Borst schouders getraind, triceps eigenlijk wat lafjes getraind want de CGBP is mij helemaal ontschoten bedenk ik me net nu ik dit typ....
Bench press:
5 x 5 x 47,5 - paused 2/3 seconden
Incline dumbbell bench press:
1 x 5 x 19,5 - gestopt, voelt erg slecht en krijg die fucking dumbbell niet normaal in positie. Heb geen ronde achterkant van dumbbell waardoor ik hem niet via de been omhoog kan 'wippen'..
Dips:
3 x 8 x bw - ging goed, volgende keer met 2,5kg
Incline flyes ipv gewone door de idbp die niet gedaan is:
3 x 8 x 7 - langzaam en proberen goed te voelen, volgende keer kan 9,5 wel en daar zal ik het zeer moeilijk mee krijgen.
Military press:
5 x 5 x 27,5 - tussendoor ergens nog wat losse reps gedaan, ff oefenen op breedte van stang vasthouden etc.
Al met al wel een redelijke training, op het domme na dat ik de CGBP vergeten ben en de IDBP niet goed ging.
Bench press:
5 x 5 x 47,5 - paused 2/3 seconden
Incline dumbbell bench press:
1 x 5 x 19,5 - gestopt, voelt erg slecht en krijg die fucking dumbbell niet normaal in positie. Heb geen ronde achterkant van dumbbell waardoor ik hem niet via de been omhoog kan 'wippen'..
Dips:
3 x 8 x bw - ging goed, volgende keer met 2,5kg
Incline flyes ipv gewone door de idbp die niet gedaan is:
3 x 8 x 7 - langzaam en proberen goed te voelen, volgende keer kan 9,5 wel en daar zal ik het zeer moeilijk mee krijgen.
Military press:
5 x 5 x 27,5 - tussendoor ergens nog wat losse reps gedaan, ff oefenen op breedte van stang vasthouden etc.
Al met al wel een redelijke training, op het domme na dat ik de CGBP vergeten ben en de IDBP niet goed ging.
Comment