Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gister de stad in geweest, veel gezopen, laat geworden. Vandaag weer netjes naar de gym geweest, ging prima. Focus, drive en kracht was niet altijd even goed aanwezen, maar het was desondanks een fijne training.

BP
    8x4x82,5
    Set 4-7 waren zwaar, set 8 was er een extreme focus en deze vloog ook omhoog.

Pull ups
    8xbw
    6xbw+5
    8xbw

Incline db press
    8x30
    8x32,5
    5+1x35
    Lekker, lang niet meer zo zwaar gegaan. Was altijd te vermoeid van de bench, nu had ik er wel kracht voor.

T-bar row (gewicht excl bb)
    10x50
    2x8x55
    10kg schijven gebruikt om de ROM groter te maken.

Low machine row
    12x30
    10x35
    Wat cheaten wel, voelde heel lekker.

High machine row
    10x25
    12x20
    Meer concentrated

DB side raise
    12x10
    10x12,5
    8x12,5
    10x10

Facepulls
    12x15
    2x12x17,5

Incline db skullcrusher
    12x12,5
    11x12,5

Rope pulldown
    2 sets 10 reps, gewicht weet ik niet meer. Was in een ander ding dan normaal.

DB curl
    2x10x17,5

Cross body hammer curl
    10x12,5
    8x12,5

Fijn weekend allemaal!

Comment

• Lekker, lang niet meer zo zwaar gegaan. Was altijd te vermoeid van de bench, nu had ik er wel kracht voor.

Vaker zuipen dus

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
        Lekker, lang niet meer zo zwaar gegaan. Was altijd te vermoeid van de bench, nu had ik er wel kracht voor.

Vaker zuipen dus
        Haha, zou het bijna gaan doen.

Afgelopen dagen veel gerold, afgewisseld met bw squats. Elke dag 4x12 oid, focussen op diep gaan.

Training vandaag:
        5x7x92,5
        Eerste 4 sets gingen easy, laatste set moeizaam. Bw squats en rollen hebben geholpen, al voelde het nog niet helemaal 100% lekker. Squats een stuk dieper gegaan dan normaal, eerder ging dit kut qua flexibiliteit maar ging nu probleemloos.

Deadlift (3x5-7x140)
        2x140 Gestopt, ik merkte al dat ik dit nooit 5-7 sets ging redden. 3-4 max.
        Fx130
        Lol, helemaal geen focus. Daarnaast ook heel heet in de gym. 130 kwam niet van de grond af, had ook geen zin om me ervoor in te spannen, wilde totaal niet lukken. Verdomme.

Leg extension
        4x10-15 Gewicht opbouwen

Standing leg curl
        10x40
        8x45
        8x40

Standing calf raise
        4x10-15

Ab machine 3 sets

Ik had geen motivatie om te trainen. De laatste maanden is de motivatie bij benen toch minder. Motivatie kwam weer wat terug door toekomende kracht door smolov, maar sinds de faal is het weg. Heeft ook te maken met het feit dat mijn benen al aardig dik zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb dikke hamstrings + mijn vet distributie is zo dat ik redelijk wat vet op mijn benen heb. Hierdoor passen al mijn broeken al heel snel niet meer, heb nu vaak lengtemaat 32, breedtemaat soms zelfs 36. Ook al mijn korte broeken + zwembroeken zijn te klein kwam ik vandaag achter, zijn er nog enkele die passen. Die komt mijn motivatie ook niet echt ten goede. Even kijken of het binnenkort terug komt. Wil ook even de cut aankijken hoe mijn benen er daarna uit zien. Ziet er aan te denken om na de cut benen nog maar 1x per week te trainen. Deze training zal meer volume hebben, meer lijkend op een split-training.

Owja, het is ook niet mijn ambitie om monsterlegs oid te krijgen. Ik vind zulke benen wel groot genoeg in verhouding met het bovenlichaam: http://kulturistika.ronnie.cz/img/da.../15503_1_1.jpg

Dat hele fysiek is wel een streef voor mij.

Vandaag de hele dag gezwommen, was leuk. Vanavond druk avondje.
        Last edited by FitnessEcto; 11-05-2015, 16:33.

Comment

• Zijn anders behoorlijke poten hoor

Comment

• Pfoe ik begrijp best dat dat je streeffysiek is, echt een ziek fysiek is dat!

Maar geen zin in trainen, wist niet dat dat bestond
            181 cm 85 kg 14%
            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Wanneer begin je met kuren?

Comment

• Koen, als je die deadlift cycle volg die ik je heb gestuurd, van Jeffers, zal het dan wel prio 1 geven aangezien dit een zware cycle is.
                Je moest ook geen 5-7 sets maar REPS.
                Zijn altijd 3 sets.

Zo gaat de cycle natuurlijk niet werken als je je doel niet haalt pik :P

Succes en blijven rollen.
                In between obsessed periods

Comment

Zijn anders behoorlijke poten hoor
                  Zeker, maar ik vind zijn benen in verhouding wel kleiner dan zijn bovenlichaam. Van zijn benen ben ik nog ver weg, van zijn bovenlichaam nog veel verder

Originally posted by Arend-jan View Post
                  Pfoe ik begrijp best dat dat je streeffysiek is, echt een ziek fysiek is dat!

Maar geen zin in trainen, wist niet dat dat bestond
                  Ochtend he. Moet hier wat op zien te vinden met dit warme weer. In de ochtend ben ik nog niet helemaal wakker, in de middag/avond heb ik wel zin maar is het heel heet in de gym.

Comment

Wanneer begin je met kuren?
                    Voorlopig nog niet, eerst maar eens een fatsoenlijke basis qua fysiek en kennis leggen.

Originally posted by mdejonge View Post
                    Koen, als je die deadlift cycle volg die ik je heb gestuurd, van Jeffers, zal het dan wel prio 1 geven aangezien dit een zware cycle is.
                    Je moest ook geen 5-7 sets maar REPS.
                    Zijn altijd 3 sets.

Zo gaat de cycle natuurlijk niet werken als je je doel niet haalt pik :P

Succes en blijven rollen.
                    Haha, 5-7 reps bedeol ik ook inderdaad. Wat zou jij mij adviseren dan? Cycle gewoon wat lager opstellen?
                    Ik moet deadlift sowieso na squat doen, zie het niet zitten na de deadlift nog squat te doen. Zou hem eventueel bij rug kunnen doen, maar dan moet ik gaan deadliften met sore legs of squats met sore lower back als ik LB/UB omdraai.

Comment

• cafeine tabs oid? Of gewoon even wennen..

Comment

cafeine tabs oid? Of gewoon even wennen..
                        Ja, die neem ik in het vervolg zeker. Neem ze ook regelmatig, dan train ik, wanneer ik weinig focus heb een stuk beter. Kak daarna wel altijd in, maar dat moet ik maar voor lief nemen.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                          Zeker, maar ik vind zijn benen in verhouding wel kleiner dan zijn bovenlichaam. Van zijn benen ben ik nog ver weg, van zijn bovenlichaam nog veel verder

Ochtend he. Moet hier wat op zien te vinden met dit warme weer. In de ochtend ben ik nog niet helemaal wakker, in de middag/avond heb ik wel zin maar is het heel heet in de gym.

Vind ik eigenlijk reuze meevallen. Zijn kuiten lopen achter maar bovenbenen zijn prima in verhouding.

Comment

• Als je zo extreem droog staat, lijken je benen altijd wat 'minder'.
                            Een superfysiek, maar doordat zijn onderbenen zo achterlopen t.o.v zijn bovenbenen vind ik he echt geen porum.
                            Het lijkt net misvormd zo, zijn knieën vallen helemaal weg.

Al zijn de meningen daar ongetwijfeld over verdeeld.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                              Als je zo extreem droog staat, lijken je benen altijd wat 'minder'.
                              Een superfysiek, maar doordat zijn onderbenen zo achterlopen t.o.v zijn bovenbenen vind ik he echt geen porum.
                              Het lijkt net misvormd zo, zijn knieën vallen helemaal weg.

Al zijn de meningen daar ongetwijfeld over verdeeld.
                              Valt of staat meestal met je adductor/quad verhouding.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Haha, die kuiten willen bij mij ook niet, al zijn ze de afgelopen maand eindelijk gegroeid.

Ach, ik zal iig netjes mijn benen blijven trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X