Falstyr - Uhm...iets met training en zo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Als ik je bankdrukresultaten zo eens bekijk moet je makkelijk 2 tot 3 reps met 100 kg kunnen drukken kerel! Volg het advies dat je mij gegeven hebt nou eens zelf op: Minder bullshit met opwarmen!
    *zucht*

Speciaal voor jouw...

Eerst goede muziek opgezet a la Blood Red Throne en Toxocara
    YouTube - blood red throne - Ripsaw Resentment

YouTube - Toxocara - The Connate Conflict

Bench
    60sec rust tussen de volgende sets
    8x40
    3x en nog eens 3x 50kg (deed dit in 2x zodoende ik de explosiviteit in de reps kon houden. Was overigens racken en meteen weer unracken voor volgende reps.)
    3x 60kg

volgende waren met 90sec rust
    1x en nog eens 1x 70kg (2x...was niet tevreden met explosiviteit eerste maal. Gewoon racken en meteen unracken zoals bij de 50kg)
    1x 80kg

120 sec rust met
    1x 90kg
    1x 100kg. (PR)
    Bij unracken kreeg ik hem niet uit het rack en had idee een spiertje verrekt te hebben in me linker vleugel. Dus even wat rekken en strekken en 45sec rust. Toen nieuwe poging en ging easy

150sec rust
    1x 110kg - scheelde niks qua lock-out, maar eindigde toch met het gewicht van me af te rollen
    1x 105kg (PR)

Comment

• Congratz met de PR's
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Heel goed bezig Vincent! Je breekt straks door muren heen als je een paar maanden verder bent!!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Begin maar alvast zorgen te maken. Ik kom achter je aan
          Gezellie saampjes naar de 200kg hehe

En een woord over me "sponsor" rofl:

Even weer een dikke plus voor XXLNutrition service. Laat zien waarom ik dus kies om vaste klant bij Rene te zijn

Rond kerst een bestelling geplaatst. TNT had deze niet geleverd. Normaal zou je een briefje krijgen dat het bij de buren geleverd was of iets, maar dit keer helemaal niks. Toch stond er bij het tracen van de verzending dat het wel degelijk afgeleverd was.

Gelukkig was XXL bereid het opnieuw te verzenden. Dit keer aangetekend zodat ik dus voor levering moest tekenen. Geen postbode gezien en wederom geen briefje in de brievenbus. 15mins geleden kwam een buurman naar me toe die zei dat er een pakketje geleverd was en waarschijnlijk voor mij zou zijn. Er stond XXL op de verpakking dus was voor mij. Buurman heeft niet getekend voor ontvangst en dus hebben we de postbode niet kunnen ondervragen wat er met de vorige verzending gebeurd was

TNT maakt er een pokkezooi van op het moment.

Vraag me nu alleen af of het wel slim is Supercharge te nemen aangezien ik in de cut zit met Efedrine/Anavar.

En heb een mooie kanarie gele Animal shirt ipv de blauwe xxlnutrition shirt dat ik wilde. Maar das mierenneukerij...shirt is shirt en neem XXl shirt bij de volgende bestelling wel hehe.

Comment

• Work-out gisteravond laat

Bench Press
            15x stang (20kg)
            15x 32.5kg
            15x 50kg
            15x 65kg - deed dit in 14+1 rep ipv 11+4. Volgende maandag gooi ik er 5kg bij en ga ik weer opnieuw opbouwen.
            -Merk dat me borst en alles erg opgepompt en op is na de 4e set. Krijg het gewicht echt nauwelijks meer omhoog. Voordeel is wel dat je merkt welke spiergroepen als eerst vermoeid raken. Dit zijn de zwakke in de keten om zwaarder te benchen. Ben ik blij dat ze allemaal ongeveer op hetzelfde moment stoppen rofl.

Squat
            15x stang (20kg)
            15x 40kg
            15x 60kg
            15x 80kg - 11+4 ipv 8+8
            -Ging qua snelheid als een speer. Speedreps zijn er niks bij. Stond te hijgen als een paard en te zweten als een otter. Schijnbaar was me onderrug minder blij met de klappen die het kreeg vanwege het tempo. Bleh

Incline Press
            15x stang (20kg)
            15x 30kg
            15x 40kg

Lunges
            15x stang (20kg)
            15x 30kg
            15x 40kg

Flyes
            15x 10kg schijf
            15x 15kg schijf
            15x 20kg schijf - deed dit in 12+3

En vanavond de rug :P

Comment

• Ziet er goed uit.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Bench Press
                8x 40kg
                6x 52.5kg
                3x 65kg
                3x 77.5kg
                5x 3x 90kg
                3x 70kg
                3x 80kg
                -Zit sinds gisteren enorm te sniffen en verkouden te doen weer. Voelde alles steken en zwaar en snot in de holtes rond me ogen zorgde voor druk wat niet prettig trainen was. Toch de 90kg paar sets gedaan, maar verloor explosiviteit dus daarom de lichtere sets er na. Dynamic Effort dag is om explosiviteit te winnen en niet zware gewichten te hanteren. Dus stapje terug qua gewicht is niet erg.

Bent Over Row
                8x 60kg
                6x 70kg
                3x 80kg
                3x 90kg
                1x 100kg
                -Dacht...als ik 100kg kan benchen, moet ik ook 100kg kunnen Borren en vice versa

Romanian Deadlift
                5x 100kg
                5x 110kg
                5x 120kg
                3x 130kg

Shrugs
                10x 100kg
                8x 110kg
                5x 120kg

Comment

• Ziek zijn sucks. Het slaat altijd een deuk in een goed trainingschema. Toch ironisch dat het juist de kleinste organismen op aarde zijn (de virussen en de bacterieeen) die ons het meeste kwaad kunnen doen....
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Barstende koppijn en enorm moe. Dus geen work-out deze avond.

Kreeg bericht van Fitness-Seller dat ze me de Barbarian Chin-up niet kunnen verkopen op moment. Heb besloten de opdracht te cancelen. Ga er geld bij betalen om dan een Powertec Power Rack te kopen. Zit ook dip en optrek steunen aan tot 150kg. En het rek zelf met zijn verstelbare safety pins zal me in staat stellen andere leuke dingen te doen.

Kan niet wachten om op een veilige manier me Good Morning naar de 100+ kg te brengen.

Comment

• Mooi apparaat.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ziet er netjes uit
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Had gevraagd hoe het beste te doen. Dus ze zeiden oude bestelling annuleren en nieuwe plaatsen. Dus de Wall Lat Pulley en Rack in me winkelmandje geplaatst. Aangezien ik besloten had voorlopig nog geen nieuwe pc te halen had ik dus geld voor het rack... en andere dingen die opeens ook in me winkelmandje verschenen.

Ketllebell Classis 28kg - 1 paar
                          Powersports Powerlift Riem

Alles bij elkaar weer een duur grapje geworden. Moet me kamer weer gaan her inrichten. Dus achterin wat troep wegtyfen zodat me boekenkast daar kan komen te staan. Waar de boekenkast nu staat komt dan de wall pulley. En waar nu me press rack staat komt dan het Power Rack te staan naast me boekenkast hehe. Bankje zet ik tussen archief- en boekenkast in als het niet gebruikt wordt. En dan is me kamer aardig vol aan het raken :S

Comment

• Voel me de hele week al wat ziekjes. Zat op te branden en liep daarom in een t-shirt rond ipv een trui. Vermoed dat ik lichtelijk koorts heb. Maar ik heb gvd 2 work-outs gemist daar door en ik wilde vandaag gebruiken om wat PR's te breken. Fuck dat...vandaag gewoon geprobeerd en zag wel hoever ik kwam. Keek er wel enigsinds tegen op, want zat hele ochtend al beetje duf en sloom rond te dwalen. Zelfs met guitar hero miste ik meer noten en shit. Ach ja...Tpch wat "leuke" filmpjes gemaakt.

Squat
                            10x stang
                            8x 40kg
                            6x 70kg
                            3x 100kg
                            3x 100kg
                            3x 100kg
                            1x 110kg
                            1x 120kg
                            1x 140kg
                            1x 145kg (PR)
                            -Begin van de work-out een stijve rug. Zelfs nog na de warming up en tot aan de 70kg voelde het niet prettig. Daarna kwam schijnbaar alles los en ging het prima. Techniek op de 140kg was ik niet tevreden mee en dicht het toe aan ziek zijn. De 145kg was spannend. Kwam even vast te zitten en moest alle zeilen bij zetten om omhoog te gaan. Het ging traag en alle aders in me nek werder zichtbaar en ik liep lichtelijk rood aan. Ondanks de nieuwe PR voelde het slecht aan. Normaal als ik onderin zit heb ik een gevoel van balans en rust en nu voelde ik chaos en onrust bleh. Daar ging me spiritueel moment hehe

YouTube - Squat Warm-up
                            3x100kg

YouTube - Squat 130kg
                            1x130kg

YouTube - Squat 140kg
                            1x140kg

Bench Press
                            8x 40kg
                            6x 50kg
                            3x 60kg
                            2x 70kg
                            1x 80kg
                            1x 90kg
                            1x 100kg
                            1x 105kg (fail)
                            1x 110kg (niet eens geprobeerd)
                            -Tja het ging best aardig. Maar zoals je ziet verloor ik spanning in me lichaam omdat me benen los schoten. Elleboog wiebelde en shit. Ach ja... En ondanks dat de 105kg me vorige lukte ging het dit keer niet op helaas.

YouTube - Bench 100kg

Deadlift
                            8x 40kg
                            6x 60kg
                            3x 80kg
                            3x 100kg
                            1x 120kg
                            1x 140kg
                            1x 140kg
                            1x 140kg
                            -Reden dat ik 3 sets met 140kg deed is omdat me rug niet prettig genoeg aanvoelde om verder te gaan naar de 150-160 en 170kg die op de planning stond.

Ach ja. Ik heb nu
                            1. 145kg Squat
                            2. 105kg Bench
                            3. 150kg deadlift
                            totaal 400kg

Nice Milestone

Comment

• Whouw! Nette Filmpies daar Falystr! Doe jij RIPPETOE ofzo? Of volg je gewoonlijk een ander schema?
                              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Doe me eigen schema waarin ik West Side Barble princiepes in toe pas.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X