Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eerlijk gezegd ben ik er niet echt tevreden mee. Ben voor me gevoel veel kracht verloren dus moet het weer opkrikken qua borst. Het is en blijft een kut spiergroep voor mij. Laat mij maar lekker deadliften/squaten...veel leuker ook
Yup heb een kettlebel van 28kg. Denk dat ik er nog 1 van 20kg bij bestel, want deze is nog net iets te zwaar voor een heleboel GPP oefeningen.
Heimwee is groot woord, maar het heeft in het verleden zijn dienst bewezen. En nu levert Biotest ook sups in Nederland en met de dollar koers is dat wel interessant om het dan 100% volgens hun manier te doen ipv geimproviseerde sups van XXlnutrition te gebruiken ter compensatie.
Tja...zojuist naar sportschool geweest. Voor cardio alleen is het beetje leeg dus deed nog het 1 en ander erbij...
DB Shoulder Press
8-10reps met 10kg, 16kg, 24kg
5reps met 30kg en 30kg
Tricep cable push down (full stack is 70kg)
3 sets 8reps full stack
Seated two handed Tricep extention (dumbell)
8x 18kg meteen na de 45kg van de vorige oefening
8x 22kg en 26kg
One Handed DB Press
8x 12kg meteen na de 26kg vorige oefening
8x 16kg
6x 20kg
Rope Face Pulls (full stack 70kg)
10x 20kg om even te wennen
10x 40kg, 60kg
6x 70kg
-Na de 40kg moest ik erg ver achterover leunen als contra gewicht wilde ik niet naar voren gelanceerd worden hehe. Ik deed het staand overigens, misschien dat seated op de 1 of andere manier beter werkt?
DB Front Raise
10x 14kg
8x 16kg
8x 18kg
6x 20kg
DB lateral raise
10x 14kg
8x 14kg
6x 14kg
-me zijkant is en blijft zwak
instructeurtje die weer irritant kwam doen. Zo ik zie dat je geen sleutel gebruikt - nee, want ik train niet met apparaten en heb dus niks aan die sleutel om gegevens bij te houden - train je wel met een schema? - ja - van ons? - nee - weet je zeker dat het schema dan goed is - is dat een strikvraag? - ja, want je loopt zo met die db's te gooien dat hoort niet - en wie van alle aanwezigen hier heeft grote ronde schouderkoppen die sterk zijn? - maar zo heb je grote kans op blessures - is maar goed dat ik niet train voor een gezond fit lichaam, maar een krachtig lichaam dat veel gewicht kan verplaatsen. Totaal ander doel...totaal andere train stijl.
Bleh ik deed elke oefening zo strikt mogelijk as i always do. Zeikerds...hebben zelf nog nooit een fatsoenlijk gewicht verplaatst en weten niet waar ze het over hebben.
*zucht* Gelukkig zijn me schouders en triceps nu helemaal op. Me vleugels en borst hebben al lichtelijk spierpijn dus dit kan er ook nog wel bij
Heimwee is groot woord, maar het heeft in het verleden zijn dienst bewezen. En nu levert Biotest ook sups in Nederland en met de dollar koers is dat wel interessant om het dan 100% volgens hun manier te doen ipv geimproviseerde sups van XXlnutrition te gebruiken ter compensatie.
Tja...zojuist naar sportschool geweest. Voor cardio alleen is het beetje leeg dus deed nog het 1 en ander erbij...
DB Shoulder Press
8-10reps met 10kg, 16kg, 24kg
5reps met 30kg en 30kg
Tricep cable push down (full stack is 70kg)
3 sets 8reps full stack
Seated two handed Tricep extention (dumbell)
8x 18kg meteen na de 45kg van de vorige oefening
8x 22kg en 26kg
One Handed DB Press
8x 12kg meteen na de 26kg vorige oefening
8x 16kg
6x 20kg
Rope Face Pulls (full stack 70kg)
10x 20kg om even te wennen
10x 40kg, 60kg
6x 70kg
-Na de 40kg moest ik erg ver achterover leunen als contra gewicht wilde ik niet naar voren gelanceerd worden hehe. Ik deed het staand overigens, misschien dat seated op de 1 of andere manier beter werkt?
DB Front Raise
10x 14kg
8x 16kg
8x 18kg
6x 20kg
DB lateral raise
10x 14kg
8x 14kg
6x 14kg
-me zijkant is en blijft zwak
instructeurtje die weer irritant kwam doen. Zo ik zie dat je geen sleutel gebruikt - nee, want ik train niet met apparaten en heb dus niks aan die sleutel om gegevens bij te houden - train je wel met een schema? - ja - van ons? - nee - weet je zeker dat het schema dan goed is - is dat een strikvraag? - ja, want je loopt zo met die db's te gooien dat hoort niet - en wie van alle aanwezigen hier heeft grote ronde schouderkoppen die sterk zijn? - maar zo heb je grote kans op blessures - is maar goed dat ik niet train voor een gezond fit lichaam, maar een krachtig lichaam dat veel gewicht kan verplaatsen. Totaal ander doel...totaal andere train stijl.
Bleh ik deed elke oefening zo strikt mogelijk as i always do. Zeikerds...hebben zelf nog nooit een fatsoenlijk gewicht verplaatst en weten niet waar ze het over hebben.
*zucht* Gelukkig zijn me schouders en triceps nu helemaal op. Me vleugels en borst hebben al lichtelijk spierpijn dus dit kan er ook nog wel bij
Reversed Good Morning
Of te wel hij ligt op de vangers en je moet hem omhoog duwen ipv uit rek halen en dan naar beneden.
8reps 20kg, 40kg, 60kg, 80kg
Rack Pulls
8x 60kg, 100kg
5x 140kg, 120kg, 120kg, 120kg
-ging terug naar 120 omdat me vleugels nog op zijn en dan mis ik trek kracht. Gelukkig gaat me grip vooruit en me rug is nu behoorlijk op.
Afgerond met nog wat rek/strek/mobiliteits werk
Plank Holds, McKenzie back extention's en andere ongein om wat leniger te worden ehehe.
Het wordt tijd dat ik eens richting jouw homegym reis en eens een vervolg op onze monstertraining van pas geleden ga maken. Dit gaat echt ergens op lijken!!
Erik wilde ook al...gaat druk worden met bezoekers :P
Net ging ik de sportkamer in om wat proteine te pakken voor me kwark. De 120kg van de Rack Pull hing er nog. Ik kon het niet laten
Rack Pull
Gewicht ter hoogte van knie en dan alleen bovenste deel van de Deadlift ROM. Vanafg de 160kg ging ik Straps gebruiken. Verders geen belt of wat.
120kg x 1
140kg x 1
160kg x 1
180kg x 1
200kg x 1 - Terug weg had ik niet echt grip meer over dus laatste stukje viel hij uit me klauwen op de vangers hehe.
Had verwacht dat 200kg er stoerder uit zou zien, maar de barbel ziet er beetje vol uit met 3 schijven van 20, 2 van 10 en 2 van 5 aan elke kant Maar merk wel het voordeel van veel rug work-outs, want qua benen kracht hoef ik niks te vrezen om die kilo's van de grond te krijgen.
Mark. Iets zegt mij dat ik wel meer ga doen dan die 180kg over 6-7 weken
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment