Originally posted by Iron Mind
View Post
Googlelogen draad
Collapse
X
-
Zomaar een vraag hoor, maar als je de lat erg hoog legt voor jezelf en bepaalde doelen nastreeft, kan je dan wel van het moment zelf genieten?
Dus bij iedere bereikte trede even stilstaan ipv alweer aan de volgende stap te denken.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostZomaar een vraag hoor, maar als je de lat erg hoog legt voor jezelf en bepaalde doelen nastreeft, kan je dan wel van het moment zelf genieten?
Dus bij iedere bereikte trede even stilstaan ipv alweer aan de volgende stap te denken.
Zo dat was mijn shaolin gedeelte weer voor vandaagBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by rainman View PostZomaar een vraag hoor, maar als je de lat erg hoog legt voor jezelf en bepaalde doelen nastreeft, kan je dan wel van het moment zelf genieten?
Dus bij iedere bereikte trede even stilstaan ipv alweer aan de volgende stap te denken.
maar zowiezo is alles relatief ik ben niet ongelukkig als ik een doel niet haal.
Comment
-
Nee precies,zo ben ik ook.
Maar de mensen die ik ken of waar ik over lees die de lat verschrikkelijk hoog voor zichzelf leggen, zijn nooit echt tevreden.
Het is leuk om een ultiem doel na te streven, maar de weg ernaartoe is minstens net zo leuk(cliche )
En dat ben ik met Pescatore eens: de mensen die ik ken en die zo zijn, hebben het zelf niet door.
Vaak achteraf pas en dan ben je een heel leuk deel van je leven kwijt.
Dat is een contatering maar wel onderbouwd door feiten.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostCPT is een ander certificaat dan CSCS right? Kan alleszins bij die link alleen deze data vinden:
http://www.nsca.com/WorkArea/Downloa...?id=2147493714
Met niks in NL.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Interesting shit deze, vrij basic allemaal maar goed overzichtelijk neergezet.
Victor Mooren Eten voor spiergroei: Deel 1 - gunstige vetpercentagezone - Victor Mooren
Victor Mooren Eten voor spiergroei: Deel 2 - het calorie-overschot - Victor Mooren
Victor Mooren Eten voor spiergroei: Deel 3 - lange termijn benadering - Victor Mooren
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk zou eens naar boeken van Robert Greene kijken als je dit soort zaken interessant vindt. Zeg maar de non-broscience versie van dat soort boeken.
Dit is ook iets waar ikzelf al erg lang mee bezig ben. Ikzelf ben een streber, perfectionist in bepaalde opzichten. De valkuil hierbij is inderdaad dat je constant meer en verder wilt en eigenlijk niet echt kan genieten van je behaalde prestaties. Ik ben vroeger ook altijd erg bescheiden geweest en kon niet goed tegen complimenten, omdat ik me nooit echt "goed" voelde over behaalde prestaties. Zodra ik iets behaald had zat ik met mijn hoofd alweer bij het volgende namelijk.
Na een x aantal jaar ben ik gaan inzien dat dat niet de manier is om je "gelukkig(er)" te voelen, daarom ben ik veel meer mezelf schoudersklopjes gaan geven om wel trots te zijn op behaalde resultaten.
Dat is iets wat ik mezelf aan het aanleren ben. Het is inderdaad niet enkel het einddoel dat telt, maar ook de weg ernaar toe. Daar moet je ook van zien te genieten, plus trots kunnen zijn op al behaalde resultaten al lijken ze soms klein.Last edited by Iron Mind; 25-05-2014, 18:36."Straight outta gym"
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=HdqV...A7ErVY_bPC1CjgMind is everything.
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostThanks, ik zal het eens inzien.
Ik betrek het bovenstaande maar weer even op mezelf. Dat praat wat makkelijker.
Dit is ook iets waar ikzelf al erg lang mee bezig ben. Ikzelf ben een streber, perfectionist in bepaalde opzichten. De valkuil hierbij is inderdaad dat je constant meer en verder wilt en eigenlijk niet echt kan genieten van je behaalde prestaties. Ik ben vroeger ook altijd erg bescheiden geweest en kon niet goed tegen complimenten, omdat ik me nooit echt "goed" voelde over behaalde prestaties. Zodra ik iets behaald had zat ik met mijn hoofd alweer bij het volgende namelijk.
Na een x aantal jaar ben ik gaan inzien dat dat niet de manier is om je "gelukkig(er)" te voelen, daarom ben ik veel meer mezelf schoudersklopjes gaan geven om wel trots te zijn op behaalde resultaten.
Dat is iets wat ik mezelf aan het aanleren ben. Het is inderdaad niet enkel het einddoel dat telt, maar ook de weg ernaar toe. Daar moet je ook van zien te genieten, plus trots kunnen zijn op al behaalde resultaten al lijken ze soms klein.
Mooie,eerlijke reactie weer IM
Mijn opmerking/vraag was in het algemeen bedoeld,maar ook wel naar jou gericht.
Het is mens eigen om graag complimentjes van anderen te krijgen,maar het grote voordeel van deze sport is dat behaalde resultaten duidelijk zichtbaar zijn (en niet alleen tijdens beoefening van de sport zoals bv hardlopen)en dus tevens jouw schouderklopjes kunnen zijn.
Het mooiste zou zijn als je van iedere kg vvm erbij of iedere procent lager in vetpercentage net zoveel zou kunnen genieten.
Helaas werkt dat in theorie misschien,maar niet in de praktijk zoals we bijna allemaal ervaren.
In jouw geval kan je trouwens niet echt spreken van 'kleine,behaalde resultaten' en daar mag je zeker trots op zijn.
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen extreem gedreven zijn of obsessief bezig zijn en het is lastig om daar een juiste balans in te vinden.
Hiermee zeg ik niet dat je obsessief bent,maar probeer inderdaad te genieten van alles.
Vaak ben je zo verblind door het doel,dat je niet meer kan genieten van kleine dingen,ook buiten de sport om.
En als je dan je vastgestelde doel bereikt hebt,ben je nog niet tevreden.
Maar nogmaals:wel wederom een eerlijke reactie vol zelfreflectie.
(as usual)Last edited by rain; 25-05-2014, 19:04.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-