Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tot vorige week bleef ik weer afvallen, zat op 97 kilo vorige week nog 92 heb echt het idee dat het vet voor spier is geweest want ik brn nu behoorlijk droog geworden.
Nu met de juiste kcal eten en een emmer kh rond de training klimt me gewicht en wordt niet dikker.
Zat vsnmorgen op 94.6 bold beginy nu te werken denk ik.
Blijf goed clean etrn en verwacht komende weken wel een groeispurtje
Maar met minimaal tot geen extra vet.
Ja lukt aardig..ga van de week me eten met ray doornemen hij maakt ddn een voedingsschema ookzal ik waarneer mogelijk met hem gaan trainen..nu wil ik stiekrm toch wdl on stage.
Hij moet nog zes weken voor de voorrondes vd arnold classis erg cool dud.
Lat pulley
20x40
16x60
14x70
10x80
5x100
Zagen
20x10 per arm
19x20
8x26 werd op vorm gecorrigeerd
8x32
8x32
Is wel grappig gewoon met zon gast praten motiveert al enorm..hoop iig dat ik vaak met hem kan trainen.
Heb wel uitgelegd dat als ik het podium op ga dat ik eerste wordt anders doe ik niet mee
Is wel grappig gewoon met zon gast praten motiveert al enorm..hoop iig dat ik vaak met hem kan trainen.
Heb wel uitgelegd dat als ik het podium op ga dat ik eerste wordt anders doe ik niet mee
Klinkt goed man.
Maar dan wordt het lastig om voor de laatste keer te kuren wat je van plan was toch?
Of ga je met Leroy?
ja dat is het plan, eea thuis overlegt en als ik er voor ga dan kuur ik volgend jaar nog..maar ik ga echt max 1x een wedstrijd doen..is me te intensief namelijk om jaren te doen.
Me schouders blijven echt goed pijn doen..trek ze dus even uit het schema doe ik ook meteen met armen, wordt dan
dag 1: borst
dag 2: rug
dag 3: benen
dag 4: schouders en armen
dag 5: rust
dag 1 etc
Comment