Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dikke training gehad.

    BP
    10x3x80
    Eerste 5 sets 90 sec rust, laatste 5 sets 60 sec rust (met timer gedaan). Dit hakte er wel in, laatste set was lekker zwaar. Normaal pak ik bij de compounds altijd 3-4 min rust, maar ik wil proberen deze eerste weken van mijn schema de rust wat korter te houden. Vanaf de volgende training is het gewicht 2,5kg hoger tov van deze 2 weken, hier ga ik dus aimen voor 90 sec rust tussen alle sets.

    T-bar row
    10x55
    8x57,5
    2x8x55
    10x50
    Viel me erg zwaar, desondanks nog aardige gewichten. 57,5 was eigenlijk te zwaar, volgende keer op 55kg blijven hangen en hier 5 sets mee doen.

    Paused BP
    5x75
    3x75 Gekloot met archen/safety bars.
    2x5x60
    We hebben een bench met verstelbare safety bars, om gelijk wat te oefenen met archen heb ik deze zo neergezet dat de BB zonder arch op de bars zo komen, maar met een goede arch er net 1cm boven zou hangen. Helaas verzwakte mn arch de eerste twee sets elke keer na de 1e rep waardoor het wat gekloot was met steeds mijn houding resetten waardoor ik mijn reps de 2e set niet kon doen. Laatste twee sets wat lager gewicht en focus op techniek. Ben van plan dit wat vaker zo te doen, omdat ik mijn arch op deze manier wel goed moet doen, zal de techniek ten goede komen.

    Facepulls (pulldown bezet)
    15x15
    15x17,5
    15x15

    Triangel pulldown
    10x60
    10x65
    8x70
    6x80 PR
    Laatste set was eigenlijk te zwaar, maar ik vond het leuk om een keer lekker zwaar te gaan om te kijken hoe dat zou gaan, ging beter dan verwacht.

    Dumbell shoulder press
    10x20
    8x22,5
    7x25 PR
    Ging goed.

    Incline DB curl
    10x12,5
    8x15
    8x12,5 Hammer
    9x10

    Comment


    • Dikke training gehad.

      BP
      10x3x80
      Eerste 5 sets 90 sec rust, laatste 5 sets 60 sec rust (met timer gedaan). Dit hakte er wel in, laatste set was lekker zwaar. Normaal pak ik bij de compounds altijd 3-4 min rust, maar ik wil proberen deze eerste weken van mijn schema de rust wat korter te houden. Vanaf de volgende training is het gewicht 2,5kg hoger tov van deze 2 weken, hier ga ik dus aimen voor 90 sec rust tussen alle sets.

      T-bar row
      10x55
      8x57,5
      2x8x55
      10x50
      Viel me erg zwaar, desondanks nog aardige gewichten. 57,5 was eigenlijk te zwaar, volgende keer op 55kg blijven hangen en hier 5 sets mee doen.

      Paused BP
      5x75
      3x75 Gekloot met archen/safety bars.
      2x5x60
      We hebben een bench met verstelbare safety bars, om gelijk wat te oefenen met archen heb ik deze zo neergezet dat de BB zonder arch op de bars zo komen, maar met een goede arch er net 1cm boven zou hangen. Helaas verzwakte mn arch de eerste twee sets elke keer na de 1e rep waardoor het wat gekloot was met steeds mijn houding resetten waardoor ik mijn reps de 2e set niet kon doen. Laatste twee sets wat lager gewicht en focus op techniek. Ben van plan dit wat vaker zo te doen, omdat ik mijn arch op deze manier wel goed moet doen, zal de techniek ten goede komen.

      Facepulls (pulldown bezet)
      15x15
      15x17,5
      15x15

      Triangel pulldown
      10x60
      10x65
      8x70
      6x80 PR
      Laatste set was eigenlijk te zwaar, maar ik vond het leuk om een keer lekker zwaar te gaan om te kijken hoe dat zou gaan, ging beter dan verwacht.

      Dumbell shoulder press
      10x20
      8x22,5
      7x25 PR
      Ging goed.

      Incline DB curl
      10x12,5
      8x15 PR
      8x12,5 Hammer
      9x10 Hammer
      Voelde goed zo, eerst de reguliere setjes gedaan en daarna de hammer setjes. Flinke pomp in mijn biceps.

      Rope pulldown (had een andere pulldown dan normaal)
      15x20
      12x22,5
      10x20
      12x15
      Redelijk korte rust, voelde fijn.

      Comment


      • Squat
        10x3x102,5
        Eerste sets vielen zwaar, aansturing is nog niet helemaal goed. Ging gelukkig met de set beter. De laatste 4 sets met maar 60 sec rust, dit kostte me niet al te veel moeite.

        Deadlift techniek
        5x60
        5x100
        3x3x120

        Paused squat (1 sec paused)
        2x4x90
        3x100
        2x110 PR eerste rep was qua pauze niet helemaal top, maar er was zeker goed moment een pauze dus ik tel hem gewoon, pauze was net iets langer dan de 2e rep van het vorige filmpje. Tweede rep pauze was wel gewoon top imo, langer dan de pauzes van het vorige filmpje.

        SLDL
        12x80
        10x100
        9x110
        5x120

        Glute bridge
        10x60
        10x80
        10x100
        Eerste keer dat ik deze oefening deed, dus beetje gewicht zoeken en uitvoering oefenen.

        Calf raise in smith (gewicht excl bar)
        12x60
        10x80
        8x80
        12x60

        Kapot. Veel gefilmd deze training om wat aan mijn techniek te werken. Zal als ik tijd hebben even kijken wat ik hier plaats.

        Comment


        • BP
          2x6x75
          4x75
          6x75
          5x75
          6x75
          Ik had, doordat de eerste set zo easy ging, het geweldige idee maar 60 seconden rust tussen sets te pakken. Nou, hierbij het resultaat, 2x fail. Ga dit dus niet meer doen. 6x6x75 zou normaliter heel easy moeten zijn.

          T-bar
          8x55
          2x6x60
          8x57,5
          7x55

          Incline DB press kreeg ik gelijk een rare steek in mijn rechter schouder, waarschijnlijk een klein spiertje verrekt. Bij de andere oefeningen had ik hier totaal geen last van. Inclinde DB press dus geskipt en in plaats hiervan 2 setjes chest press gedaan.

          Lat pulldown
          8x60
          8x65
          8x55
          8x50
          Lichtere sets waren wat netter en langzamer dan de zware sets. Rest tevens ook wel acceptabel.

          Side raise SS reverse fly
          10x8 SS 10x4
          10x9 SS 10x4
          10x8 SS 8x4
          Sinds ik de side raises op de manier van AthleanX doe zijn ze wat zwaarder (dus lichter gewicht) en voelen ze beter aan.

          Ez curl, gewicht excl BB
          10x20
          8x25
          7x25
          8x20
          Redelijk zwak.

          CGBP
          6x60
          5x70
          5x75 PR
          3x80 PR
          10x60
          De set met 80kg weet ik zeker dat ik 5 reps had kunnen doen, voelde heel sterk en steady aan. Alleen ik deed op een gegeven moment iets verkeerds waardoor mijn linker schouder uit de spanning schoot (dit was na de 2e rep). Hierdoor moest ik gaan herstellen, maar ik kwam er niet echt goed in. Toen nog wel een 3e rep gedaan, maar deze voelde niet meer zo lekker dus gestopt. Desondanks zeker tevreden over. Ook over de 10x60 op het einde, dit was na een korte rust.

          Comment


          • Getraind in een veel te warme gym. Desondanks een goede training gehad, alleen de deadlift ging minder. Dit omdat ik door de hitte niet genoeg energie kom opbrengen om goed aan alle onderdelen van mijn techniek te denken/werken.

            Squat
            4x9x92.5
            Zonder al te veel moeite, ondanks de hitte. Na de sets wel helemaal buitenadem.

            Deadlift
            3x3x120
            2x2x150
            3x140
            Uitvoering was ruk. Daarnaast was ik ook misselijk.

            Kuiten leg press
            4x15x???
            Nu alvast gedaan om even energie te verzamelen voor de volgende compound.

            Paused squat (1 sec paused)
            5x90
            3x100
            1x115 PR!
            Eerste twee sets gingen heel easy en ik was er 90% zeker van dat ik die 115 moest kunnen drukken. Ben er blij mee, toch leuk nog een PR zo laat in de training.

            Leg curl
            10x40
            10x45
            8x50 PR
            Was hier heel sterk op vandaag.

            L-sit
            5 sec
            8 sec
            10 sec
            Gaat al beter, begin hem ook wat beter te voelen.

            Ab rollout
            2x6 standing negatief
            20xnormaal

            Comment


            • UB training van vandaag ging goed. BP viel zwaarder dan verwacht, maar wel gewoon mijn targets gehaald. Owja, afgelopen weekend besloten bij elke training 4 setjes kuiten te doen. Hopen dat die fuckers dan eindelijk gaan groeien. Als ik er nog echt spierpijn in heb train ik ze niet, maar dat heb ik (bijna) nooit. Zal alles morgen even opmeten(mijn spierballen, niet mijn lul) en kijken of het over een paar maanden is gegroeid.

              Kuiten in leg press
              15x120
              15x140
              12x160
              12x140

              BP
              7x5x77,5

              T-bar row
              3x10x55
              2x8x55
              Lekker, blij mee.

              Paused BP
              3x5x72,5 (gewicht normale BP-5 genomen, dit blijf ik doen de komende weken.)

              Triangel pulldown
              10x65
              8x70
              8x75 Laatste reps wat cheat

              DB shoulder press
              10x22,5
              8x25 PR, was nog redelijk easy
              5x27,5 PR
              Ging super.

              Facepull
              15x20
              15x25
              15x30
              Begon wat te licht.

              Rope pulldown
              15x35
              12x40
              10x40
              12x35

              Incline seated DB curl
              12x12,5
              10x15 PR
              10x12,5 hammer (2 reps meer dan vorige week)
              10x10 hammer (1 rep meer dan vorige week)

              Best wel een goede training met veel PR's en verbeteringen t.o.v. afgelopen week.

              Comment


              • mooie vooruitgangen kerel
                Mangs wa, aait nich

                Comment


                • Dankje Joey. Nu is het tijd voor wat meer massa (en een dikke buik ).

                  Comment


                  • Heerlijke LB-training gehad.

                    Squat
                    5x7x97,5
                    Ging lekker, wel rooie kop en buiten adem door de hitte. Laatste set had ik nog wel 1-2 reps gekund, belooft wat voor de komende weken.

                    DL techniek
                    2x6x60 snatch grip
                    2x3x100 snatch grip (gripfail, volgende x straps. Enorm kut de grip zo wijd.)
                    4x120 conventional, merkte dat ik hier mijn glutes voelde. Goed teken!

                    Paused squat
                    5x90
                    3x100
                    1x110 langere pauze
                    Eigenlijk allemaal redelijk easy.

                    Kuiten in leg press
                    15x140
                    12x150
                    12x160
                    10x170
                    Bovenin 2 sec vasthouden, langzaam terug.

                    Standing leg curl
                    10x40
                    10x45
                    8x50
                    7x55 PR, al was de uitvoering niet zo netjes.

                    Top training, squat gaat lekker.

                    Comment


                    • Originally posted by FitnessEcto View Post
                      AJ stuurde met dit filmpje van candito:

                      Hierin stelt hij dat je uitvoering van de paused squat hetzelfde hoort te zijn als je gewone squat. Aangezien ik altijd parallel squat, is het volgens Candito niet verstandig de paused squat onder parallel te doen....
                      Wat ik wil zeggen is dat je al je squats onder de parallel doet. Het is makkelijker om later indien nodig iets hoger te gaan dan omgekeerd.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

                      Comment


                      • Net een super fijne UB training gehad. Niet zo heel veel tijd, dus logje is iets minder uitgebreid.

                        BP
                        8x4x80
                        Ging heel makkelijk, laatste set zaten er nog meerdere reps in.

                        T-bar row
                        4x8x60
                        6x60
                        Tevreden. Volgende week 5x8x60

                        Incline db press
                        2x8x30
                        5x35
                        Lange tijd geen PR gezet, 5x35 is een evenaring van mijn PR, kracht gaat hier eindelijk weer omhoog na een terugval.

                        Lat pulldown
                        12x55
                        8x60
                        8x65 Niet zo netjes

                        CGBP
                        8x60
                        5x75
                        4x70
                        5x70
                        3x75
                        Ging niet heel goed, was al vermoeid van de BP en incline DB press, vorige week de incline DB press niet gedaan dus toen ging het beter. Toch vind ik het niet heel slecht.

                        Db side raise SS reverse fly
                        10x8 SS 12x4
                        10x9 SS 10x4
                        10x8 SS 8x4

                        Ez curl (gewicht excl BB)
                        12x20
                        8x25
                        10x20

                        Kuiten in leg press
                        12x150
                        10x180
                        2x12x160

                        Comment


                        • Vandaag in een andere gym getraind omdat de eigen gym dicht zat. Nu getraind bij kelderwerk in Groningen.

                          Squatrekken allemaal bezet, dus besloot te beginnen met DL. Toen kwam er echter één vrij tijdens de lichte DL sets dus toen toch maar squats eerst gedaan. Wat ik wel al van de DL had gedaan:
                          6x60
                          4x100
                          3x120

                          Squat
                          7x5x102,5
                          Ging soepel.

                          Deadlift
                          3x120
                          3x140
                          2x3x150
                          Ging vlot omhoog maar uitvoering was echt belabberd. Kreeg hem vandaag niet goed na de squat. Volgende keer beter.

                          Standing calf raise
                          15x80
                          2x12x90
                          12x80

                          Paused squat
                          2x5x95 Niet heel lastig. Eerste set beltless.
                          2x105 Kracht was op, durfde de 3e set niet aan omdat het rack redelijk laag was waardoor falen vervelend zou worden.

                          Lying leg curl
                          15x30
                          12x35
                          9x40
                          10x35

                          Buik maar geskipt, mijn maatje had er genoeg van en wou naar huis. Ben wel van plan hem morgen even aan te spreken.


                          Vanaf morgen 5 dagen zuipen omdat ik leider ben bij de introductieweek van de uni. Zal leuk worden, moet even kijken wanneer ik ga trainen.

                          Comment


                          • Veel plezier met de kei-kindjes deze week. Houd me even op de hoogte of er was tussenloopt! Ga donderdag waarsch ook op stap en dan wil ik ze wel even keuren haha, jij mag toch niks tot aan het eindfeest:P
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • Originally posted by emielos View Post
                              Veel plezier met de kei-kindjes deze week. Houd me even op de hoogte of er was tussenloopt! Ga donderdag waarsch ook op stap en dan wil ik ze wel even keuren haha, jij mag toch niks tot aan het eindfeest:P
                              Prima kerel, maar de leukste krijg je niet.


                              Had extreem weinig zin in mijn UB training. Heb 2 sets rug en 1 oefening chest minder gedaan. Dit omdat herstel de komende dagen toch kut is. Daarnaast had ik ook 10 sets benchpress, dit leek me wel genoeg voor vandaag.

                              Kuiten in legpress
                              12x140
                              12x160
                              10x180
                              12x160

                              BP
                              10x3x82,5
                              Heel easy, had totaal geen zin en focus, maar ging toch makkelijk omhoog. Alleen de laatste 2 sets kostten me iets meer moeite.

                              Tbar row
                              2x10x57,5
                              10x55
                              10x50
                              Ging niet zo goed vandaag, geen kracht.

                              DB shoulder press
                              12x20
                              10x22,5
                              8x25
                              6+1spotx27,5 PR
                              Eerste 3 sets gingen soepel, laatste set wel tot falen gegaan.

                              Facepulls
                              15x15
                              15x20
                              13x20

                              Triangel
                              pulldown
                              10x60
                              10x65
                              7x75
                              Ook geen kracht, rug was slap vandaag.

                              Rope pulldown
                              15x40
                              12x45
                              8x50 PR
                              10x40
                              Ging goed, niet alle reps helemaal tot naast mijn lichaam, soms gewoon tot onderaan mijn buik/bovenaan mijn pik.

                              Incline seated DB curl
                              10x15 Easy
                              5x17,5
                              9x12,5 Hammer
                              10x10 Hammer
                              De set met 17,5kg was echt te zwaar. Hierdoor gingen de sets daarna ook bagger. Volgende keer bij de 15kg blijven.

                              Rollouts
                              3x12xbw
                              Iets ander ding vandaag, was wat zwaarder. Rollout ding was pleite dus moest wat improviseren

                              Rope crunch
                              4x12x25



                              Ondanks dat ik geen zin had een prima training. Rug ging niet zo goed als normaal, maar dat boeit me niet zoveel.

                              Comment


                              • In deze drukke week toch nog even de tijd en energie gevonden op een fullbody training te doen.

                                Squat
                                7x3x107,5
                                3x115

                                Kuiten in leg press
                                4x15x140

                                Bench
                                5x6x77,5

                                Cable row
                                10x75
                                8x80
                                10x70
                                8x60 slow

                                Side raise
                                2x12x8
                                12x7

                                Rope pulldown
                                3x12x45
                                10x40

                                Ez curl (gewicht excl bar)
                                2x12x20
                                8x20

                                Na de squat was de pijp echt leeg. Toch blij dat ik nog even getraind heb, zondag is er weer een fatsoenlijke training.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X