het lijf... wel vaker last van onderrug net boven linker bil... even naar de fysio en weg. Vandaag weer geweest maar het weekend amper mijn broek aankrijgen.. niezen en hoesten pijn daar, fysio vroeg heb je het ook met persen.. ik dacht van niet was thuis en ging pissen en ja hoor steek... Schijnen dus de tekens te zijn voor beginnende hernia! hoest, niezen en persen...

Dus SQ even eruit laten en alleen maar vaste dingen pakken zodat alles stabiel blijft KUT zooi wou pr gaan zetten van de week SQ

peace out bitches !
              Een dag niet getraind...

Comment

• Kut man, wel beetje rustig aan he, hernia is wel het laatste wat je kan gebruiken (ook met oog op je eigen gym enzo)

Comment

• Da's kut man.
                  Doe je wel eens core stability oefeningen?
                  Beetje saaie oefeningen, maar niet verkeerd denk ik om snel mee te beginnen.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ja doe zeker rustig aan, wordt helaas niks minder na het los maken bij de manueelll. Core doe ik eigenlijk nooit, wel goed buik met getrekte benen enz.

Blijft ruk dit, benen begonnen eingelijk GROOT te worden
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Frankey, Dacht dat ik mijn eigen log in ging heb nl bijna zelfde titel heb je log niet helemaal doorgelezen maar zou je miss kunnen aangeven welke stats je bent begonnen toen je die weg naar 95 kg ging bewandelen en ben je al gepasserd of wat zijn je stats nu ?

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                        Da's kut man.
                        Doe je wel eens core stability oefeningen?
                        Beetje saaie oefeningen, maar niet verkeerd denk ik om snel mee te beginnen.
                        Heeft gelijk. Je kan geen kanon van een kano afschieten

Stabilisatie fase
                        1 tot 4 oefeningen
                        1 tot 4 sets
                        12 tot 20 herhalingen
                        0-90 sec rust
                        Tempo 4-2-1 ( 7 sec)

Ruglig March
                        Floor Bridge
                        Planken ( side plank) 30 sec

misschien eens doen?

Kracht fase
                        0-4 oefeningen
                        2 tot 3 sets
                        8 tot 12 herhalingen
                        60 sec rust
                        Tempo medium

Back extension
                        Crunch
                        Reverse crunch
                        Ball crunch

Comment

• Ik zie geen balance -board erbij staan.
                          Dat is toch ook aan te bevelen om je stabilisatie spieren sterker te maken?

Die oefening kan je ook een paar keer per dag thuis of op je werk doen.
                          Dan wel zonder board of halve bal,door op 1 been te staan als een ooievaar en te wiebelen.

Beetje vreemd, maar alles beter dan een hernia.
                          Last edited by rain; 12-03-2014, 17:22.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by SindaCate View Post
                            Frankey, Dacht dat ik mijn eigen log in ging heb nl bijna zelfde titel heb je log niet helemaal doorgelezen maar zou je miss kunnen aangeven welke stats je bent begonnen toen je die weg naar 95 kg ging bewandelen en ben je al gepasserd of wat zijn je stats nu ?
                            Pff even denken stats waren iets van 88 kilo met ruim20% vet... vorig jaar stond in op 12% +- a 95 kilo... Nu sta ik op 104 kilo met 14% +-...
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Thx dame en heer! Ik ga even google wat het precies voor oefeningen zijn, ga denk dat wel met legging aan naar de sportschool haha

Alles beter dan hernie krijgen, das duidelijk
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Damn pik niet zo nice..Beterschap

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X