Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even wat anders. Vanaf augustus/september verwacht ik in Rotterdam te gaan wonen .

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      Even wat anders. Vanaf augustus/september verwacht ik in Rotterdam te gaan wonen .
      Foxgym dan zeker?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dat is wel even de hele andere kant, vanwege je opleiding ?
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

Even wat anders. Vanaf augustus/september verwacht ik in Rotterdam te gaan wonen .
          Mooi! Waar in Rotterdam?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by rain View Post
            Foxgym dan zeker?
            Weet ik nog niet. Heb niet echt het gevoel dat ik daar 'moet' trainen. Zoek gewoon een gym uit in de buurt waar ik woon, of de universiteits gym. Als foxgym in de buurt is kan ik dat ook overwegen. Eerst een woning zoeken.

Originally posted by east1977 View Post
            Dat is wel even de hele andere kant, vanwege je opleiding ?
            Jep, ga een master doen in Rotterdam. Vanaf Groningen inderdaad erg ver, vanaf mijn ouderlijk huis wat minder.

Originally posted by GeneralIx View Post
            Mooi! Waar in Rotterdam?
            Ik heb nog geen woning, die moet ik nu gaan zoeken. Ik hoop dat ik ergens bij het universiteitscomplex (woudenstein campus) in de buurt kan zitten, of ergens met goede OV verbinding richting de campus. Zit ook nog te twijfelen of ik weer in een studentenhuis ga wonen, of ergens in een klein appartementje. Aangezien ik waarschijnlijk na 1 jaar wel ergens in de omgeving van Rotterdam aan het werk wil, krijgt een appartement mijn voorkeur (en dan geen zin heb om weer te verhuizen). Maar nog even kijken of ik wat kan vinden dus.

Vandaag ook nog UB getraind. BP ging erg steady.

BP
            8x3x87,5
            7x87,5 RPE 9
            --> Overal 1 min rust tussen de sets gehouden, stopwatch erbij, ging erg soepel.

DB row
            3x10x40

Seated db shoulder press
            2x8x25
            7x25

Lat pulldown
            4x8x60

Rolling triceps extensie
            3x8x17,5

DB curl
            3x8x17,5

Was echt in 50 min klaar, snelle training.
            Last edited by FitnessEcto; 25-04-2016, 13:30.

Comment

• Wat is RPE?
              181 cm 85 kg 14%
              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                Wat is RPE?
                Dat weet jij wel. Wie is Sheiko?

Comment

• Veel succes in Rotjeknor!

Comment

Dat weet jij wel. Wie is Sheiko?

Da's toch de man die veelbelovende carrieres compleet laat ontsporen?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Weet ik nog niet. Heb niet echt het gevoel dat ik daar 'moet' trainen. Zoek gewoon een gym uit in de buurt waar ik woon, of de universiteits gym. Als foxgym in de buurt is kan ik dat ook overwegen. Eerst een woning zoeken.
                      Hehehe. Als dat je lukt, zit je waarschijnlijk bij mij om de hoek (Kralingen). Universiteitsgym is echt prima. Kost ook behoorlijk weinig. Appartementen zijn overigens wel enigszins schaars in Kralingen, relatief veel is (studenten)huis.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by JanKlaasGroentela View Post
                        Veel succes in Rotjeknor!
                        Dankjewel!

Originally posted by rain View Post
                        Da's toch de man die veelbelovende carrieres compleet laat ontsporen?
                        Jep, het schijnt dat je moet stoppen met trainen als je met zijn programma geen PR op de squat kan zetten.

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Hehehe. Als dat je lukt, zit je waarschijnlijk bij mij om de hoek (Kralingen). Universiteitsgym is echt prima. Kost ook behoorlijk weinig. Appartementen zijn overigens wel enigszins schaars in Kralingen, relatief veel is (studenten)huis.
                        Hehe, ik ben benieuwd waar ik terecht kom. Jij traint bij de uni gym? Fijn om te horen dat de universiteitsgym goed is! Ik denk dat dat hem dan ook voor mij gaat worden, train momenteel in Groningen ook bij de universiteitsgym en bevalt uitstekend.

Comment

• Vanavond ook nog getraind.

Squat
                          5x5x100

Sumo DL
                          3x140
                          3x150
                          3x160

Hip thrust
                          12x60
                          8x80
                          8x90
                          --> Allemaal vrij simpel qua beweging. Deed alleen ontzettend veel pijn, dus moest de laatste set tussen elke rep even bijkomen van de pijn. Ik had namelijk geen pussypad oid, enkel een handdoekje. Volgende keer of in de gym waar wel een pussypad is, of met een fat bar. Zal daarnaast ook wel wennen.

45 graden leg press
                          12x100
                          8x150
                          8x200
                          --> Behoorlijk zwaar

Kuiten in 45 graden leg press
                          3x12x100

Ab rollouts
                          2x8xbw
                          4x staand, halve rom
                          3x staand, halve rom
                          2x8xbw

Leg press beviel goed wat zwaarder, ga ik vaker doen. Nu ik nog niet zo zwaar ga met de squat, is het toch fijn om de benen even goed te laten werken zonder mijn core + CNS te veel te vermoeien. Met de halve rom standing ab rollouts zag ik er ook uit als een retard, voelde me net zo'n dude die quarter squats doet. Mja, ik denk wel dat het een nuttige toevoeging is voor me. Normale ab rollouts doen me niet zo veel, ik denk dat door ze soms half staand te doen ik steeds verder kan komen.

Comment

• Vanmiddag getraind in kelderwerk, weet bij de BB oefeningen niet de precieze gewichten, ik ga er vanuit dat de bar 20 is, maar kan ook 17 of 18 zijn.

Paused CGBP
                            5x5x80

DB row
                            5x???? --> Immens zwaar, mega DB. Moest tussen elke rep even op de grond leggen. Gok zo'n 55kg.
                            3x6x40+ --> 4 plates per kant van ieder 5 kg, dan nog de handle. Zal rond de 42,5-45 zijn. Vloog omhoog vergeleken met die andere DB.

Incline BP
                            2x5x70
                            2x5x75
                            4x75 --> Durfde laatste rep niet aan, lag niet lekker.

Lat pulldown
                            3x8x???

DB curl
                            2x8x18

Rope pulldown
                            2x12x55

Comment

• Heheheh leuk jongens
                              181 cm 85 kg 14%
                              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Hehe, ik ben benieuwd waar ik terecht kom. Jij traint bij de uni gym? Fijn om te horen dat de universiteitsgym goed is! Ik denk dat dat hem dan ook voor mij gaat worden, train momenteel in Groningen ook bij de universiteitsgym en bevalt uitstekend.
                                Ja train bij de uni. Keurig verzorgd, behoorlijk wat echte kwaliteitsspullen. Enige waar je tegenaan loopt, is drukte, met name in de avond. Dus als je graag rond etenstijd gaat o.i.d. dan is de kans reëel dat het even duurt. Buiten dat is het eigenlijk meestal prima te doen. Zeker het geld in ogenschouw nemend.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X