Falstyr - Uhm...iets met training en zo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben eigenlijk benieuwd wanneer die kuur van jou eraan komt fal.... ??

Comment

• moet es kunnen en is zeker geen misse workout kerel

simpel basics rules

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
        Ben eigenlijk benieuwd wanneer die kuur van jou eraan komt fal.... ??
        Dusver geen reactie van degene waar ik het bij wilde halen. Clenbuterol in deze tussen tijdse cut word blijkbaar overgeslagen. Hopelijk wel een reactie als ik de Dbol/Nolva wil in slaan mid januari.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Dusver geen reactie van degene waar ik het bij wilde halen. Clenbuterol in deze tussen tijdse cut word blijkbaar overgeslagen. Hopelijk wel een reactie als ik de Dbol/Nolva wil in slaan mid januari.
          Als je geen reactie van hem krijgt zit er maar een ding op... zeker niet bij hem bestellen.

Zoek en gij zult vinden.

Comment

• Met behulp van Gen een vervanger gevonden. Heb er Clen/Efedrine bij besteld dus als dat goed gaat kunnen we verder met het oude plan.

Zit er ook aan te denken komende tijd weer even 3x in de week soort van FB te gaan draaien met 4sets van 8-12 reps en 30-45secs rust tussen elke set. Gewoon ouderwets doen tijdens deze tussen tijdse cut.

KT dagen FB
            Hanged Clean & Press 8x-5x-5x als opwarm en dan 3x5 werk sets
            Squat
            Good Morning
            Bench Press
            DB Flye's
            Zane Chin-ups
            DB Row
            Shrugs
            -optionele oefeningen op het eind-
            Bicep Curl
            Dips

Niet KT eventueel wat core-werk
            Decline Elite-sit-ups
            Rotary Abs
            Plank Hold
            Overhead Squat Tabatta

Comment

• vond meer in je andere schema maar elk zijn mening dan
              ik hou dan eerder, als we toch van fb spreken, van echte basic´s zoals squat bench bor en niet zo van flye´s etc

trouwens al je optrekstang besteld ??

Comment

• Basics... Maar ik kon gewoon niks verzinnen. En ga me ook wat meer op me core richten ivm me rug. Die moet gewoon sterker worden wil ik zwaarder gaan. En de laatste dagen zit het de hele dag door te zeuren.

Reden dat ik Flye's voor de borst er in heb ipv Incline Press is omdat je de triceps als enorm belast bij de Clean&Press. Zou dan niet zwaar genoeg kunnen gaan met Incline Press om de borst af te maken.

Comment

• zou het van mij afhangen dan deed ik alleen maar squat bench en deads maar das ook dan weer niet ideaal

begrijp wrom je de incl bench niet doet maar welk nut hebben die flye´s dan, als je voor kracht blijft gaan zou ik dan enkel benchen gaje meer voor de looks hou ze er dan in

Comment

• Zou voor je core wat extra draaioefeningen doen zoals de "woodchopper" oefening. Je voorste abs en je onderrug worden door de squats en deadlifts al behoorlijk sterk gemaakt dus je schuine buikspieren kunnen nog wat extra versteviging gebruiken.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• wrom niet weer een schema van chad, er stonden zoveel varianten in het excel bestand

Comment

• @DSO
                        Dat soort core oefeningen ben ik van plan om op niet KT dagen te doen. De woodchopper, of met een bijl op een band rammen, lijkt me wel wat maar geen idee hoe wat. Kan een DB laden tot 15-20kg en er mee gaan zwaaien zoals je met een kettlebell zou doen. Verders Elite Sit-ups en Rotary ab work met Overhead Squats als tabatta.

Die gewichten zullen licht genoeg zijn voor een core dag.

@Poseidon
                        Reden dat ik even geen Chad doe is... Er stond niks tussen dat me op dit moment aanspreekt. En aangezien ik even tijdeljik weer cut om me vet% wat acceptabeler te houden is een FB lekker. En dan zie ik het wel weer. Heb nu 16-20 weken op kracht getraind en wil weer even iets anders voor de afwisseling.

Comment

• Ik heb hier een stukje gevonden over de woodchopper. Je kunt hem met kabel, dumbell of medicinball doen. De oefening kan zittend of staand worden uitgevoerd:

STABILITY BALL
                          Houthakkers oefening (Schuine buikspieren)

Begin deze houthakkers oefening met de medicine bal naast je terwijl je op de exercise bal zit met je voeten onder een hoek van 90 graden. Vervolgens beweeg je de bal richting het plafond naar de andere kant van je lichaam. Breng de bal vervolgens weer terug naar de begin positie. Doe dit snel en herhaal dit totdat je niet meer kunt.
                          Deze oefening is bedoeld voor de core stability training.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• YouTube - Hardcore Training - RossTraining.com
                            op 2.24 die oefening rotary abs. ook goed?

Comment

• 30min work out. Wederom...
                              Tempo lag hoog. Geen tot zeer weinig rust intervals.

Decline bankje sit-ups
                              15xbw
                              15xbw+5kg
                              15xbw+10kg
                              15xbw+15kg

Rotary
                              30xbw+5kg
                              -met rustjes om de zoveel reps. Kramp in bovenbuik schoot er telkens bijna in vandaar.

Bij beide buikoefeningen hoorde ik alles in me rug kraken en los komen.

Hanged Clean & Press
                              5x40kg
                              5x50kg
                              5x55kg
                              3x60kg

Upright Row
                              10x40kg

Bench
                              10x40kg
                              10x50kg
                              10x60kg

Decline Bankje op de rand balanseren a la superman voor core.
                              Ik hing daar zeer ongemakkelijk voor 3x 45sec.

Comment

• Dit keer een 45mins trainingje gedaan. Ben conditioneel gesloopt. En donderdag nauwelijks spierpijn, maar in de avond kwam de buik opzetten. Vandaag was de spierpijn nauwelijks te houden daar. Zelfs opstaan uit een stoel was een hele opgave. De buik work-out op woensdag was dus pittig genoeg met die levitated sit-ups :P (heb een anti-gravity belt gekocht )

Full Stop Sumo Deadlift
                                6x60kg
                                5x80kg
                                5x100kg
                                5x110kg
                                5x120kg
                                5x130kg
                                -Bij de 120 en 130kg begon me grip het te begeven, of te wel de stang gleed bijna uit me klauwen. Heb hem tussen reps los gelaten omdat het toch op de grond lag en opnieuw beet gepakt en te liften.

Bench Press s/s Upright Row
                                30kgx5 / 24.5kgx5
                                45kgx5 / 39.5kgx5
                                60kgx5 / 44.5kgx5
                                70kgx5 / 44.5kgx5
                                80kgx5 / 44.5kgx5
                                -Geen rust behalve wisselen gewichten terwijl de stopwatch er naast mee liep. Als ik langer dan 45sec deed om gewichten te wisselen mocht ik geen rust nemen. Dus snel gewichten wisselen zodat ik nog wat rust seconden over had dus hehe. Maar de 85.kg kreeg ik niet uit het rek, me polsen waren al aardig op aan het raken.

Seated Good Morning s/s Overhead Press
                                20kgx10 / 14.5kgx10
                                30kgx10 / 29.5kgx10
                                40kgx10 / 39.5kgx10
                                45kgx8 / 44.5kgx10
                                -Deed de Seated Good Morning om zo de hamstring/benen buitenspel te zetten en zo me onderrug te isoleren en te versterken. De Overhead Press was om me triceps verder af te maken en bovenkant schouders mee te pakken om zo alle koppen gehad te hebben. Doel was 30-45sec rust en afhankelijk van hoe snel de gewichten verwisseld werden had ik ook daadwerkelijk rust.

Soort van Taba. Kon me Tabata MP3 niet vinden dus het was de Zercher Squat met 40kg. Doel was 10 speedreps te doen en daarna 15 adem teugen rust en dat 8x. Ik kwam tot de zesde set.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X