Googlelogen draad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bvds View Post
    Tal,

je inbox zit vol..
    Komt door al het aas advies dat ik moet geven .

Hij is leeg nu. Thnx alvast.

Comment

• Originally posted by akito View Post
      Minorenaanbod | Hogeschool van Amsterdam
      Bij de HVA wordt 2x per jaar het examen afgenomen, weet niet welke studie je doet anders zou je dit er als (tweede) minor bij kunnen gooien. Lijkt me gruwelijk man.
      Wow, dit klinkt zeer aantrekkelijk en zou deze studie zonder twijfel volgen moest ik niet in apenland België wonen waar er letterlijk niets deftigs te vinden is om een strength and conditioning coach te worden...

Ik studeer nu voedingsmiddelentechnologie (jep iets totaal anders jammer genoeg), het is best wel interessant, maar had ik geweten dat ik meer iets in de richting van coach wou worden later, had ik zeker iets anders gekozen. Studie gaat wel redelijk vlot en geraak er gemakkelijk door waardoor ik het toch maar even afwerk als back up.

In elk geval bedankt voor te delen, op kot gaan in Amsterdam is ook altijd een oplossing maar dan moet ik even de voor-en nadelen afwegen of het volgen van deze opleiding + NSCA meer voordelen biedt dan enkel NSCA te volgen en af te leggen in Engeland.
      Last edited by nbtp; 23-05-2014, 13:01.
      I'm not special, but not the same as you.
      Because I do things you will never do.
      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Hier nog een leuk plaatje voor de liefhebbers, ben benieuwd hoe mensen als IM hierover denken

Brb, printen en op mijn kamer hangen.

Ikzelf zie een aantal punten van de unsuccesfull people die ik heb weten te transformeren naar de variant aan de andere kant en waar ik nog mee bezig ben. Ik moet zeggen dat het werkt.

Ik denk dat ik aan bijna alle punten wel voldoe in het groene vak, maakt dat mij succesvol? Ik denk het niet, maar ik zorg in ieder geval dat ik constant bezig ben met mezelf te verbeteren ahv de "succes" punten (nog) meer de overhand te laten nemen en de onsuccesvolle gewoontes af te leren.

Het is erg goed om jezelf eens kritisch te bekijken ahv dit soort plaatjes. Tuurlijk wil het niet alles zeggen, maar het kan je een idee geven van waar je nu staat qua zulke punten. En hoe staat de rest van je leven er nou echt voor.

Zit je bijv. in het rechter vak, maar lijkt alles toch te kloppen? Ben je tevreden met je studie, cijfers, baan, partner, sociale leven etc. Of zie je verbeterpunten?

Ik denk dat als je je dat realiseert en er echt actief mee aan de slag gaat dat je dan enkel nog meer op weg bent om een beter mens te worden, waar jij niet enkel jezelf enorm blij mee gaat maken, maar ook je omgeving. Grote kans ook dat je dan vanzelf al op een natuurlijke manier naar het linker vak gaat.

Mijzelf hebben dit soort plaatjes enorm geholpen om vooruitgang te boeken als bodybuilder en als mens. Lees over dingen die (lijken) te werken en probeer ze uit en wees niet bang om te falen. Op die manier word je elke dag een stukje beter.
        Last edited by Iron Mind; 23-05-2014, 15:00.
        "Straight outta gym"

Comment

• Handig filmpie:

https://www.youtube.com/watch?v=rgCJkngR6xE

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
            Dat wist ik inderdaad
            Dat is zeker waar, het is een zeer beheerde opleiding in de coach wereld. Ikzelf heb de cursus waarover het examen gaat al geruime tijd in mijn bezit, is zo'n 800 pagina's groot met de "basis" (tenminste voor die mannen) voor strength and conditioning coaches. Het examen zelf is meerkeuze en lijkt me best mee te vallen. Hiermee wil ik zeggen dat het certificaat in handen krijgen voor de meesten wel moet lukken, tenminste als de inzet er is. Je moet wel je examen gaan afleggen in Engeland (of in Amerika en nog wat andere plaatsen, maar deze is het dichtst), dat is wel een min puntje.

Om uiteindelijk echt iets te betekenen daarin tegen in die wereld, zal je veel meer moeten doen inderdaad dan gewoon dat certificaat onderhouden (moet om de zoveel tijd vernieuwd worden trouwens via punten die je kan verdienen). Maar het is denk ik een mooie start.

Ikzelf moet jammer genoeg eerst nog men andere studie afronden, volgend jaar laatste jaar, en dan ga ik eens kijken hoe ik dit allemaal ga aanpakken. In tussentijd ben ik wel al begonnen met de cursus al wat te lezen en aanduidingen in te maken. Want deze is toch soms echt wel Chinees voor mij
            Wou ook dat certificaat van NSCA gaan halen (CSCS), maar moet je inderdaad naar fucking Amerika, in Engeland is eenmaal per jaar maar oid. als ik het me goed herinner?
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Hier nog een leuk plaatje voor de liefhebbers, ben benieuwd hoe mensen als IM hierover denken

Tja, succes is net zo'n subjectieve term als 'clean eten'.
              Wat voor de een geldt, is niet persé de definitie die een ander eraan geeft.
              In welk deel van bijvoorbeel de piramide van Maslow is men zich op dat moment aan het manifesteren..?
              Purist
              Verzuren zonder kuren
              ...ilse weet alles...

Comment

• Liever gelukkig dan succesvol
                Maar vind het een mooi plaatje en kan me er wel in vinden.

Comment

• Zat met pesc ook al even te brainstormen vanmiddag, het is natuurlijk lang niet zo dat al die eisen voor iedereen opgaan. Daarnaast is het gros ook open deuren opentrappen (excude joy, continuously learn etc.) herken zelf die 'to-be' list enzo totaal niet eigenlijk bij de mensen die vaak als succesvol worden beschouwd (door het gros althans).
                  Ben het zelf met Q eens, liever gelukkig dan perfect aan al die puntjes voldoen een dikke bak onder je reet zwaar depressief.

Comment

• Ff offtopic, waar staat dat topic van IM met die video's? Die waren wel interesting
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zat met pesc ook al even te brainstormen vanmiddag, het is natuurlijk lang niet zo dat al die eisen voor iedereen opgaan. Daarnaast is het gros ook open deuren opentrappen (excude joy, continuously learn etc.) herken zelf die 'to-be' list enzo totaal niet eigenlijk bij de mensen die vaak als succesvol worden beschouwd (door het gros althans).
                      Ben het zelf met Q eens, liever gelukkig dan perfect aan al die puntjes voldoen een dikke bak onder je reet zwaar depressief.
                      Je eigen salubriteit is het belangrijkste. Tevens daarmee samenhangend dus ook die van je naasten.
                      Dan kan een dure bak je gestolen worden.
                      Purist
                      Verzuren zonder kuren
                      ...ilse weet alles...

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        Ff offtopic, waar staat dat topic van IM met die video's? Die waren wel interesting
                        nm hejjet al gevonden!
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• De CPT doen ze ieder jaar examens voor in Amsterdam. Ik heb het boek ook liggen en ben praktisch klaar om hem te gaan halen. Ik moet alleen nog even wachten.

Hier vind je meer info: CSCS Certification
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by R2D2 View Post
                            Tja, succes is net zo'n subjectieve term als 'clean eten'.
                            Wat voor de een geldt, is niet persé de definitie die een ander eraan geeft.
                            In welk deel van bijvoorbeel de piramide van Maslow is men zich op dat moment aan het manifesteren..?
                            Correct. Ikzelf ben momenteel behoorlijk gelukkig over de zaken die ik in de hand heb. Tuurlijk heb je momenten die je van je voetstuk afslaan waar je geen controle over hebt. En geluk heb je niet constant, maar dat heb je met niks.

Bepaalde zaken zijn inderdaad open deuren, maar hey. Als ik mijn studie afrond, bodybuilding doelen behaal en een dame weet te scoren. Dan heb ik in mijn ogen succes.

En of ik dan later een Nobelprijs of een erkend boek weet te schrijven is een mogelijk succes voor later.

Je moet bepaalde dingen niet te hoog inzetten vind ik om het als succes te mogen bestempelen. Je moet dat soort zaken in etappes doorlopen. Niemand, maar dan ook niemand begint direct bovenin. We moeten allemaal die trap oplopen naar een bepaald doel en of dat jij doorloopt tot het "einde" of bij de 80ste verdieping stopt, dat is aan jou.

Maslow is inderdaad een mooi iets. Ikzelf zit toch best vaak bovenin en dat kan inderdaad enkel als de rest ook klopt, maar ook dit soort zaken zijn dynamisch. Het is niet zo dat je 24/7 in het ene vak zit. Soms zit je een dag of paar uur ergens anders in.

Originally posted by quibus View Post
                            Liever gelukkig dan succesvol
                            Maar vind het een mooi plaatje en kan me er wel in vinden.
                            Gelukkig zijn is bij mij ook succesvol zijn. In mijn ogen ben je dus succesvol als je gelukkig bent.
                            "Straight outta gym"

Comment

• True...

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                De CPT doen ze ieder jaar examens voor in Amsterdam. Ik heb het boek ook liggen en ben praktisch klaar om hem te gaan halen. Ik moet alleen nog even wachten.

Hier vind je meer info: CSCS Certification
                                CPT is een ander certificaat dan CSCS right? Kan alleszins bij die link alleen deze data vinden:
                                http://www.nsca.com/WorkArea/Downloa...?id=2147493714
                                Met niks in NL.
                                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X