Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • haha zeker de rijst begint men oren uit te komen

    Comment


    • Hou je niet van rijst?
      Ik eet nooit meer anders heerlijk man tien uur sochtends gaat eerste portie erin

      Comment


      • 10, 16 en 18uur rijst hier, lekker man!
        180gr op ongekookt gewicht per dag
        Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

        Comment


        • Originally posted by airmax View Post
          10, 16 en 18uur rijst hier, lekker man!
          180gr op ongekookt gewicht per dag
          das niks ik eet 360 gram ongekookt per dag haha
          Ernstig noh!

          Comment


          • ik eet 350gram ongekookt per dag. voor ik trainde en op men voeding lette was men lievelingseten rijst met kip. de eerste 2 borden gaan er lekker in maar vanaf dan begint hed me niet meer te smaken

            Comment


            • LB training:
              squats 5x5 100kg
              RDL 3x8 60kg ( ben niet te zwaar gegaan op deze oefening want die pomp in me onderrug begon serieus zeer te doen
              legg pres 3x10 140kg
              lying legg curl 3x10 35kg
              leg extension 3x8 100kg
              seated calf raise 3x10 30kg
              standing calf raise 3x...
              hypers 3x10

              Comment


              • Als je moeite hebt met rijst naar binnen werken moet je eens een beetje tomatenpuree er doorheen roeren. Smaakt het gelijk een stuk minder droog.
                Ernstig noh!

                Comment


                • zal dat eens uitproberen

                  Comment


                  • Originally posted by Faabjan View Post
                    Waarschijnlijk omdat het toch best lachwekkend is.
                    Haha. Tik m aan. Pies wat ik d8. Iemand hier heeft een heel verkeerde alias
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                    Comment


                    • ga de training van gister niet posten. de training ging slecht.. chaotisch het was veel te druk.. en ook voelde ik me niet zo lekker vandaar dat alle oefeningen ws veel moeizamer gingen. dus kd8 lekker vroeg men bed in, in de hoop dat ik morgen beter ben maar niet dus ik ben ziek -.- kutweer ook natuurlijk moet het weer beginnen sneeuwen/vriezen.

                      Comment


                      • Hij is ziek... jongens jongens hoe bedenk je t..

                        Echt zo n log waarvan ik bij voorbaad al voorspeld had dat je de kuur niets positiefs gaat brengen... en je heltp t de goede kant op :P

                        Comment


                        • Originally posted by Hooligan View Post
                          Hij is ziek... jongens jongens hoe bedenk je t..

                          Echt zo n log waarvan ik bij voorbaad al voorspeld had dat je de kuur niets positiefs gaat brengen... en je heltp t de goede kant op :P
                          Niet gaan bashen hoor! Gaan andere kuurders bang van worden om te loggen.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                          Comment


                          • Originally posted by Hooligan View Post
                            Hij is ziek... jongens jongens hoe bedenk je t..

                            Echt zo n log waarvan ik bij voorbaad al voorspeld had dat je de kuur niets positiefs gaat brengen... en je heltp t de goede kant op :P
                            Wat een ontzettend lompe onnozele reactie. leeghoofd..
                            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

                            Comment


                            • Gewoon n paar daagjes uitzieken en weer vol aan de bak...
                              Zorg in ieder geval dat je eet, en zeker aan je eiwitten komt. Neem desnoods n extra shake...
                              Probeer ook voldoende te blijven drinken...

                              Comment


                              • Originally posted by Nocerino View Post
                                Niet gaan bashen hoor! Gaan andere kuurders bang van worden om te loggen.



                                Originally posted by Siegfried Muller View Post
                                Wat een ontzettend lompe onnozele reactie. leeghoofd..
                                Whahah ik zal me al wel stil houden.. word echt bang van jou

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X