Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strepen op de borst, wajoow dan kun je wel spreken van een laag vetpercentage! Vanwaar trouwens "maar" 3 dagen in de week trainen nu?
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
      Strepen op de borst, wajoow dan kun je wel spreken van een laag vetpercentage! Vanwaar trouwens "maar" 3 dagen in de week trainen nu?
      haha, een beetje wel. Zag er wel vet uit!

Train nu nog gewoon 5-6 keer per week alleen nu met een 3-dagen split. Wat hier voor de keuze is? Ik heb geen idee, gewoon alles lekker 1-2 keer per week pakken. Vind het zelf ook wel chill maar is nu wel wat moeilijker aangezien mijn herstel is zwaar kut is op het moment..
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
        haha, een beetje wel. Zag er wel vet uit!

Train nu nog gewoon 5-6 keer per week alleen nu met een 3-dagen split. Wat hier voor de keuze is? Ik heb geen idee, gewoon alles lekker 1-2 keer per week pakken. Vind het zelf ook wel chill maar is nu wel wat moeilijker aangezien mijn herstel is zwaar kut is op het moment..
        Met een 3daagse split en 5 tot 6 dagen trainen in de week lijkt het me in de bulk al amper te doen om te herstellen. Laat staan in de cut.

Hoe heb jij de dagen ingedeeld dan? Voor mijn gevoel kan dat heel niet
        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ik zou ook mijnn schema aanpassen, zeker tijdens de cut.
          Je herstel is klote zeg je, je kampt iedere keer met pijntjes.
          Alle voorwaarden zijn aanwezig om een blessure te krijgen.
          Oh shit, ik val in herhaling.

Overleg anders eens met je coach wat hij ervan vindt.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
            Met een 3daagse split en 5 tot 6 dagen trainen in de week lijkt het me in de bulk al amper te doen om te herstellen. Laat staan in de cut.

Hoe heb jij de dagen ingedeeld dan? Voor mijn gevoel kan dat heel niet
            herstel gaat in de bulk echt prima bij mij. UB/LB werkte voor mij ook prima omdat ik goed herstelde.

Dag 1 triceps, biceps, schouders
            dag 2 hams/quads
            dag 3 rug borst.

kuiten zitten er niet tussen maar plak ik gewoon ergens bij.

Originally posted by rain View Post
            Ik zou ook mijnn schema aanpassen, zeker tijdens de cut.
            Je herstel is klote zeg je, je kampt iedere keer met pijntjes.
            Alle voorwaarden zijn aanwezig om een blessure te krijgen.
            Oh shit, ik val in herhaling.

Overleg anders eens met je coach wat hij ervan vindt.
            Het is meer dat ik niet meer zo snel herstel als eerder, dat maakt het klote. Heb nu nog wat last van mijn hams van vrijdag. Lichaam moet weer even wennen aan dit schema. Had ik de eerste 1-2 week van ub/lb ook. Mocht het daarna nog steeds zo zijn, dan pak ik het zelf even anders aan in overleg met hem.
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Er is wel degelijk een verschil tussen ub/lb tijdens een cut of een zesdaags schema waarbij je alle spiergroepen met een aardig volume belast… dubbel!
              Dat heeft er niet altijd mee te maken dat je lichaam moet wennen aan het schema ,maar wel met overbelasting.

Tijdens een vorige cut(jaja, dit is niet de 1e ),vond ik ub/lb al te zwaar in verband met herstel.

Uiteraard is dat voor iedereen verschillend, maar een zesdaags splitschema zoals jij draait vind ik (tijdens een cut) niet verstandig.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• 6 dagen red ik ook niet hoor Maar die 1-2 dagen minder doet het hem ook niet. Ik begrijp je punt volledig maar kijk het nog even aan het hoe mijn lichaam er op reageert. Heb op moment geen last van pijntjes behalve dan soms nog mijn onderrug. Maar dit word met de werk beter als ik mijn core oefeningen doe.

Comment

• Met de dagen die je zei is 6x per week inderdaad not done. Dan moet je 1x per week training 1 de dag na training 3 doen. Terwijl die 2 trainingen extreem veel overlap hebben met elkaar. Dan zou je een spiergroep 2 dagen op een rij aanpakken.
                  181 cm 85 kg 14%

Comment

• Vandaag weer triceps, biceps schouders getraind. Best wel lekkere training gehad. Veel cable werk gedaan omdat wat beter voelt en ik zo beter mijn trainingen kan afwerken. Anders moet ik constant op dingen wachten en daar heb ik een hekel aan.

Begin wel steeds meer aders te zien war echt gruwelijk vet is. Nu ook steeds meer kleine adertjes die over mijn bicep zichtbaar komen. Ook aan de binnenkant van mijn arm komen nu wat zichtbaar. Voor op de schouders ook een aantal

Zoals jullie misschien wel vaker hebben gezien is het gewicht met cables soms heel erg "laag". Dit komt omdat sommige cables veel zwaarder zijn dan dat er op het gewicht staat. Heeft te maken met die katrollen daar. Gewicht maakt ook niet uit zolang de uitvoering maar goed en zwaar is.

cgbp dit keer goed op mijn uitvoering gelet. Had dit keer een stang van 10,7kg. Echt ondingen maar we moeten het er maar mee doen.
                    2x20stang + 10kg aan schijven
                    10xstang + 20 kg aan schijven.
                    12x60,7
                    10x70,7
                    8x70,7
                    6x70,7
                    4x70,7

Pushdown
                    dropset 8 8 8
                    30 25 20. 1 sec squeeze beneden. Dit moest ik beter doen volgens de coach dusja.

reverse grip pushdown ss frensh press cable
                    25kg 15 reverse grip rond de 10-13 reps frensh press rond de 10

bb curl
                    12x30
                    10x40
                    8x40
                    6x40
                    4x40 Ez bar voelt nog iets beter in de biceps.

gebrek aan machine curl maar een soort machine wat dezelfde beweging ongeveer maakt. Arm curl apparaat.
                    dropset 8 8 8 begonnen op 30 dacht ik.

preacher curl cable ss cable curl staand
                    ergens ronde de 25kg dacht ik en beide rond de 10-13 reps

frontpres
                    12x40
                    10x40
                    8x40
                    6x40
                    4x40 deze moest ik er heel hard uit persen.

side ride, db's hammergrip tegen elkaar en dan naar buiten gaan met je schouders.
                    dropset 12 10 8. Schouders rammetje vol. zag er echt vet uit in de spiegel, oogde mooi vol ten opzichte van mijn armen die ook ram vol zaten. ook mooi een aantal aderen aan de voorkant van mijn schouders. Wel vooral links trouwens, links ben ik droger dan rechts.

upright row ss bent over raise
                    30 40 reps rond de 10

11 minuten HIIT

Comment

• Aders zijn altijd bruut Oogt sterk.

Comment

• Hams/quads buik en cardio

stiff dl
                        2x20xstang
                        10x40
                        10x60
                        12x100
                        10x100
                        8x100 Grip begon al te kutten
                        6x100
                        4x100 Laatste 2 mixed grip.

leggcurl
                        dropset 8 8 8
                        50 45 40

Db stiff dl ss leggcurl
                        rond de 10 reps. Leggcurl kreeg ik rond de 10-11 geen beweging meer in.

trap af voor lunges, flikkerde er bijna vanaf zo vol zaten de hams.

lunges vind het echt een kut oefening. Stap liever door dan telkens en stap vooruit, weer terug en dan van vooraf weer beginnen.
                        12 10 8 6 4 x22 branden en hijgen als een paard. Echt ziek.

leg ext
                        dropset
                        55 45 35 AU! benen zaten gigantisch vol

leggpress ss leg ext
                        reps rond de 12-14 Weer de trap af voor buik. Flikkerde nu bijna weer van de trap af.

4x15 cable crunsches en 11 minuten HIIT

Comment

• 11 min HIIT na leg workout, klinkt als hell.

Comment

• Originally posted by Naruto rulezz View Post
                            11 min HIIT na leg workout, klinkt als hell.
                            Er zijn inderdaad fijnere dingen om te doen. Maar scheelt dat ik even buik heb gedaan. Dan hebben mijn benen weer wat meer kracht

Comment

• Pfff jouw hamstringtraining. Als ik die training doe heb ik echt 2 weken spierpijn
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Hahahha lunges zijn de hel! Wel eens achteruit gedaan ipv voorruit te stappen.. Maakt het net weer ff anders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X