Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Arend-jan View Post
    Pfff jouw hamstringtraining. Als ik die training doe heb ik echt 2 weken spierpijn
    Haha, in principe maar 4 oefeningen. Maar is wel een heerlijk training voor de hamstrings. Ze zitten goed vol aan het einde!
    Originally posted by subject7 View Post
    Hahahha lunges zijn de hel! Wel eens achteruit gedaan ipv voorruit te stappen.. Maakt het net weer ff anders
    Inderdaad. Echt een klote oefening. Zal die variatie is gaan proberen. Misschien dat die beter voelt.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• nou dat denk ik niet.. het is eigenlijk nog kutter omdat je nog meer moet focussen je balans te houden.

Comment

• Op het einde maar 4 stappen bij lunges? Is dat dan per been?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
          Op het einde maar 4 stappen bij lunges? Is dat dan per been?
          4 stappen "maar" indd. Maar die voelen echt al tig vanwege de korte rust. Reps zijn inderdaad per been.
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag weer rug/borst. Vandaag wat moeite gehad met supersets aangezien het rete vol was. Mooi weer komt eraan + tentamens zijn weer voorbij. Volgende keer denk ik maar rond etenstijd trainen aangezien het dan rustig is.

Pomp in mijn rug blijft voor mij gevoel echt niet lang zitten, dit terwijl hij aan het einde van de laatste oefening wel ram vol zit.

chinups
            12
            10
            10
            8

BOR
            2x10xstang
            12x80
            10x80
            8x80
            6x80
            4x80 Zat al lekker vol zo.

Reverse pull down ( plate loaded, die andere was bezet)
            40kg per kant, volgende keer 10kg hoger maar nu wat meer gefocust op squeeze en gewicht kan hoger.
            dropset 40 30 20 Lat nu goed vol

reverse grip row machine
            10-12reps x 40kg Moet eigenlijk in ss met high row maar later gedaan aangezien die bezet was..

Borst goed warm maken met dumbels
            bench
            12x70
            10x70
            8x70
            6x70 Bijna fail op deze damn!
            4x70

fly's
            dropset
            Borst ram vol!

alle bankjes bezet dus dan maar incline bank met barbel
            reps rond de 12 45 kg ongeveer. Hing er toevallig aan maar na de eerste set voelde dit goed dus zo gehouden.
            ss met cable crossover.

Pijnlijke borst maar lekker vol. Side chest pose ziet er steeds beter uit.

11 HIIT als afsluiting.

Comment

• Originally posted by emielos View Post
              4 stappen "maar" indd. Maar die voelen echt al tig vanwege de korte rust. Reps zijn inderdaad per been.
              Dan zijn het bij mij 8 stappen Lunges hakken er altijd in. Puffen, hijgen, misselijkheid.... Gewicht is per dumbell denk ik?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                Dan zijn het bij mij 8 stappen Lunges hakken er altijd in. Puffen, hijgen, misselijkheid.... Gewicht is per dumbell denk ik?
                8 stappen voor jou dan haha. Lunges zijn kapot zwaar indd. Was gisteren echt een hijgend paard met astma. Je had me zo achter een 0906 lijn kunnen zetten

Comment

• update voor nu. Gewicht blijft nu redelijk stabiel op 80 zitten maar word echt nu serieus droger. babyvet ebt nu weg heb ik het idee.

Seperatie op beide benen nu goed zichtbaar en streep onder de biceps! Als ik alles zo goed heb opgeschreven kom ik nu tijdens de cut op ongeveer 0 tot 1kg vvm WINST uit! begon op ongever 15% op 85. En verwacht nu op ongeveer 8% te staan aangezien ik 1,5 week terug op 8,5-9%stond op ongeveer 80kg

Comment

• Cutten en geen VVM verliezen, zelfs iets kunnen groeien in VVM, dan doe je goede zaken. Netjes.

Wat is je lengte?

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
                      Cutten en geen VVM verliezen, zelfs iets kunnen groeien in VVM, dan doe je goede zaken. Netjes.

Wat is je lengte?
                      Ben er ook zeer blij mee
                      Twijfel alleen of ik deze week of volgende week naar mijn coach ga. Want als het hard ging moest ik deze week al komen. Maar weetnie of het nu heel hard gaat beetje vaag.

Ik ben ongeveer 1,82/1,83m

Comment

• 85 kg op 15%: 72,2 kg VVM
                        80 kg op 8%: 73,6 kg VVM

1,4 kg VVM winnen in een cut. Fock hoe doe je dat haha

Die carbload werkt dan echt goed bij je zeg!
                        181 cm 85 kg 14%
                        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                          85 kg op 15%: 72,2 kg VVM
                          80 kg op 8%: 73,6 kg VVM

1,4 kg VVM winnen in een cut. Fock hoe doe je dat haha

Die carbload werkt dan echt goed bij je zeg!
                          post #193 er even bij gehaald. Dat is het voordeel van een log bij houden.

statts zijn van 12 februari 2015
                          gewicht; 84,4
                          taille 81
                          vet14,5%
                          taille 14mm
                          buik 12

statts nu ongeveer zijn
                          gewicht ronde de 79/80. Deze week even een weegschaal voor op mijn kamer kopen.
                          taille 72
                          vet rond de 8 ga ik vanuit
                          taille volgens laatste meting 6mm
                          buik"" 6mm

Taille was altijd al 5cm korter dat wat ik opschreef kom ik net achter. Meet ding van b&f begint pas bij 5 dus begon met een taille van 76

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                            post #193 er even bij gehaald. Dat is het voordeel van een log bij houden.

statts zijn van 12 februari 2015
                            gewicht; 84,4
                            taille 81
                            vet14,5%
                            taille 14mm
                            buik 12

statts nu ongeveer zijn
                            gewicht ronde de 79/80. Deze week even een weegschaal voor op mijn kamer kopen.
                            taille 72
                            vet rond de 8 ga ik vanuit
                            taille volgens laatste meting 6mm
                            buik"" 6mm

Taille was altijd al 5cm korter dat wat ik opschreef kom ik net achter. Meet ding van b&f begint pas bij 5 dus begon met een taille van 76
                            Ja nu wordt het onmogelijk om te berekenen of je VVM heb gewonnen hehe

72 cm taille, weet je het zeker?
                            181 cm 85 kg 14%
                            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Goed resultaat hoor Emiel.
                              Bij perfecte metingen is het al lastig te bepalen of je daadwerkelijk vvm hebt gegained, maar met gissen en schatten is het onmogelijk.
                              Dan kan je er zo een kilo(of meer!) naastzitten.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• mooie winst kerel!! zo zie je maar dat je in je cut vvm kan winnen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X